November 20, 20187 yr 2 uren geleden, jozik zei: Maar als je op die lagere postzegel klikt en je scrollt weer naar boven, dan staat de aangeklikte foto daar. Niet ideaal, maar het werkt.... Ja, en daar kom ik net pas achter, dan moet je links "buitenom" weer naar boven. Dan werkt het. Ga je rechts van de postzegels naar boven dan worden de kleine foto's actief waar je net naast zit.
January 2, 20197 yr Aangezien ik mijn Daimler al een tijdje geleden verkocht heb wilde ik mijn account opheffen. Ik kan echter nergens een mogelijkheid vinden om dit zelf te doen of zoek ik niet goed genoeg?
January 2, 20197 yr Een account opheffen gaat niet. Ik kan wel de instellingen aanpassen zodat er vanuit het forum geen berichten meer worden gemaild. Dat kan je als lid ook zelf, maar ik zal dat even aanpassen.
March 29, 20197 yr De JF-website laadt de laatste tijd erg traag. Bij andere websites heb ik daar geen last van, dus het ligt niet aan mijn verbinding (= 100Mbps glasvezel) Is daar een bekende oorzaak voor en hebben meer leden hier "last" van?
March 29, 20197 yr 9 minutes ago, EricS-TR said: De JF-website laadt de laatste tijd erg traag. Bij andere websites heb ik daar geen last van, dus het ligt niet aan mijn verbinding (= 100Mbps glasvezel) Is daar een bekende oorzaak voor en hebben meer leden hier "last" van? Ik heb geen klachten, de site laadt ongeveer in een seconde (50Mbps glas).
March 29, 20197 yr Hier ook geen problemen. Probeer het eens met een andere browser en/of leeg de cache van je browser eens? HIER lees je hoe je dat moet doen.
March 29, 20197 yr Hier wel opstartproblemen. De voortgangsbalk staat op 10-15% een tijdje stil en na een tel of vijf a tien gaat ie weer verder.
March 29, 20197 yr 8 uren geleden, hansvh zei: Probeer het eens met een andere browser en/of leeg de cache van je browser eens? HIER lees je hoe je dat moet doen. Dank je, maar dat gebeurt dagelijks Zoals geschreven is alleen JF traag en heb ik er bij andere websites incl. diverse fora geen last van. Het laden van een webpagina van JF duurt relatief lang en linksonder (Firefox) staat dan ook de melding "Wachten op www. jaguarforum.nl..."
March 29, 20197 yr Author Geen idee wat het zou kunnen zijn. Hier ook een razendsnel laden, zowel op IOS, IE en Chrome.
March 30, 20197 yr Heb je eigenlijk geprobeerd hoe het met een andere browser gaat? En wat Firefox doet als je 'm in veilige modus opstart (Menutoets - Help - Herstarten met uitgeschakelde add-ons)?
March 30, 20197 yr Beide opties geprobeerd. Zowel met Firefox in veilige modus als met Chrome hetzelfde resultaat. Wat echter wel verschil maakt is wel/niet ingelogd zijn! Zonder inloggen razendsnel, maar nadat ik ben ingelogd is het tráág
March 30, 20197 yr 3 minutes ago, EricS-TR said: Beide opties geprobeerd. Zowel met Firefox in veilige modus als met Chrome hetzelfde resultaat. Wat echter wel verschil maakt is wel/niet ingelogd zijn! Zonder inloggen razendsnel, maar nadat ik ben ingelogd is het tráág Aha! Je hebt waarschijnlijk een keer een verkeerde opmerking gemaakt en wordt daarvoor gestraft... ????????????
March 31, 20197 yr Hmmm. Ik zal eens wat uitgebreider testen aan deze kant. Kun je ook aangeven sinds wanneer dit probleem zich voordoet?
April 1, 20197 yr Ik heb het hier nog eens getest met verschillende browsers, werkstations en een tweetal verschillende Internet verbindingen. Performance is goed, binnen 2-3 seconden is de hoofdpagina klaar met laden. Ik merk geen verschil in wel of niet ingelogd zijn, maar gevoelsmatig is van de drie browsers die ik heb getest (Edge, Firefox & Internet Explorer) de laatste wat trager dan de anderen. Ik kan dan ook niet precies aangeven waarom het forum bij jullie traag zou zijn. Een drietal weken geleden heeft onze hosting provider werkzaamheden uitgevoerd aan het onderliggende platform waar de forumsoftware op draait (oa PHP en MySQL zijn toen van een update voorzien). Vandaar de vraag of jullie aan konden geven sinds wanneer dit probleem zich voordoet. Ik geef het nog niet op, maar ik denk dat het moeilijk wordt om jullie probleem op te lossen .
April 1, 20197 yr Dank je voor de moeite! Zojuist even getimed: wanneer ik ben ingelogd duurt het laden van een pagina > 10 seconden.
April 2, 20197 yr Gebruiken jullie trouwens een PC met kabel of een met WiFi? Welke provider hebben jullie?
April 2, 20197 yr Zowel pc bekabeld als iPad via WiFi, beide KPN. Vooral het laden van ongelezen inhoud duurt erg lang, wat zou kunnen duiden op een probleem met de database(benadering) / indexering.
April 4, 20197 yr IP v4 versus IP v6? Ik heb ook KPN en ik heb gemerkt dat als ik de devices over IPv6 communiceren sommige websites traag tot niet laden. Dat geldt met name voor de Android tablets.
April 4, 20197 yr Intussen heb ik nog wat tests gedaan met verschillende devices en internetverbindingen. De enige keer dat ik vertraging bemerk (maar dan nog steeds geen pagina die er meer dan 10 sec over doet om te laden) is met een oude Ipad II op een trage(re) verbinding (40Mb Ziggo). Zelfs op mijn telefoon (iPhone met een trage WiFi gaat het allemaal nog steeds goed. Normaal gesproken ervaar ik de performance van het forum als behoorlijk goed dan wel uitstekend. Los van de tip van WimB zouden jullie nog eens wat kunnen experimenteren met onderstaande zaken, al was het alleen om te proberen de vinger op de zere plek te leggen: Antivirus uitschakelen Zorg dat je de laatste versie van de gekozen browser gebruikt Browsertabs die je niet gebruikt sluiten Netwerkkaarten die je niet gebruikt disabelen (Windows) Zorg dat je PC is bijgewerkt qua updates (Windows) IPad: zet 'm eens een keer volledig uit en weer aan HIER vind je meer tips voor Safari HIER vind je meer tips voor Chrome HIER vind je meer tips voor Edge HIER vind je meer tips voor Firefox