Ga naar inhoud
sonsan

Vragen of opmerkingen aan het JF Team

Aanbevolen berichten

sonsan    420

Ondanks dat er al een mogelijkheid is om het JF Team persoonlijk te berichten (Extra-JF Team) is er een verzoek gekomen om een nieuw topic te starten waarin vragen of opmerkingen richting het JF Team geplaatst kunnen worden. Deze vragen/opmerkingen zijn dus ook zichtbaar voor alle andere leden.

Bij het plaatsen van een nieuw bericht richting het JF Team wordt verwacht dat je de Forumregels in acht neemt.

• Like 2
  • Klasse 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    109

Wat een goed idee! :thumbup::angel:

Het verschil met de persoonlijke benadering van het team is inderdaad dat de vragen / opmerkingen en bijbehorende antwoorden voor iedereen zichtbaar zijn. Het topic is dan ook met name bedoeld voor zaken die niet specifiek voor een bepaald lid van toepassing (kunnen) zijn.

Ik zal aftrappen :)

Sinds enige tijd ontvang ik geen emailberichten meer bij acties waar ik dat wel voor heb aangegeven, zoals bijv. ontvangen van een PB. De meldingsinstellingen heb ik gecontroleerd en staan goed, mijn geregistreerde emailadres is ook juist en de berichten komen ook niet in mijn spambox.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    420

Ja, goed idee hé! ( nog bedankt voor de tip...;))

We zullen even nakijken of er in de software misschien iets niet goed staat. Heb je het bericht van Laan wel al ontvangen? Ik heb je ook een PB gestuurd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    303

Er is nog een schoonheidsfoutje dat me al sinds de upgrade stoort. Als iemand mij gequoot heeft dan krijg ik een mail met de tekst: "Iemand vindt je een bericht in een topic leuk." :blink:

Wat mij betreft kan de eerste 'een' weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    420

Voor bovenstaande vragen hebben we de programmeur gevraagd om er naar te kijken. Naar een oplossing wordt dus gezocht maar kan nog even duren. We zijn afhankelijk van de overvolle agenda van deze programmeur.....

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    627

Er is geen reden te vinden waarom bij sommige leden geen notificatiemails binnenkomen. Bij Eric zijn de instellingen nog even nagelopen en opnieuw ingesteld. Ik hoop dat dit helpt.

de melding bij likes wordt even herzien. 

Tapatalk wordt aan gewerkt en zal weldra zijn toegevoegd.

Kortom: alles sal regkomm. Dank voor de input en aarzel niet meer tips te leveren voor een beter forum :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
DvL    99
Op 22-11-2017 om 7:36 AM, wimb zei:

Er is nog een schoonheidsfoutje dat me al sinds de upgrade stoort. Als iemand mij gequoot heeft dan krijg ik een mail met de tekst: "Iemand vindt je een bericht in een topic leuk." :blink:

Wat mij betreft kan de eerste 'een' weg.

Is aangepast,  Tapatalk werkt ook.

In jullie eigen profiel kan ingesteld worden of er e-mails of online notificaties verstuurd worden. Ik heb een aantal testen gedaan en deze kwamen allemaal over.  

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
DvL    99

Voor de zekerheid zijn e-mail meldingen opnieuw aangezet in het beheer gedeelte, wanneer jullie geen e-mals of notificaties willen ontvangen kan dit allemaal in jullie profile aangepast (uit en aangezet)worden.

Veel plezier :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
jozik    8

Jammer dat het item "Info over alle types (JF-Facts)" niet open staat voor reacties e.d. Afgezien van het niet vetgedrukt zijn van de S-type (1999-2008) en het ontbreken van een bolletje ervoor (schoonheidsfoutjes), ontbreekt bij de S-type volledig dat er een 4.0 V8 model is. En laat ik nou juist van zo één sinds kort de trotse bezitter zijn! Kan daar iets aan gedaan worden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    420

Dag Jozik,

"Info over alle types" is bewust niet opengezet. Het is puur informatief bedoelt, voor vragen en opmerkingen zijn er andere topics.

Ik snap niet goed wat je met niet vetgedrukt en het ontbreken van een bolletje ervoor bedoelt. De opmaak ziet er bij mij hetzelfde uit als b.v. de X-TYPE of de X-308. Het zou kunnen dat er na de grote software update e.e.a. gewijzigd is t.o.v. de lay-out maar hier zie ik geen verschil.

Het topic over alle types is 11 jaar geleden gemaakt, het zou best kunnen dat er toen wat over het hoofd gezien is. Ik zal het even nakijken en aanvullen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
jozik    8
51 minuten geleden, sonsan zei:

Ik snap niet goed wat je met niet vetgedrukt en het ontbreken van een bolletje ervoor bedoelt. De opmaak ziet er bij mij hetzelfde uit als b.v. de X-TYPE of de X-308. Het zou kunnen dat er na de grote software update e.e.a. gewijzigd is t.o.v. de lay-out maar hier zie ik geen verschil.

Ik zie:  een vetgedrukte bullit met vetgedrukt " X-type (2001-2009)", dan na een komma niet vetgedrukt en zonder bullit "S-type (1999-2008)" en dan na een komma weer vetgedrukt bullit en "XK 8 (1996-heden)". No big deal natuurlijk, belangrijker vind ik dat de 4.0 V8 erbij komt. Die was er eerder dan de 4.2 :wink: .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    420

Het klopt dat de 4.0 er eerder was. Volgens mijn gegevens geleverd vanaf maart 1999 t/m september 2001. Ik zal zsm de gegevens aanvullen.

Zou je mij een printscreen via PB kunnen sturen want ik zie toch echt iets anders.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    420
Op 22-12-2017 om 9:40 PM, jozik zei:

Ik zie:  een vetgedrukte bullit met vetgedrukt " X-type (2001-2009)", dan na een komma niet vetgedrukt en zonder bullit "S-type (1999-2008)" en dan na een komma weer vetgedrukt bullit en "XK 8 (1996-heden)". No big deal natuurlijk, belangrijker vind ik dat de 4.0 V8 erbij komt. Die was er eerder dan de 4.2 :wink: .

De ontbrekende S-TYPE gegevens inmiddels aangevuld en duidelijkheid gekregen over de afwijkende lay-out......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    627

Ondervindt iemand nog problemen met het niet ontvangen van notificatiemail? En dan in het bijzonder eric-str? Het is al weer even stil rond dit euvel, maar de vraag is of het is opgelost. Het komt doordat sommige providers ons als gevaarlijk zien en mail van ons aan hun klanten dus tegenhouden. Bij onze webhost is het verzoek neergelegd om e.e.a. op te lossen met betreffende providers. Graag jullie reactie, waarbij ik me realiseer dat als ik geen reactie krijg dit ook kan betekenen dat het probleem er nog is... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen