Ga naar inhoud
Vic97

Nu dus toch: Victor's X308 Daimler

Aanbevolen berichten

Vic97    57
Op 8-4-2018 om 10:11 AM, jozik zei:

Was er een duidelijk oorzakelijk verband tussen aankomen met de nieuwe slee en de opslag of was het een samenloop van omstandigheden? 😉 Een mooie bak trouwens en jammer dat je er met Hartendorp niet uitgekomen bent. Maar ja, "elk nadeel heb z'n voordeel", zoals Van Hanegem al vóór Cruyff zei... 

Haha, mijn baas zei dat ik de opslag wel nodig zou hebben nu. Waarschijnlijk heeft hij daar gelijk in, want de eerste €100 aan benzine is er al doorheen. 

Inderdaad jammer. Edwin was niet in staat zich in te leven in de wensen van zijn klant en tevens klaarblijkelijk niet in staat om een juiste diagnose te stellen en de problemen op te lossen. Ik blijf voortaan ver bij hem uit de buurt, want dit is in mijn ogen geen correcte manier van zaken doen. 

Op 8-4-2018 om 10:12 AM, Neanderthaler zei:

slimme mensen doen graag zaken met personen die succesvol zijn,  en dat bewijst je vervoer,  kom je op een ouwe fiets aan dan gaat de deal meestal niet door :mrgreen:..

Maar prachtig auto mobiel hoor,  klasse. ^_^

En dat is zeker waar. Een bekend verhaal gaat over Freddy Heineken die een Rolls-Royce huurde om mee voor te komen rijden bij de bank toen hij financiering nodig had om de brouwerijen over te nemen. Nou, wat dat betreft zit in goed!

Afgelopen zondag samen met @Mika Kindt mijn gaskabel op spanning gebracht, en dat rijdt stukken beter zo! Wel kwam ik er die dag achter dat mijn airco het niet deed, knap vervelend nu het mooie weer er aan zit te komen. Morgen gelijk langs Coventry in Uden om het te laten checken. Verder is het een geweldige auto en ik ben er reuze blij mee! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    91
Op 9-4-2018 om 7:43 PM, Vic97 zei:

Morgen gelijk langs Coventry in Uden om het te laten checken.

En?

Daar was ik vandaag ook even ;) op de motor, maar helaas niet tegelijkertijd blijkbaar!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vic97    57
16 minuten geleden, EricS-TR zei:

En?

Daar was ik vandaag ook even ;) op de motor, maar helaas niet tegelijkertijd blijkbaar!

Ha! Toevallig. Ik was er om 9 uur, eerder dan de monteurs. Jammer dat we elkaar niet getroffen hebben, maar mijn airco werkt in ieder geval weer. Kwestie van bijvullen, hopelijk blijft ‘ie werken. 

1BF17286-1B4A-4DE0-8AE7-E875D34C205E.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen