Ga naar inhoud
keesh

ZGAN E-type 1968

Aanbevolen berichten

keesh    776

A 1969 E-Type Jaguar 4.2 2+2 Coupe with just 1700 miles on the clock and one owner from new goes under the hammer at H&H’s sale at the Imperial War Museum in Duxford.

 

 

post-885-0-56498800-1499624598_thumb.jpg post-885-0-21451500-1499624607_thumb.jpg

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
wvdl    75

Dat gebeurt er kennelijk als je meerdere auto's hebt - geen tijd om ze allemaal te rijden

 

Was er vorig niet ook een E-type met een ontzettend lage tellerstand? Die had volgens mij aan boord van een cruiseschip gestaan.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    153

Is een RHD. Die zijn niks waard, dus die zal hoogop een grijpstuiver opleveren. :sarcastichand:

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
wvdl    75

Is een RHD. Die zijn niks waard, dus die zal hoogop een grijpstuiver opleveren. :sarcastichand:

 

Inderdaad, heel belangrijk of ie LHD of RHD is.

Kan me voorstellen dat dat zeer belangrijk is als ie een museum ingaat. Dat wil je toch niet hebben - allemaal LHD auto's en dan 1tje RHD :wink:

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    259

Is eigenlijk alleen maar intressant voor investeerder maar of de auto nog meer waard zal worden dan de veilingprijs?

 

Als rijder auto ben je er nog niet na de niet al te males veilingprijs, dan begin je pas met de hele bende vervangen: rubbers, leidingen enz voor dat je er de weg mee op kan.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Kees    4

Het zal wel aan mij liggen, maar een auto is om mee te rijden. Ik zou het uiterlijk en interieur origineel houden, maar je ontkomt er niet aan dat je dingen zult moeten vervangen. Als je dan toch moet reviseren/opknappen, waarom dan niet een update met betere en moderne technieken dan er vroeger voorhanden waren of nagelaten zijn (roestpreventie) en die er uiteindelijk voor zorgen dat je langer in je auto kunt blijven rijden.

Moderne technieken worden ook op eeuwenoude schilderijen en andere kunstwerken toegepast om ze zo lang mogelijk te behouden. Ieder icoon van zijn tijd, ook auto`s, verdienen hetzelfde, het verschil ligt alleen in het gebruik. Het doel van een schilderij is om hangend aan een muur bewonderd te worden. 

 

Auto´s moeten ook bewonderd kunnen worden, wat mij betreft liefst in de functie waar ze voor bedoeld waren. Als investering ergens wegstoppen heb ik nooit begrepen. 

  • Like 2

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Jag42    30

....

 

Als investering ergens wegstoppen heb ik nooit begrepen. 

 

Sommige mensen verdienen hier heul veul geld mee. Da's niet zo moeilijk om te begrijpen maar jammer is het wel dat deze auto's aan nhet zicht onttrokken worden.

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Kees    4

....

 

 

Da's niet zo moeilijk om te begrijpen

Bedoel ik mee dat ik er niets mee heb

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
HenkXKR    47

De prijzen voor collecters items van 60-30 jaar oud rijzen de pan uit. Je moet er rekening meehouden dat de luchtbel op een bepaald moment uiteen spat. (tenzij de Chinezen in de toekomst mee gaan bieden).

 

Wat mij opvalt is dat de prijzen van vooroorlogse autos nauwelijks stijgen. Je koopt al voor €. 15.000 een oldtimer

Zie bijv. deze site :  http://www.oldtimers-te-koop.nl/vooroorlogse-oldtimers-te-koop.aspx

Lijkt mij wel grappig om met zo'n auto aan ritten voor oldtimers deel te nemen.

 

Kan me ook voorstellen dat het over een aantal jaren "hip" / Trendy / mode is om zo'n auto te hebben en dan vliegen daar de prijzen de pan uit.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen


×