Jump to content

Vragen of opmerkingen aan het JF Team

Recommended Posts

Laan    875

Dat is 2018 :)  Gaan we aanpassen, moet natuurlijk 15 september en 21 september zijn. Dank voor de tip!

Rob P    13

Zeer geacht JF-team,

Al sinds mijn aanmelding op dit forum moet ik iedere keer als ik wil inloggen een nieuw wachtwoord aanvragen omdat mijn account is geblokkeerd, zowel op mijn PC - verschillende browsers geprobeerd - als op mijn Android-telefoon. Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

hansvh    430

Hallo Rob,

Een account wordt automatisch geblokkeerd zodra je, steeds vanaf hetzelfde IP-adres, drie keer een verkeerd wachtwoord gebruikt. Jij bent de laatste tijd steeds ingelogd geweest vanaf hetzelfde IP-adres, vermoedelijk je thuisadres. Je hebt wel steeds dezelfde browser gebruikt (Chrome).

Je zou eens wat kunnen testen:

• Gaat het goed als je, voordat je je browser afsluit, éérst uitlogd uit het JF forum (re boven, menu dat verschijnt bij klikken op accountnaam)
  • Probeer eens een andere browser
  • Maak je browsercache eens leeg
  • Gebruik Chrome eens zonder dat je ingelogd bent bij Google
  • Login op het JF forum vanaf een ander (thuis)netwerk. Dat kan ook een smartphone zijn (zonder WiFi te gebruiken)

Rob P    13

Hans, dank voor je reactie. Ik heb het ook op Edge geprobeerd en op mijn telefoon, steeds met het juiste wachtwoord, dat vervolgens niet wordt geaccepteerd. Maar: inmiddels heb ik ontdekt dat het wel lijkt te werken als ik mijn schrermnaam gebruik in plaats van mijn e-mailadres. 

• Like 1

• 11 months later...
cage    31

Wat is de achteriggende reden dat er op één dag slechts een beperkt aantal "likes" gegeven kan worden ? Ik ben naast dit forum op andere fora lid en daar is die beperking niet van toepassing.

hansvh    430
7 uren geleden, cage zei:

Wat is de achteriggende reden dat er op één dag slechts een beperkt aantal "likes" gegeven kan worden ? Ik ben naast dit forum op andere fora lid en daar is die beperking niet van toepassing.

Nou, daar is eigenlijk geen reden voor te geven. Is denk ik meer een standaardinstelling die we nooit hebben aangepast.

cage    31

Helaas, ik kan je geen "thumbs up" geven. Ben m'n limiet voor vandaag gepasseerd :twitch: en die voor morgen en overmorgen zijn al gereserveerd :blink:

• 1 month later...
hansvh    430
9 minuten geleden, harryxk8 zei:

Ik kan helaas niet meer de aanbiedingen en het gedeelte van aangeboden niet meer op de site vinden. Is deze verplaatst ?

Nee, dat deel is niet verplaatst maar tijdelijk buiten gebruik gesteld. We hebben sinds de laatste update van de forumsoftware een paar kleine probleempjes, zie ook DIT topic.

Wordt aan gewerkt!