Stephan80 Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Namens wederhelft en mijzelf idd toppie georganiseerd en lekkere taart waarvoor dank! 1e keer dat we met zo'n rit mee hebben gedaan. Ik verbaasde me erover dat we zo makkelijk bij elkaar konden blijven (moeder eend heeft bij mijn weten maar 1x een der kuikens terug moeten halen ). We hebben vanuit de achterhoede nog een paar foto's gemaakt en die plaats ik nog. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Heerlijke dag. Wat een fantastisch weer. Met volle teugen van alles genoten. Thanks you all !!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pauluspp Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Fijne dag gehad gisteren. Organisatie heel veel dank! Net wakker geworden in een mooi hotel in Goes, rustig ontbijtje voordat we de terugreis aanvaarden. Groet, Roelien en Paul. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotjeknor Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Wel een dag later met onze reactie maar niet minder gemeend, wij waren gisteravond niet meer bij machte om een reactie tegeven, zijn dan ook vroeg ons mandje in gegaan Raymond en Joke hebben een fantastische prestatie geleverd om zo'n leuke en ontspannen toer voor ons uit te zoeken. Het was leuk 'oude' plekjes terug te zien, zoals o.a. Renesse en omgeving. Nogmaals geweldig! We zien uit naar de volgende keer. Groetjes van ons beiden uit Rotjeknor, Arie en Henny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephan80 Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 ...en een paar foto's voor het sfeerbeeld. De camping was ook een mooie plek geweest om foto's te maken, maar is er niet van gekomen (entertainment van 2 kleine schavuiten had voorrang). Wellicht iemand anders wel? groet, Stephan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Ziet er goed uit mensen! Zie dat het goed is dat wij er niet waren want vorige keer dat ik daar reed met de jag en mijn vrouw reden we langs deze parkeerplaats richting Zierikzee en dan kom je langs het pand van een bekend schoenenmerk..... het was goed dat mijn vrouw de gordel niet makkelijk los kreeg en ik snel kon doorrijden. Om duidelijke redenen vermijd ik die hoek van Zeeland liever. Binnenkort een weekje vakantie in Burgh Haamstede en dan deze rit ook maar rijden, hopelijk met het zelfde weer. Ps, weet iemand wat er met de auto van Stephan gebeurt is? Hij glimt?? Ben je lekker aan het poetsen geslagen man, na die demodag bij Raymond was goed te zien wat je van die doffe lak kon maken, mooi hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephan80 Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 na het commentaar op de demo dag durfde ik niet meer met n ongewassen auto aan te komen! Was overigens alleen gewassen en in de wax gezet. Zag er goed uit Stephan, mooi patine moet je koesteren (Weg is weg) M,n oldtimervirus is nog niet genezen vrees ik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephan80 Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Thanks. Nog een 'paar' jaartjes wachten en dan wordt ook je xk een oldtimer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Thanks. Nog een 'paar' jaartjes wachten en dan wordt ook je xk een oldtimer Enne, een paar is 13 in dit geval? Maar los daarvan, over 5 jaar gaat ie ech we kei booming:-),...want dan rijd iedereen op elektries, en weet Shell enzo niet hoe ze hun peut moeten slijten waardoor het nog maar +/-10 ct per liter kost en iedereen een XK wil omdat ze dan heeeel veullll verbruiken en dus EXTRA VEEL voordeel hebben....(en natuurlijk ook nog gewoon de zegeltjes) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wvdl Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Enne, een paar is 13 in dit geval? Maar los daarvan, over 5 jaar gaat ie ech we kei booming:-),...want dan rijd iedereen op elektries, en weet Shell enzo niet hoe ze hun peut moeten slijten waardoor het nog maar +/-10 ct per liter kost en iedereen een XK wil omdat ze dan heeeel veullll verbruiken en dus EXTRA VEEL voordeel hebben....(en natuurlijk ook nog gewoon de zegeltjes) Hoef jij nog maar 13 jaar voor je XK een oldtimer is? Ik moet nog 20 jaar wachten... Maar zoals je het schetst wel een leuk vooruitzicht! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Hoef jij nog maar 13 jaar voor je XK een oldtimer is? Ik moet nog 20 jaar wachten... Dan is ie idd nog maar 30...oeps. Ik denk niet dat men de regels terug gaat draaien en 40 jaar gewoon blijft staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumo Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Even nog een sfeerbeeld van onze Zeeland Tour op 09 Juli : https://myalbum.com/album/kJ1AP5unnkhX Was dit een beetje uit het oog verloren ... Tijdens het oldtimerseizoen rijden we van hot naar her voor allerlei manifestaties in binnen- en buitenland. Greetz, Luc Mouton lumo1@telenet.be 4 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertvl Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 Leuke foto's Luc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shiptronic Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Voor de duidelijkheid even het jaartal in de topic titel verwerken ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 Ook een mooie foto van Paulus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonsan Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 12 uren geleden, Shiptronic zei: Voor de duidelijkheid even het jaartal in de topic titel verwerken ? Aangepast! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shiptronic Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 Top ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erlinvanvuuren Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 Leuk! 2A wat ons betreft.Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 19 minuten geleden, erlinvanvuuren zei: Leuk! 2A wat ons betreft. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Was 2017... 2018 gaat ook leuk worden maar nieuwe datum en route neem ik aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted December 2, 2017 Share Posted December 2, 2017 Yep, we zijn al weer druk doende met de nieuwe route voor 2018 Ik kan ook niet wachten, ik mag nu 3 maanden niet rijden met de auto...(grrrr) Maar gaat inderdaad weer erg mooi worden! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts