Jump to content

S1 72 zou ik het durven

JeeWee
 Share

Recommended Posts

Super bedankt Menno.

Ik verwacht dat ik inderdaad vrijdagmiddag onder de auto lig om de eerste klussen te doen.

Als het mooi weer is, zal het wel wassen - foto's maken - bier drinken worden... 

(heb er ervaring mee....)

• Like 1

.. ....ook al kost een WA verzekering nog geen €40 per jaar. 

In het algemeen, zorg dat je altijd voor alles WA verzekerd bent.

In dit geval : Stel dat de auto v/d aanhanger valt en hoge schade aanbrengt. Persoonlijke WA?, WA van de trekkende auto?, WA van de aanhanger? WA van auto op trailer?

In het algemeen, zorg dat je altijd voor alles WA verzekerd bent.

In dit geval : Stel dat de auto v/d aanhanger valt en hoge schade aanbrengt. Persoonlijke WA?, WA van de trekkende auto?, WA van de aanhanger? WA van auto op trailer?

Dan WA trekkende auto. Zelfs losgekoppeld blijft dat nog zo. Althans langer dan je denkt. En wanneer dat is daar gaat het weleens mis en ontstaat discussie. Is het niet de WA van de trekkende auto, dan wordt het de AVP, ook wel de persoonlijke WA genoemd. In dit geval is het zo dat als de XJ van de aanhanger schiet, dat gelijk is met of er een koelkast van die aanhanger schiet qua aansprakelijkheid.

't Is gewoon een eindeloze kleur.

http://www.speurders.nl/overzicht/autos/alles/f_bouwjaar%ADvoor%201995/f_autoaccessoires%ADautomaat/jaguar%ADxj12%AD5%AD3%ADserie%AD1%ADuit%AD1972%ADwegenbelastingvrij%AD159958294.html/?sr_ab=0&no_qs=True&query=xj

En volgens mij heeft deze uit de aanbieding niet eens elektrike ramen, en jij wel.

hetgrasisbijdeburenaltijdblauwer

Dus je zet een auto in 2008 droog weg en 9 jaren later haal je er een natte spons overheen en dan is dit het resultaat.

Wie hoorde ik daar zeggen dat watergedragen lakken ook heel goed zijn?

Veel lezier met deze buitenkans.

destikjaloersert

Dus je zet een auto in 2008 droog weg en 9 jaren later haal je er een natte spons overheen en dan is dit het resultaat.

Wie hoorde ik daar zeggen dat watergedragen lakken ook heel goed zijn?

Veel lezier met deze buitenkans.

destikjaloersert

Moeilijk om niet jaloers te zijn, de lak is al 1500 waard, hij heeft er nog een hele series 1 bij. 

Ondertussen lekker aan het klussen.

Beide benzinepompen gerepareerd.

Bovenste koppelingscilinder gereviseerd

Onderste koppelingscilinder vervangen.

Kan alleen de vonken nog niet vinden, andere bobine gaf ook geen soelaas.

Wordt vervolgd

Heeft hij nog contactpuntjes? Vuil er tussen. Condensator overleden kan ook. Kijk naar de centrale borstel in de verdeelkap en probeer een andere rotor.

Haal de centrale kabel uit de verdeelkap en kijk of de bobine wel spanning geeft . Iemand anders even laten starten en die kabel op een paar mm afstand van massa houden.