Jump to content
Simone

Forum meeting 2017

Recommended Posts

Rombo319    9

INFO AANMELDEN DEELNEMERS

Vanwege een technisch probleem( niet te geloven toch) aan mn zojuist aangeschafte S type zit ik zondag zonder Jag. Mijn deelname gaat dus niet door. Balen, ik had me er op verheugd. Ik wens jullie allen een heel prettige dag en afspraak tot volgende keer.

Rombo319

wimb    380

Helaas, helaas. Ook dit jaar lukt het niet om naar de meet te komen. Nu geen familiebezoek in la douce France, maar simpelweg omdat onze daily driver 1.500km verderop staat.
Ik wens jullie alvast een hele leuke en gezellige dag.

Laan    807

Je moet de vliegen van het scheuren er nog wel even afwassen... :wink:

Guus

Met alle plezier Guus!

En voor morgen:

Het weer wordt goed! Droog en niet zo plakkerig als de afgelopen dagen. Neem wel een paraplu mee voor de zon.

Tip: gooi een paar klapstoeltjes achterin. Altijd handig.

Tip: sluit je auto op het terrein morgen gewoon af, of zorg dat er niks waardevols in ligt. Of blijf erbij natuurlijk.

Voor adres en route, klik even op "info" in dit topic. Om het makkelijk te maken heeft men de wipselberg op de wipselbergse weg neergezet en die ligt een beetje verscholen in het bos een paar honderd meter vanaf de A50. Je rijdt er zo voorbij.

Graag tot morgen!

• Like 1

Jag42    146

Kon er helaas maar kort zijn I.v.m. andere verplichtingen maar het veld stroomde lekker vol.

Paar mensen kunnen spreken en veul mooi 'spul' gezien.

Twee series 1 gezien. Behalve de mijne een '68'er waar nog veel werk aan is maar dan heb je ook wat. Ook opvallend veel coupe's en 3 series waaronder een hele mooie vroege 79'er.

Onderweg naar hui S nog een buitje (voor het stof zeg maar)

• Like 1

Tommie_jag    9

Ik kon er helaas niet bij zijn met mijn series 1. Door een aangepaste verjaardag kwam het er niet meer van. Had er graag bij willen zijn, vooral om dat het om de hoek was. Maar de volgende keer zorg ik ervoor dat ik er ben. Helaas. De verschuldigde €10 komt nog jullie kant op.