Jump to content

Rondrit/tour Zeeland zondag 9 juli 2017

Share

Recommended Posts

Namens wederhelft en mijzelf idd toppie georganiseerd en lekkere taart waarvoor dank! 1e keer dat we met zo'n rit mee hebben gedaan. Ik verbaasde me erover dat we zo makkelijk bij elkaar konden blijven (moeder eend heeft bij mijn weten maar 1x een der kuikens terug moeten halen :) ).

We hebben vanuit de achterhoede nog een paar foto's gemaakt en die plaats ik nog.

• Like 1

Wel een dag later met onze reactie maar niet minder gemeend, wij waren gisteravond niet meer bij machte om een reactie tegeven, zijn dan ook vroeg ons mandje in gegaan

Raymond en Joke hebben een fantastische prestatie geleverd om zo'n leuke en ontspannen toer voor ons uit te zoeken.

Het was leuk 'oude' plekjes terug te zien, zoals o.a. Renesse en omgeving.

Nogmaals geweldig! We zien uit naar de volgende keer. Groetjes van ons beiden uit Rotjeknor, Arie en Henny

Ziet er goed uit mensen!

Zie dat het goed is dat wij er niet waren want vorige keer dat ik daar reed met de jag en mijn vrouw reden we langs deze parkeerplaats richting Zierikzee en dan kom je langs het pand van een bekend schoenenmerk..... het was goed dat mijn vrouw de gordel niet makkelijk los kreeg en ik snel kon doorrijden.  :sarcastichand:

Om duidelijke redenen vermijd ik die hoek van Zeeland liever. :jester:

Binnenkort een weekje vakantie in Burgh Haamstede en dan deze rit ook maar rijden, hopelijk met het zelfde weer. :smoke:

Ps, weet iemand wat er met de auto van Stephan gebeurt is?  Hij glimt?? :sarcastichand:

Ben je lekker aan het poetsen geslagen man, na die demodag bij Raymond was goed te zien wat je van die doffe lak kon maken, mooi hoor!

Thanks. Nog een 'paar' jaartjes wachten en dan wordt ook je xk een oldtimer ;)

Enne, een paar is 13 in dit geval? Maar los daarvan, over 5 jaar gaat ie ech we kei booming:-),...want dan rijd iedereen op elektries, en weet Shell enzo niet hoe ze hun peut moeten slijten waardoor het nog maar +/-10 ct per liter kost en iedereen een XK wil omdat ze dan heeeel veullll verbruiken en dus EXTRA VEEL voordeel hebben....(en natuurlijk ook nog gewoon de zegeltjes)

Enne, een paar is 13 in dit geval? Maar los daarvan, over 5 jaar gaat ie ech we kei booming:-),...want dan rijd iedereen op elektries, en weet Shell enzo niet hoe ze hun peut moeten slijten waardoor het nog maar +/-10 ct per liter kost en iedereen een XK wil omdat ze dan heeeel veullll verbruiken en dus EXTRA VEEL voordeel hebben....(en natuurlijk ook nog gewoon de zegeltjes)

Hoef jij nog maar 13 jaar voor je XK een oldtimer is? Ik moet nog 20 jaar wachten... :wink:

Maar zoals je het schetst wel een leuk vooruitzicht! :-)

• 4 months later...