Ga naar inhoud
wvdl

Jaguar in The Grand Tour S02

Aanbevolen berichten

wvdl    80

Komend seizoen van The Grand Tour (van Clarkson & co) lijkt in ieder geval 1 aflevering te hebben die wel interessant wordt:

Jeremy Clarkson Teases Jaguar On Runway For The Grand Tour Season Two

Alex Harrington

April 20, 2017

The Grand Tour

Jeremy Clarkson is the only one of the three Grand Tour presenters to use Instagram, and therefore, we like to keep a close eye on it here at Grand Tour Nation.

He recently posted this to his account.

This shows Jeremy driving what looks to be an old Jaguar XJ6 down a runway, you can see the Jaguar ornament poised at the end of the hood glimmering in the sun. This runway is in fact located at Telluride Airport in Colorado, recognisable via the beautiful mountainous landscape in the of the photo.

So what is he doing here with an old Jag? A drag race? Possibly. A top speed race? Could be. The Instagram post raises lots of questions, but answers a few at the same time: They are definitely in Colorado, they’re at Telluride Airport, and Jeremy’s driving a Jag.

There are plenty of gorgeous roads near the airport, but only time will tell what they’re actually doing up there. I’ll be sure to keep you all updated, but in the meantime, any guesses as to what they’re up to are widely accepted – let me know in the comments your take on the situation!

Bron: grandtournation.com

the-grand-tour-series-2-1.thumb.jpg.440903fd22248f47f0ee0f97e1b0b80e.jpg

Series 2 of The Grand Tour is nearly upon us, and if these newly released images from Amazon are anything to go by, it is going to be an absolute cracker.

The Grand Tour in Colorado for a Cheap Car Challenge. Photo: Amazon Prime Video

The first two images show Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May returning to their roots with a classic Cheap Car Challenge, as they explore the mountain ranges of Colorado in three used Jaguars.

the-grand-tour-series-2-2.thumb.jpg.3f700f9995fa49541d2c66c871f04872.jpg

Bron: motoringbox.com

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wvdl    80

Voor zover ik weet nog geen specifieke datum beschikbaar. Ergens eind dit jaar is wel eens geroepen...

Nog maar eventjes geduld dus :wink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    178

Wedden dat ze alle drie de Jag "ages" zullen loven in dit leuke maar intussen ook erg commerciëel gefinancierde programma(?) 

Waardoor al deze mooie oude versies bij het grote publiek nog meer geliefd zullen worden?

Waarom?

Omdat Jaguar het gewoon al erg goed doet in nieuweautoland, en een beetje merk in nieuweautoland er ENORM bij gebaat is qua rangorde, als de oude versies geliefd zijn:-)

Kom maar op:-)--> www.oudejaguarverkopen.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xag    312

Hoe kijken jullie dit, via Amazon?

Guus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wvdl    80

Ik tzt inderdaad via Amazon.

Maar ik zorg uiteraard dat ik de betreffende aflevering ook download :wink: (voor ze bij Amazon in de toekomst een aantal afleveringen verwijderen om plaats te maken voor nieuwe content)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vic97    7

Ik ben benieuwd, dat gaat smullen worden! Ik kijk de afleveringen altijd gewoon via internet, even Googlen en je bent er zo. Kwaliteit is minder, maar het geld dat ik zou moeten betalen voor Amazon geef ik liever uit aan benzine.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
XJeej    133
21 uren geleden, Iksjeezesel zei:

Wedden dat ze alle drie de Jag "ages" zullen loven in dit leuke maar intussen ook erg commerciëel gefinancierde programma(?) 

Waardoor al deze mooie oude versies bij het grote publiek nog meer geliefd zullen worden?

Daarom nu inkopen. Slim investeren!

Dedromert

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
XJeej    133

Ook nog een MK10 (?)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wvdl    80
3 uren geleden, XJeej zei:

Ook nog een MK10 (?)

Dan wordt het een mooie collectie Jaguars:

Een series 3 XJ, een x350 XJ, een MK10, een XK8 en een XJS 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xag    312

Ik heb even gekeken maar ben geen X350 tegengekomen. Zware teleurstelling natuurlijk.. :wink:

Guus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wvdl    80
25 minuten geleden, Xag zei:

Ik heb even gekeken maar ben geen X350 tegengekomen. Zware teleurstelling natuurlijk.. :wink:

Guus

Oh, ik vergis me, een 308 natuurlijk. Mea culpa 😉

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen