Ga naar inhoud
Vic97

Jonge Jaguar-rijders gezocht!

Aanbevolen berichten

Vic97    31

Beste kameraden,

Wij zijn tot een datum gekomen, te weten zondag 4 maart 2018! Aanvang zal rond 11 à 12 uur liggen maar deze datum kan alvast in de agenda.

We komen bijeen in de buurt van The Wall in Utrecht, centraal gelegen en voor iedereen goed bereikbaar. De exacte locatie moet nog worden gekozen, dit wordt ruim van te voren nog bekend gemaakt.

We hebben er zin in! Zegt het voort!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
robertvl    73

En wat is de leeftijd beperking jongens? max 30, 35 40 etc...

Jullie zijn ten slotte jonge jag rijders ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    205
Op 4 januari 2018 om 12:14 PM, robertvl zei:

Dat is max 27 geloof ik Robert;-)

Je weet dat er ooit een dag komt dat je jezelf realiseert dat je oud bent...

Vandaag is voor jou wellicht die dag?(:-))

Maak je er maar niet druk om,  bejaarden hebben vaak ook een leuk "verenigingsleven" :wink:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    187

Ik weet nog exact het moment waaop ik me oud voelde:

Ik stond als twintigjarige bij de broodafdeling van de Appie in Driebergen. Toen ik aan de beurt was vroeg dat hele leuke meisje heel vriendelijk aan mij: "En meneer? Wat had u gehad willen hebben?"

Ik heb me nog nooit zooooo oud gevoeld als toen, ruim 30 jaar geleden. :unsure:

Zo zie je maar dat oud zijn niets met leeftijd te maken heeft. :laugh:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vic97    31
Op 4-1-2018 om 12:14 PM, robertvl zei:

Ik denk dat de grens zo rond de 30 ligt, je moet ergens een lijn trekken. Maar als je niet jong bent, betekent dat niet automatisch dat je ook oud bent, heren! :wink: 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    205
2 uren geleden, Vic97 zei:

Ik denk dat de grens zo rond de 30 ligt, je moet ergens een lijn trekken. Maar als je niet jong bent, betekent dat niet automatisch dat je ook oud bent, heren! :wink: 

Nee, das zeker waar!

Alleen TE OUD! (om naar de meet te mogen komen :-))

Deolieophetvuurgooiert

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
robertvl    73

Ach,

Vandaag dacht iemand toen ik het over mijn afstudeerstage periode op het werk had, dat het om 2 jaar geleden ging. Toch wel heel vleiend dat mensen je aanzien voor 26 als je 37 bent, hahahaha. Of de beste collega moet nodig weer eens naar Hans Anders (Alleen de kwaliteit is anders) :lolu:

Maar veel plezier iedereen in maart. Met de BBQ, tocht in Zeeland en de Technische dag bij G&G vermaak ik me sowieso genoeg ieder jaar.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vic97    31
4 uren geleden, Iksjeezesel zei:

Nee, das zeker waar!

Alleen TE OUD! (om naar de meet te mogen komen :-))

Deolieophetvuurgooiert

Of niet jong genoeg, het is maar net hoe je het ziet!

3 uren geleden, robertvl zei:

Maar veel plezier iedereen in maart. Met de BBQ, tocht in Zeeland en de Technische dag bij G&G vermaak ik me sowieso genoeg ieder jaar.

Dank je vriendelijk! Al deze leuke activiteiten heb ik dan weer nog niet meegemaakt. En ach, als je er zo jeugdig uit ziet, valt het vast niet op als je gewoon komt. 😜

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 31-12-2017 om 1:16 PM, Vic97 zei:

Beste kameraden,

Wij zijn tot een datum gekomen, te weten zondag 4 maart 2018! Aanvang zal rond 11 à 12 uur liggen maar deze datum kan alvast in de agenda.

We komen bijeen in de buurt van The Wall in Utrecht, centraal gelegen en voor iedereen goed bereikbaar. De exacte locatie moet nog worden gekozen, dit wordt ruim van te voren nog bekend gemaakt.

We hebben er zin in! Zegt het voort!

Staat genoteerd. 90% kans dat het nog zonder Jaguar is. is de Grote Gele Rups niet een mooi alternatief? 19jr trouwens, dus ik tik de ondergrens nog bijna aan..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vic97    31
2 uren geleden, johanvdpluijm zei:

Staat genoteerd. 90% kans dat het nog zonder Jaguar is. is de Grote Gele Rups niet een mooi alternatief? 19jr trouwens, dus ik tik de ondergrens nog bijna aan..

Leuk! De Grote Gele Rups is ook mijn dagelijkse vervoersmiddel, maar mocht je al een Jag hebben is dat helemaal geweldig. 

Als je naar Den Bosch of Rosmalen komt, kun je met mij meerijden en als je wilt een stukje sturen. PM me anders even!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen