Jump to content

Forum meeting 2017

Simone
 Share

Recommended Posts

INFO AANMELDEN DEELNEMERS

Het loopt lekker door met de aanmeldingen. Inmiddels kunnen we al rekenen op meer dan 40 Jaguars op 4 juni :)

Daar komen er in elk geval nog twee bij: van Mossel Jaguar stelt twee nieuwe modellen beschikbaar. Kan je ook genieten, of gruwelen, van wat er tegenwoordig van de band af rolt.

Auto Motor Klassiek (AMK) is ook aanwezig en wie weet wordt er wel weer een leuk stukje gepubliceerd :)

Taxatie van de Jaguar voor maar €80! En 10% van de jaarpremie retour als je met dit rapport overstapt naar de JaguarForum klassiekerverzekering.

Merchandise: Uiteraard zijn onze JF spiegels en kralen weer beschikbaar, maar ook originele Jaguar items.

Detailing: Steve van Balen, Driven2shine is aanwezig om uitleg te geven over verzorging van de Jag en heeft een groot assortiment aan poetsmiddelen ter plekke die je met korting kan kopen. Kun je gelijk aan de slag :)

Vervolgens kun je dan meedoen aan het concours. De mooiste drie vallen in de prijzen en vanaf dit jaar is de hoofdprijs de "daimler4ever" wisseltrofee. Uiteraard voorzien van DE gouden Leaper.

Rond 20 mei zal het complete programma bekend zijn en wordt iedereen weer even op de hoogte gebracht.

Gaaf! We gaan makkelijk over de 60 Jaguars. Voorgaande jaren kwamen er juist de laatste dagen voor de meeting nog veel aanmeldingem binnen, dus dat belooft qua opkomst weer een prachtige dag. Voor zover ik kan inschatten, ik weet natuurlijk niet van iedereen welk type men heeft, kunnen we van alles gaan zien. Van een 1961 e type ots flatfloor tot een hedendaagse f type. :) Ruimte voor taxeren wordt nu wel krap. Kan er nog eentje bij, anders wordt het een hele lange dag voor taxateur Verstrate.

Wanneer er Porsche meetings waren waar ik voorheen altijd heen ging, dan werd er altijd achter de lijst met namen vermeld welk type Porsche men mee kwam, Wellicht een idee om dat hier ook te doen. Maar misschien had dat met het aanmelding traject al meegenomen kunnen worden.

Misschien iets voor de volgende keer.

Forumlidnaam                                                                                      Type Jaguar

Laan
Khrushchev
420G
Jagster
Xag
Jag42
paperboy62
Rover114
Alibaba
X308frans
HarVo
Massaut62
keesh
vvangeus
marcel heere
Esquire
jag3010
ewoudwo
snhel5
Noud
XJC12
henrijag
Xag
Cgers
JohnH
ruud-type
Bijkman
laanwj
roboud
paulushe
jaguar1995sovereign4liter
jagerik
KingH
Ovibonjovi
Bart XJSC
isabella
MakelaarErik
Cees
Bemmie                                                                                                          XE
Tom Roelofs
John P
Jaghart
Joepth
Paddy66
xjcww
H.Huiskamp
Henk willems
Henk van Embden
PaCo
Rombo319
hansvh
E-type OTS Flatfloor
jaq
Frau1948
XJR
Koostrucker

Forumlidnaam                                                                                      Type Jaguar

Laan

Khrushchev

420G

Jagster

Xag

Jag42

paperboy62

Rover114

Alibaba

X308frans

HarVo

Massaut62

keesh

vvangeus

marcel heere

Esquire

jag3010

ewoudwo

snhel5

Noud

XJC12

henrijag

Xag

Cgers

JohnH

ruud-type

Bijkman

laanwj

roboud

paulushe

jaguar1995sovereign4liter

jagerik

KingH

Ovibonjovi

Bart XJSC

isabella

MakelaarErik

Cees

Bemmie                                                                                                          XE

Tom Roelofs

John P

Jaghart                        XJ X300 1994 4.0

Joepth

Paddy66

xjcww

H.Huiskamp

Henk willems

Henk van Embden

PaCo

Rombo319

hansvh

E-type OTS Flatfloor

jaq

Frau1948

XJR

Koostrucker

Indien mogelijk kom ik even langs. Leuk om weer eens bekenden en nieuwe leden te ontmoeten maar dat "even" is afhankelijk van mijn conditie op dat moment.

Uiteraard betaal ik, net als vorig jaar, mijn € 10 bijdrage ter plekke.

Zou leuk wezen je weer eens te spreken Paul. Alvast groeten uit Noord-Holland dan weet jij genoeg :imsohappy:

• Like 1

Degene die besluiten om toch langs te komen zonder zich te hebben opgegeven kunnen ook wel ter plekke de €10 per auto voldoen als het bezwaarlijk is dit over te maken. Wil men gebruik maken van lunch en bbq, dan moet dat wel van tevoren worden overgemaakt. We moeten de aantallen namelijk van tevoren doorgeven en dan ook een op een betalen aan de Wipselberg. Wil je je nog aanmelden voor lunch bbq, of juist afmelden of iets veranderen, doe dit dan a.u.b. uiterlijk morgen. Daarna sluit de inschrijving voor lunch en bbq, maar kun je desgewenst nog wel a la carte iets nuttigen aldaar.