Ga naar inhoud
Simone

PaulusP overleden

Aanbevolen berichten

Simone    42

Vanochtend ontvingen wij het droevig bericht dat PaulusP is overleden. Wij wensen de nabestaande heel veel sterkte en voor iedereen die zijn of haar medeleven wil tonen, onderaan het bericht staan de contactgegevens van Roelien. 

"Hierbij wil ik laten weten dat PaulusP van Leeuwen 28 juli is overleden.

Na de Zeeland rit 9 juli waarbij zowel Paul als ik hebben genoten van de rit maar ook zeker van de warmte en hartelijkheid van diverse leden is het qua gezondheid van Paul ineens sterk achteruit gegaan. Gelukkig is hem een lang lijden bespaard  gebleven en is hij thuis overleden.

De Jaguar betekende heel veel voor Paul en hij was echt gek op zijn auto en alles moest echt tip top in orde zijn. Hij heeft zijn auto dan ook in top conditie gehouden mede door Raymond. 

Paul was ook zeer actief op het forum en vond dit ook heel leuk , gezellig en onderhoudend . Vooral bepaalde leden konden hem echt aan het lachen maken , naast natuurlijk alle serieuse onderwerpen die uitgebreid besproken werden. 

Ook de bijeenkomsten bezocht hij graag. Lekker " ouwehoeren" met de mannen over alles wat met Jaguar te maken heeft.

We hebben Paul met zowel de Jaguar als de Mazda MX5 naar het crematorium begeleid , hij zou dat zeker mooi gevonden hebben....

Ik hoop dat het forum nog lang mag blijven bestaan met tevreden leden , want het voorziet zeker in een behoefte.

Ik wens iedereen alle goeds toe."

Roelien Kok- van Leeuwen

Zamenhoflaan 12 

3411 ZV Lopik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    153

Ik ben geschrokken van het bericht dat onze Paulus is overleden. Niet dat ik veel contact met hem heb gehad maar hij hoorde wel tot het meubilair.

Daar komt bij dat zijn auto de inspiratie voor die van ons is geweest.

Ik condoleer zijn vrouw en wens de familie sterkte.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wvdl    75

Inderdaad een droevig bericht... :-(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
paperboy62    122

Hierbij namens mijn en mijn vrouw en zoon ook een woord van medeleven. Ik heb Paul altijd als een vriend gezien. En ben altijd naar hem toe gelopen voor een praatje, ik zal je missen vriend.

Ook namens mijn veel sterkte aan de familie. (maar ik zal Roelie ook een persoonlijk bericht sturen gewoon ouderwets per post). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xag    308

Ja, dit is toch nog onverwacht vroeg. Twee maanden geleden op de meeting nog met hem gesproken en het slechte nieuws gehoord en nu is het al zover. 

Paul was een prettig mens, we gaan hem missen op de meetings.

Guus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Prinz1000    28

Ook mijn medeleven naar echtgenote en alle overige naasten van Paulus. Een bijzonder triest overlijden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    370

Ondanks dat ik op de hoogte was van zijn ziekte komt dit bericht toch nog onverwacht voor mij. Ik zal Paul missen, bij meetings zochten we elkaar altijd op voor een gezellig gesprek. Paul was nagenoeg bij elk evenement aanwezig en was een enthousiast Jaguarliefhebber.

Ik wens alle nabestaanden veel sterkte en kracht komende tijd.

IMG_2668.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
DvL    89

Heel erg jammer om dit te horen.

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Simone    42

We willen graag input van jullie jf leden ontvangen. We willen een boekje voor Roelien maken met reacties van Paul op het forum en foto's van hem. Heb je input voor ons, dan kun je het hieronder plaatsen of een mail sturen naar info@jaguarforum.nl. 

Iedereen die Paul heeft gekend wensen we veel sterkte toe met het verlies! Wij missen hem ook en denken aan zijn nabestaanden!

JF team: Frans, Mark, Michel en Simone

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
paperboy62    122

Ik heb een foto van Xag genomen op de meeting in Beekbergen die mij erg ontroerd. Tevens wil ik met type fouten van toen de text die ik Xag (guus) laten mee lezen dit heb ik 5 juni aan Guus gemaild: De foto van mij en paul was een slik momentje. Hij vertelde me daar dat hij ongeneselijk ziek is. En dat hij zich niet meer laat behandelen. En de dagen gaat plukken samen met zijn partner. Tevens vertelde hij dat zijn trots in de verkoop gaat. Als ik het geld zou hebben en de plaats (deze auto verdiend een liefhebber met grage) kocht ik hem gelijk. Maar ik ben blij dat je deze foto geplaatst heb ik heb hem opgeslagen. Ook omdat Paul de eerste was die mijn het jaguar gevoel gaf bij dit forum. Ik kwam met mijn X bij een meeting op Zandvoort samen met mijn zoon toen 15 en toen al zeiden we dit is de ultieme Jaquar en mijn zoon werd door Paul uitgebreid in de auto rondgeleid. Sindsdien loop ik altijd even naar paul om hem te begroeten echter na het verhaal van het verhaal van gister heb ik het gevoel dat ik een vriend aan het verliezen ben aan een ongelijke strijd. Bedankt Guus

Laatste foto Paul.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
keesh    776

Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig dat we weten te zeggen. Met de Zeeland tour nog gezamelijk met mijn vrouw, Roelien en Paul uitgebreid geluncht. Best wel diepgaande gesprekken gehad over zijn ziekte en hoe hij ermee om ging. Hoeveel hij nog wilde doen, maar helaas.  Ik ken hem al vanaf het begin, een rustige interessante man. We gaan hem missen en zal nog heel lang in onze gedachten zijn. Ik ben blij dat ik hem heb leren kennen. Had regelmatig gesprekken met hem over het forum en hij had daar goede ideeën over.

post-5412-0-23526700-1438551325.thumb.jpg.0873ed35a9a8c3254d9cf80110d5ef64.jpg post-4415-0-21612300-1368381795.thumb.jpg.f5bb03c1a1e76da1d3cf2a90dc8248b6.jpg post-885-0-18251400-1368385713.thumb.jpg.a4445f0356a21c94c52b141acecf6e76.jpg

• Klasse 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
jaapvanthoff    59

Je hebt slecht nieuws en heel slecht nieuws.

Dit topic is er een van de laatste catagorie.

Ik ben niet zo een bijeenkomsten bezoeker. Ik ken Paul daardoor niet persoonlijk.

ik heb -geheel of-topic- Paulus van een andere kant mee gemaakt:

https://www.jaguarforum.nl/forum/topic/9045-labrador-te-dik/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
hansvh    168

Vrijwel iedere forummeeting waar ik bij aanwezig ben geweest was Paul er ook. Altijd leuk om weer even bij te kletsen. Uit die gesprekken maar zeker ook uit de vele posts van hem op het forum sprak zijn passie voor zijn Jaguar maar zeker ook voor zijn MX5.

Ik ga hem missen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Khrushchev    172

Wat intens verdrietig, Paul had altijd leuke bijdrages op het forum en inderdaad op ieder evenement was hij er ook gewoon bij. Heel veel sterkte aan Roelie, familie & vrienden. :-(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    555

Potdorie,

Erg druk geweest thuis. Zie dit trieste bericht nu pas.

Gedurende mijn aanwezigheid hier op het JF heb ik Paul ervaren als een zeer aimabel mens.

na Arend weer een lid om te missen.

Zullen  zeker een ouderwetse kaart sturen. Per post.

( dank voor de contactgegevens Simone)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wavn    48

Ach ................... toch overleden: hoorde van hem tijdens de forumbijeenkomst in Beekbergen, dat het niet goed ging en dat hij ook niet beter zou worden, maar dat hij dan ook werkelijk zo snel overleden is, is een heel grote schok voor mij.

Wij hebben elkaar bij de diverse forum bijeenkomsten steeds gesproken en ook deed hij mee aan de 2  "Achterhoekritten" die ik georganiseerd heb: dan ging het ook o.a. over de "goede oude tijd" met de Puch bromfietsen in Den Haag, zijn Fiat 500 etc,

Maar ook spraken we per pm  wel eens over de diverse kwaaltjes die we beide "genoten" hebben, maar ja: als je wat ouder bent, dan zijn nu eenmaal niet alle lichamelijke variabelen nog 100% maar veelal komt het toch wel weer een beetje goed (als je nog niet verschrikkelijk oud bent).

Ik zal hem missen op de toekomstige Jag bijeenkomsten!

Roelien: het was een "toffe gozer" zoals dat in het Haags dialect wordt uitgedrukt: ik wens je erg veel sterkte toe in de komende tijd.

Willem

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fasett    80

(Forum)leden als Paul zijn om een voorbeeld aan te nemen. Het forum leeft op leden als Paul (en Arend Jan). De passie en behulpzaam. Serieus en tegelijk de humor. Consequent 'aanwezig' doch nooit opdringerig. Kunnen luisteren en kunnen spreken. En dat 'alleen als lid' op een forum kennende. Moeilijk voor te stellen hoe hij als familielid en naaste vriend was. Of eigenlijk ook weer niet ... Condoleance en sterkte voor zijn familie en vrienden. 

PaulusP met de P van Prachtig 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    259

Treurig om te horen dat Paulus niet onder ons is.

Heb hem, naast hier op het forum, 1x mogen ontmoeten tijdens de Jag-borrel in Gouda vorig jaar.

Een heel fijn mens met mooie verhalen o.a. over zijn mx5.

Toevallig een week of 6 of 7 geleden nog contact met hem over een nieuw te plannen borrel in Gouda voor na de zomervakantie.

Had graag nog eens met hem het glas geheven.

Maar dat doen we in Gouda dan wel in zijn naam en op zijn leven.

Veel sterkte aan zijn vrouw, kinderen en overige naasten met het een plekje te geven van het verlies van Paulus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pizzaman    517

Altijd leuk om een stukje van hem te lezen hier, dat zal ik missen - weloverwogen maar toch met humor.

Volgens mij een aimabel mens. Veel sterkte gewenst aan de familie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen