paperboy62 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 De fotos staan op mijn telefoon en krijg ik niet op het forum, sorry.. En ik heb ze gezien het is een erg mooi rit kan ik verklappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Hoi allemaal; Héél licht onder voorbehoud. Maar bij deze geef ik mezelf op voor één persoon, namelijk mezelf, Leonneke !!! See you Sunday !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 1. Bij de garage rechts 2. Einde links 3. Rechtsaf Noorlandseweg 4. Rechts Boerendijk 5. Links Stelledijk, weg volgen tot aan de rotonde 6. Op de rotonde de 1ste afslag 8. Bij de verkeerslichten rechts 9. Bij verkeerslicht links richting Wolphaartsdijk 10. Aan het einde van de weg rechts Kraaidijk. 11. Bij de verkeerslichten links 12. Rechtdoor over de Zeelandbrug 13. Verkeerslicht recht door 14. Verkeerslichten links 15. Op rotonde 1ste afslag lange Blokweg 16. Op de rotonde 2de afslag 17. Weg volgen richting Zonnemaire Brouwershaven 18. Op de rotonde 3de afslag 19. Noordgouwe uitrijden 20. Over de heuvel weg volgen 21 Op de rotonde 1ste afslag 22. Weg volgenNieuwekerk schutje 23. T-splitsing links richting Serooskerke/Scharredijke 26. Splitsing links Groenhilweg 27. T-splitsing rechts Brouwershaven /jachthaven 28. Links bij bushalte 29. Brouwershaven uit over dijkje 30. Onder aan dijk blijven rijden Schouwersedijk 31. Dijk volgenlange dijk 33. Boutlaan volgen op t –splitsing rechts richting brouwersdam, daar gaan we eten. 34. De zelfde weg terug tot t-splitsing maar nu rechtdoor op splitsing elkerzeeseweg 35. Op de rotonde 1ste afslagWeelweg 36. Weg volgen Schelpweg 37. Op splitsing scherpe bocht rechts Schoeiweg 38. Over het viaduct 39. Op kruispunt scherpe bocht naar links Weelweg 40. Weg volgen tot splitsing dan rechts en gelijk links Noordwelle/Smidsweg 41. Bij kerk rechs Oude Stoofweg 42. Links Wellandweg 43. Einde weg rechts richting rotonde 44. Op rotonde rechts richting Renesse 45. Op rotonde 2de afslag 46. Weg volgen tot rotonde dan de 3de afslag 48. Op T-splitsing rechts 49. Rechts Armhoekseweg 50. Op de splitsing links Hoogezoom 51. Burgh Haamstede 52. Bij de verkeerslichten rechtdoor 53. We rijden nu door Burgh Haamstede 54. Weg volgen Weststraat 55. Rond de kerk Hogeweg 56. Met de weg mee naar links richting strand Westerschouwen 57. Einde Burgh Haamstede 58. Oversteken links richting Middelburg Kraaienstijnweg 59. Rechts richting Domburg Middelburg 60. Oosterscheldekeering 61. Op de rotonde 2de afslag 63. Bij de verkeerlichten rechtdoor 64. Op de rotonde 3de afslag rechts 65. Veersedijk uitrijden 66. links Veere in 68. Rechts Veerseweg 69. na wegversmalling 1ste links in de bocht Veere uit 70. Koffie met gebak bij theeschenkerij Plantlust. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Voor een ieder die de route wilt weten, is deze op papier gezet in volgorde.. Een route uitzetten met foto's is moeilijk op het forum te krijgen, excuses daarvoor. Het word mooi weer en we hebben er zin in! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Voor een ieder die de route wilt weten, is deze op papier gezet in volgorde.. Een route uitzetten met foto's is moeilijk op het forum te krijgen, excuses daarvoor. Het word mooi weer en we hebben er zin in! Dank Raymond, Idd een mooi rondje, wat was de snelste tijd in de vrije training? (Geintje, don,t worry geen gerace...) Grt Rob, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 haha 2.5 uur is het wel hoor!! maarre....jullie willen Zeeland toch zien? Hoppa~! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pauluspp Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Door omstandigheden pas vanmiddag beslissing genomen het erop te wagen. Voor vrijdag en zaterdag overnachting geregeld, dus maandag rustig naar huis. Mijn vrouw, Roelien, komt mee. Zaterdag rekenen we 'zwart' af. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted July 7, 2017 Author Share Posted July 7, 2017 Top Paulus, jij hoort er gewoon bij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted July 7, 2017 Author Share Posted July 7, 2017 Zondag 9 juli rondrit/tour door zeeland. Samenkomst 10.30 uur in Heinkenszand, stukje touren, op middag lunch,tweede helft van de tour en eindigen in Veere bij een camping met een door Raymond en Joke uitgekozen theetuin die de beste appeltaart van Zeeland serveert.De taart en 1 bakje koffie/thee betalen Raymond en Joke voor iedereen.Interesse hebben: aantal pers. KeesH 2 jeroendorrestein 2 Paperboy62 3 Jagster. 2 stephan80 2 + 2 kin. Iksjeezesel 2 John P 1 Rotjeknor 2 Lumo 2 Robertvl 3 Emiel Looise 2 Rover827SI 2 Dennis Twilhaar 1 FreddyJag 2 Leonneke 1 Pauluspp 2 Even doorgeven met hoeveel personen welke dit nog niet hebben gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emiel Looise Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Ik ben er zeer waarschijnlijk met in totaal 2 personen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Ik ben er zeer waarschijnlijk met in totaal 2 personen Welkom! (grt Rob alias, z,n ondoordachte nick Iksjeezesel...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jagster Posted July 8, 2017 Share Posted July 8, 2017 Hi, ik moet me helaas afmelden.Bij het nalopen van de auto blijkt 1 achterwiellager speling te hebben. Daar durf ik nog wel voorzichtig mee naar Heinkeszand om te laten fixen,maar een toertocht lijkt me niet handig. Ik wens jullie een hele fijne dag, Greetz, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted July 8, 2017 Author Share Posted July 8, 2017 Zondag 9 juli rondrit/tour door zeeland. Samenkomst 10.30 uur in Heinkenszand, stukje touren, op middag lunch,tweede helft van de tour en eindigen in Veere bij een camping met een door Raymond en Joke uitgekozen theetuin die de beste appeltaart van Zeeland serveert.De taart en 1 bakje koffie/thee betalen Raymond en Joke voor iedereen.Interesse hebben: aantal pers. KeesH 2 jeroendorrestein 2 Paperboy62 3 Jagster. 2 stephan80 2 + 2 kin. Iksjeezesel 2 John P 1 Rotjeknor 2 Lumo 2 Robertvl 3 Emiel Looise 2 Rover827SI 2 Dennis Twilhaar 1 FreddyJag 2 Leonneke 1 Pauluspp 2 Even doorgeven met hoeveel personen welke dit nog niet hebben gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xag Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Jullie hebben er goed weer bij, veel plezier! Guus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimb Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Ik wens jullie een leuke rit en gezellige dag. En vergeet de foto's niet voor de thuisblijvers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricS-TR Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Past helaas niet in onze (vakantie)planning Kan er vandaag niet bij zijn, maar jullie hebben gelukkig mooi weer in een mooie omgeving. Veel plezier!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted July 9, 2017 Author Share Posted July 9, 2017 Een geslaagde dag met mooi weer, mooie Jag's en mooie en leuke mensen. Bedankt Raymond en Joke en ook de andere mensen die dit mogelijk hebben gemaakt. Gezien de grote groep en de drukte in Zeeland is het de organisatie goed gelukt om de groep bij elkaar te houden en toch vlot door te kunnen rijden. Aan het einde van de dag met z'n alle een heerlijk stukje appeltaart gegeten met een lekker bakkie koffie/thee/fris op kosten van Raymond en Joke. klasse en voor herhaling vatbaar. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoeipoes Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Wij zijn weer thuis gekomen na een fantastische toertocht die door Raymond en Joke was georganiseerd. Er deden 16 Jaguars mee aan deze tocht. Wij waren op diverse locaties nog nooit eerder geweest terwijl wij al 37 jaar in Zeeland wonen. In één woord fantastisch. Ook bij de laatste stop bij Theeschenkerij Plantlust in Veere werden wij verrast met appelgebak wat uitstekend smaakte en natuurlijk drinken naar keuze. Volgens Raymond het lekkerste appelgebak van Zeeland en deze kosten werden door Raymond en Joke betaald. Ik wil nogmaals Joke en Raymond bedanken voor het uitzetten van deze prachtige toertocht en niet vergeten het overheerlijke appelgebak. Gr. Aad & Robbert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Ook wij zijn weer thuis. Het was een geweldige dag met een erg mooie rit door Zeeland. Wij willen vanuit Noord-Holland Joke en Raymond hartelijk danken voor de gastvrijheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreddyJag Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Ook weer thuis aangekomen het was een leuke en gezellige zonrijke dag.Mooie rondrit door Zeeland. Voor ons is het voor herhaling vatbaar, dank aan Raymond & Joke de appeltaart en de koffie smaakten best op het einde thanks. Fred & Bianca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroendorrestein Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 We hebben een erg leuke dag gehad. Mooie rit door Zeeland en erg gezellig en leuk om met iedereen te praten. Hartelijke dank voor Raymond en Joke voor alle moeite en de gastvrijheid. Het appelgebak was heerlijk! Frances en Jeroen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Warm, Fijn, En heel gezellig!!! Wat een mooie dag, dank aan iedereen die naar Zeeland kwam om dit mogelijk te maken....heel mooi! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feike Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Mooie plaatjes, mooi weer.. jammer dat ik hier niet bij heb kunnen zijn. Maar ja na een nachtdienst even uitslapen doet een mens ook wel goed.De volgende ga ik er proberen ook bij te zijn om te kunnen genieten van de Jaguars en alles daaromheen.Een ieder nog een fijne zondag avond en voor degenen die zijn geweest, nog even lekker nagenieten.Grt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 TOP!, Veel dank voor de organisatie:-) Heeft ook wel wat he, rustig door Zeeland rijden! . Zie je nog eens wat.. Auto deed een wat langer stukje zoals vandaag ook goed. Blij mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertvl Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Zo net thuisgekomen. Hadden even een rustmoment bij mijn schoonmoeder genomen op de terugweg en die vond het helemaal niet vervelend om haar kleindochter te zien . Was een geweldige dag. 17 Jaguars door Zeeland. Een geweldig gezicht. Joke en Raymond, wederom geweldig geregeld en bedankt voor jullie eindeloze gastvrijheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts