Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaguar Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vragen of opmerkingen aan het JF Team

Featured Replies

Bij de meeste is het geen probleem, bij een enkele provider wordt nogal paranoide met ons omgegaan. Welke dat zijn wil ik graag weten.

• Replies 142
  • Views 332.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Er gaat iets mis met de emoticons. De oorzaak is de forumsoftware aangezien meerdere fora op basis van deze software sinds kort het probleem hebben. Zie https://www.phpbb.com/community/viewtopic.

Posted Images

16 uren geleden, Laan zei:

Ondervindt iemand nog problemen met het niet ontvangen van notificatiemail? En dan in het bijzonder eric-str?

Geen directe reactie van mij inderdaad ;) , omdat het probleem bij mij(n provider) er nog steeds is! :(

Provider = HostingDirect

Das lekker... Gaan we weer even porren. :angry:

Dank! :thumbsu:

Vandaag via email notificatiemail van JF ontvangen :dancer::thumbup:

• Author

Yes! Toch gelukt, mooi dat het opgelost is. Heeft het "porren" van Laan toch nog zin gehad....:rolleyes:

• 1 month later...

Even een opmerking van het JF team:

Door verzending van de uitnodiging voor de jaarmeeting aan alle leden en het uitvoeren van een update van de forumsoftware afgelopen weekend, kan het zijn dat notificatiemail in willekeurige volgorde en soms pas na een paar dagen binnenkomen. Ook zijn de foto albums even verdwenen. Het forum lijkt dus in benevelde toestand te verkeren, maar zoals meestal, is dat tijdelijk. Trekt wel weer weg. Excuses voor het ongemak. 

• Author

Oké, dacht al dat ik een inferieure wijn tot mij had genomen.... :-) 

Maar gelukkig was het dat dus niet! 

1 uur terug, sonsan zei:

Oké, dacht al dat ik een inferieure wijn tot mij had genomen.... :-)

Maar gelukkig was het dat dus niet! 

Dan valt het minder op Frans ;-)

Het werkt ook omgekeerd, ik had heel wat berichten in dit topic gemist, maar vandaag kreeg ik ineens weer een notificatiemail. ????

Die wijn zou kunnen verklaren dat ik de uitnodiging 2x ontving.  ;)

Maar beter 2x dan niet!

Helaas ben ik er (weer!:swoon:) niet bij vanwege weekendje gummen op de Nurnburgring. :crazypilot:

• 1 month later...

Viel me zomaar opeens op: zijn de kleuren behorende bij ledenstatus verdwenen / gewijzigd?

Het bestand van donateurs is geactualiseerd. Door een donatie krijg je een ander kleurtje en de titel forumdonateur of clubdonateur, bij een donatie vanaf €30. Deze status is een jaar geldig. Na dit jaar vervalt deze status niet vanzelf met de huidige software. Hierdoor zijn de vermeldingen in veel gevallen wat (veel) langer dan een jaar blijven staan. Geen probleem, maar even actualiseren werd wel tijd. :)

Dank aan iedereen die in het verleden heeft gedoneerd. En wil je het forum in de toekomst steunen, dan is dat natuurlijk altijd welkom. 

:thumbup:

Ik kan niet spreken voor anderen, dus daarom mijn ledenstatus & kleur als voorbeeld:

VIP reden: Club donateur; VIP tot: 15 juli 2018

Kleur is echter niet meer anders.

GEEN PROBLEEM uiteraard, maar viel me dus opeens op.

Men moet die kleurtjes handmatig wijzigen en dat gaat meestal goed :) We houden de VIP datum aan, dus kleurtje blijft ook tot die datum. Daarna kan je besluiten het kleurtje te behouden of er afstand van te doen. ????

:thumbsu:

• 4 months later...

Hoi,

Nu heb ik zojuist een advertentie geplaatst maar het verkoopbedrag is verkeerd!

Kan ik dit nog wijzigen?

Er staat 9,95 maar moet 9.950 zijn.

ik dacht het goed neergezet te hebben maar helaas!

Groeten Johan

14 minuten geleden, Blue devil zei:

Hoi,

Nu heb ik zojuist een advertentie geplaatst maar het verkoopbedrag is verkeerd!

Kan ik dit nog wijzigen?

Er staat 9,95 maar moet 9.950 zijn.

ik dacht het goed neergezet te hebben maar helaas!

Groeten Johan

Neenee, geen idee wat het is, maar ik koop het voor € 9,95 ????????

Aaaaaaah! ????????.   ????

17 minuten geleden, Blue devil zei:

Aaaaaaah! ????????.   ????

Mooie auto trouwens, maar mijn spaarvarken trekt de echte prijs niet... 

Zo beter? :)

Geacht JF team forum...

Als ik die hele mooie boven genoemde 308 bekijken wil, dan kan ik tot fotootje 4 op een foto gaan staan, en dan plopt die bovenin naar een groter formaat.

Maar alles onder mijn beeldrand kan ik niet vergroten.

Ga ik naar een lager afgebeelde postzegel, dan verdwijnt aan de bovenzijde de grote foto. 

Dit gebeurd bij zowel Chrome als Explorer. 

Nu ben ik op zoek naar een x-type, estate, 3 liter, licht leer, piping op het leder, winter pakket, schuifdak, automaat, benzine, sovereign, elektrisch verstelbare rechter voorstoel,  parkeer sensoren voor, donker hout op de dash... ben ik er zo? ja zo ongeveer.

Stel die auto wordt op het forum aan geboden, dan kan ik niet alle plaatjes zien.

Hoe nu verder?

OK, lees bovenstaande met een knipoog.

Maar ik kan niet alle foto's groot maken.

En ik zoek inderdaad een X-type.

In Zwitserland staan ze soms te koop. Afgelopen week nog, al mijn opties, net zo rood als mijn Saab.

Precies twee dagen en weg... Ik kon net twee mails sturen met vragen. Gelukkig hebben we de foto 's nog.

Laten we beginnen met het foto probleem. one down, one to go.

download.jpg

12 uren geleden, Laan zei:

Zo beter? :)

Veel beter! ????????????????????

Bedankt!

13 uren geleden, jaapvanthoff zei:

Ga ik naar een lager afgebeelde postzegel, dan verdwijnt aan de bovenzijde de grote foto. 

Is inderdaad lastig. Hoewel, ik heb twee 27" schermen en daar past het allemaal ruim op ;-) !

Voor de JF-markt maken we gebruik van een plugin op de forumsoftware die inmiddels verouderd is. Ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn om te updaten.

13 uren geleden, jaapvanthoff zei:

Maar als je op die lagere postzegel klikt en je scrollt weer naar boven, dan staat de aangeklikte foto daar. Niet ideaal, maar het werkt....