Jump to content

S1 72 zou ik het durven

JeeWee
 Share

Recommended Posts

De deal is rond. De motor is gewoon goed. Alleen de koppeling doet het niet. Reservoir vloeistof is leeg dus dat kan nog meevallen. Auto is hard en niet verrot. Heeft wel veel aandacht nodig maar de basis ziet er goed uit.

Wordt vervolgd....

• Like 2

Nee heb niet kunnen rijden. Ga de auto donderdag of zaterdag ophalen. Moet eerst verse benzine in en een checkup voordat ik er de weg mee op durf. Is bovendien geschorst, geen apk etc. Geduld is lastig maar wel verstandig. Het is een 4.2.

Autoambulance huren kost niet de hoofdprijs, maar dan moet je wel 'n flinke trekauto hebben.

Reservoir volgooien en pompen maar kan wellicht ook helpen.

Heel veel succes met je prachtkar, de kleur vind ik ook geweldig, man, ik wou dat ik zulke familie had!

Dezwaarjalourse

• Like 1

Ik heb een paar keer een klassieker laten halen door Nees, kostte toen 200 euro en daarvoor kan ik het zelf niet doen. Mijn Jag mag 1100 kg geremd trekken en dus heb je een flinke trekker nodig zoals de Captain zegt. Een dikke Pajero oid.

Wat die koppeling betreft: het probleem zit waarschijnlijk in de slave cilinder. Die zit tegen  het bellhouse aan en daar komt het water terecht wat de Dot 4 aantrekt. Die gaat van binnen roesten en dus lekken. Haal die maar eens uit elkaar en verbaas je over de prut die daar binnen zit.

Nieuwe kopen is een eitje.

sng barrett oisterwijk,  maar ik zou een nieuwe plaatsen. rond 50 euro ben je kwijt, maar als hij zo lang stil staat zou ik ook maar eens aan de remmerij gaan denken. die zullen ook niet naar behoren werken , ik zou zo de weg niet op durven gaan zonder een goeie technische  inspectie. ps in de trekhaak heb ik ook wel intresse.

Rene, de trekhaak mag je hebben.

Ik zou d'r graag 2 willen, maar de mijne komt al onder de RatJag.

Tegen de tijd dat Ceetje klaar is komt ie daar wel onder, wat is er nu mooier dan 'n C met haak?

PeterPan

Een C met een fietsdrager?  zijwieltjes?   :sarcastichand:

Zo! vandaag kenteken overgeschreven, en weer geschorst. Koppelingcilinder spullen besteld en de auto verzekerd.

Voorpret is ook leuk.

Donderdag halen we de "blue baby" op voor de make-over.

Wordt vervolgd.

• Like 1

En denk er om dat als je wilt gaan rijden: eerst APK keuren en uiteraard verzekeren en als hij is goed gekeurd ontschorsen.

Dat lijkt onlogisch, maar je mag met een geschorste auto via de kortste weg naar de keuring. Als je eerst ontschorst en hij wordt afgekeurd, krijg je gegarandeerd een bekeuring thuis.

Laan, is toch juist goed een auto te verzekeren ook al staat ie opgeslagen?

Lees wel eens die verhalen van auto's die beschadigen/vernietigen bij brand of dergelijk terwijl ze opgeslagen waren en dan niet verzekerd zijn.... en dan denk ik waarom nou niet verzekeren, voor die paar tientjes/honderdtjes?

• Like 1

Ik dacht dat de make over wel even ging duren. En als je hem niet rijdend vervoert naar de werkplaats, geschorst ook, dan heb je geen verzekeringsplicht. (WAM) Je loopt ook geen risico en zou dus kunnen wachten met verzekeren, ook al kost een WA verzekering nog geen €40 per jaar. Een ander verhaal,is het casco gedeelte. Heeft geen zin te verzekeren via een normale autoverzekering omdat de dagwaarde na 45 jaar nihil is. Kan wel zin hebben om zo'n auto te laten taxeren en die waarde te verzekeren via een oldtimerverzekering. En het heeft ook zeker zin die casco dekking in tact te laten gedurende schorsing of stalling. Brand is meestal het grootste risico tijdens stalling. Taxeren en cascoverzekeren zou ik overwegen als de apk een feit is en is inderdaad ook niet echt duur. Rond een procent van de taxatiewaarde.

• Like 1