Jump to content
sonsan

Vragen of opmerkingen aan het JF Team

Recommended Posts

LeapingXJR    255

Nergens last van, Chrome browser, gewoon standaard windows defender. Wel al mijn apparaten 5ghz draadloos.

Provider Ziggo

Ik denk ook dat je het meer in de aftermarket virusscanners moet zoeken zoals McAfee of Norton...enz. enz met realtime screening op de achtergrond bij het laden van sites.

Kijk even of er een optie is voor trusted web sites. 😉

EricS-TR    207
4 uren geleden, LeapingXJR zei:

Ik denk ook dat je het meer in de aftermarket virusscanners moet zoeken zoals McAfee of Norton...enz. enz met realtime screening op de achtergrond bij het laden van sites.

Kijk even of er een optie is voor trusted web sites. 😉

Zou die er rekening mee houden of ik wel/niet ben ingelogd? :wink:

7 uren geleden, hansvh zei:

Los van de tip van WimB zouden jullie nog eens wat kunnen experimenteren met onderstaande zaken, al was het alleen om te proberen de vinger op de zere plek te leggen:

• Antivirus uitschakelen
  • Zorg dat je de laatste versie van de gekozen browser gebruikt
  • Browsertabs die je niet gebruikt sluiten
  • Netwerkkaarten die je niet gebruikt disabelen (Windows)
  • Zorg dat je PC is bijgewerkt qua updates (Windows)
  • IPad: zet 'm eens een keer volledig uit en weer aan
  • HIER vind je meer tips voor Safari
  • HIER vind je meer tips voor Chrome
  • HIER vind je meer tips voor Edge
  • HIER vind je meer tips voor Firefox

• Zou geen verschil moeten maken bij wel/niet ingelogd zijn ;-)
  • Check :thumbup:
  • Alleen JF geopend :thumbup:

Feike    29

Goedenavond team JF,

Ik loop op het forum tegen een vreemd probleem aan.  Waar gaat het om.
Binnen het forum is bovenaan het tabje  'JF-Markt' te zien.  Wanneer ik deze aanklik om te zien wat er op de markt word aangeboden, dan heb je een aantal verschillende markten.
Zoals Jaguars te koop / Jaguars gevraagd / Onderdelen te koop, etc.  Op het moment dat ik één van deze categorieën aanklik, verschijnt er een foutboodschap
[[Template classifieds/front/browse/category is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Overigens gaat dit op voor alle categorieën in de JF-Markt.
Hebben de andere leden hier ook last van?
Ik gebruik FF 66.0.2 (64bit) en dit draait op W10.

Mvg - Feike

Jag42    148

And here too.

Ook het opstarten van het Jaguarforum duurt nog steeds ruim 10 tellen. Ipad maar ook op de zaak met toch wel state of art apparatuur.

Feike    29

Hi Team

Even nog een toevoeging, ook even geprobeerd onder Linux (Mint - Tessa, Cinnamon) en FF 66.0.1 (64bit) en helaas ook daar dezelfde foutboodschap.
Zelfs het aanklikken van de losse advertenties direct onder het tabje Classifieds, levert de zelfde foutboodschap op.
Ik hoop dat dit helpt bij het oplossen van dit vreemde verschijnsel

Mvg

Feike

jozik    12
2 hours ago, Feike said:

Hi Team

Even nog een toevoeging, ook even geprobeerd onder Linux (Mint - Tessa, Cinnamon) en FF 66.0.1 (64bit) en helaas ook daar dezelfde foutboodschap.
Zelfs het aanklikken van de losse advertenties direct onder het tabje Classifieds, levert de zelfde foutboodschap op.
Ik hoop dat dit helpt bij het oplossen van dit vreemde verschijnsel

Mvg

Feike

Ik heb hetzelfde probleem, met Chrome als browser. Gezien de foutboodschap is het een probleem aan de server-zijde (een out-of-date thema niet bijgewerkt/vervangen)

EricS-TR    207

Krijg zojuist en de afgelopen dagen ook al een paar keer deze melding wanneer ik een reactie probeer te plaatsen

Forbidden

You don't have permission to access /forum/ on this server.

hansvh    335
15 uren geleden, EricS-TR zei:

Krijg zojuist en de afgelopen dagen ook al een paar keer deze melding wanneer ik een reactie probeer te plaatsen

Zou je, als je nogmaals tegen dit probleem aanloopt, de letterlijke tekst van de post die je probeert te plaatsen via een PB aan mij toe willen sturen? Helemaal mooi als je meerdere voorbeelden zou hebben....

EricS-TR    207

Zal ik doen :thumbup:

Er zaten geen vreemde emoticons of afbeeldingen in, want ik neem aan dat je daar op doelt.

De laatste keer kreeg ik het bij het plaatsen van dit bericht

Is het mogelijk om forum threads te koppelen aan activiteiten: bijvoorbeeld de agenda/kalender pagina van het british car jumble evenement samenvoegen met/een verwijzing geven naar de discussie over het evenement zelf? Dan staat alle info tenminste op 1 plek :-)

jozik    12

Vandaag al 3 keer een uitnodiging gekregen voor de JaguarForum Meeting.... 

• Haha 1

Laan    817
10 minuten geleden, jozik zei:

Vandaag al 3 keer een uitnodiging gekregen voor de JaguarForum Meeting.... 

Mogelijk komt hij nog 2 x... gisteren is de mail aan alle leden verstuurd. Het leek dat er niets verstuurd werd, dus toen heeft men nog een aantal maal de procedure opnieuw gestart. Voor zover mij bekend houdt het na 5 x op. 

Excuus voor het ongemak. Je kan in elk geval niet zeggen dat je niet wist dat er een meeting was :)

• Like 1

jozik    12
3 minutes ago, Laan said:

Mogelijk komt hij nog 2 x... gisteren is de mail aan alle leden verstuurd. Het leek dat er niets verstuurd werd, dus toen heeft men nog een aantal maal de procedure opnieuw gestart. Voor zover mij bekend houdt het na 5 x op. 

Excuus voor het ongemak. Je kan in elk geval niet zeggen dat je niet wist dat er een meeting was :)

Is er een meeting dan? 🤔

• Haha 1

Feike    29

Bij mij zijn ze ook alle 3 binnengekomen. Kan dan ook inderdaad niet zeggen dat ik er niets over heb gehoord. 
*ruimt even zijn mailbox op* 

johnny xj6    30

Hallo,

Is de jaguarforumclub site misschien uit de lucht. kan hem niet meer oproepen.

kan hier op de site ook geen button vinden, die is er toch wel geweest?

hansvh    335

De forumclub is gewoon in de lucht en de button die je toegang geeft staat nog steeds op de voorpagina, rechts in de balk. Voor de zekerheid heb ik je een nieuwe uitnodiging gestuurd.

jozik    12

Kreeg het bevestigingsmailtje van m'n inschrijving voor de Jaguar Forum Dag. Onderaan de mail de volgende tekst: "Vergeet je niet het aangegeven bedrag voor 11 mei over te maken! 
We zien je graag 20 mei aanstaande!" 

Is dat 11 en 20 mei 2019 of 2020? 😉