Jag42 Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Jag42 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haddock Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Wij denken nog ff. D'r zit 'n noordelijke rondrit van de club vlakbij qua tijd, en de zus van m'nmeissie verjaard ook in die week, dus planplanplan. Deplannert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Een gepensioneerde heeft tijd zat en kan alles mee pakken zonder te plannen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haddock Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Jij l*lt wel lekker, Kees, je mot 's zien wat hier allemaal nog gebeuren moet. Dedrukke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Jij l*lt wel lekker, Kees, je mot 's zien wat hier allemaal nog gebeuren moet. Dedrukke Nog gebeuren moet? Laat me raden: een paar coupétjes afmaken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bijkman Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Ik kom ook samen met mijn vrouw. We hebben er gelijk een weekendje weg van gemaakt. Dit weekend gelijk alles betaald, dus zou er maandag moeten zijn. Ben erg benieuwd! Gr. Mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 7, 2017 Share Posted May 7, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSHet loopt lekker door met de aanmeldingen. Inmiddels kunnen we al rekenen op meer dan 40 Jaguars op 4 juni Daar komen er in elk geval nog twee bij: van Mossel Jaguar stelt twee nieuwe modellen beschikbaar. Kan je ook genieten, of gruwelen, van wat er tegenwoordig van de band af rolt.Auto Motor Klassiek (AMK) is ook aanwezig en wie weet wordt er wel weer een leuk stukje gepubliceerd Taxatie van de Jaguar voor maar €80! En 10% van de jaarpremie retour als je met dit rapport overstapt naar de JaguarForum klassiekerverzekering.Merchandise: Uiteraard zijn onze JF spiegels en kralen weer beschikbaar, maar ook originele Jaguar items.Detailing: Steve van Balen, Driven2shine is aanwezig om uitleg te geven over verzorging van de Jag en heeft een groot assortiment aan poetsmiddelen ter plekke die je met korting kan kopen. Kun je gelijk aan de slag Vervolgens kun je dan meedoen aan het concours. De mooiste drie vallen in de prijzen en vanaf dit jaar is de hoofdprijs de "daimler4ever" wisseltrofee. Uiteraard voorzien van DE gouden Leaper.Rond 20 mei zal het complete programma bekend zijn en wordt iedereen weer even op de hoogte gebracht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MakelaarErik Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Wij komen ook incl. taxatie! Erik & Esther Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Er zijn nu 9 taxatie aanvragen. Dat betekent dat er nog hooguit een paar bij kunnen. Dus wacht niet te lang als je dit wenst, de reserve taxateur komt niet taxeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSWillen degene die een overnachting hebben geboekt bij de Wipselberg, of dat nog van plan zijn, dat even per PB bij mij melden? Voor de zekerheid matchen we dit even met de binnengekomen boekingen aldaar om er zeker van te zijn dat dit 100% klopt.Alvast dank.Mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XJR Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSWij komen ook incl. taxatie!Erik & Esther4 juni zijn mijn zoon en ik er bij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSGaaf! We gaan makkelijk over de 60 Jaguars. Voorgaande jaren kwamen er juist de laatste dagen voor de meeting nog veel aanmeldingem binnen, dus dat belooft qua opkomst weer een prachtige dag. Voor zover ik kan inschatten, ik weet natuurlijk niet van iedereen welk type men heeft, kunnen we van alles gaan zien. Van een 1961 e type ots flatfloor tot een hedendaagse f type. Ruimte voor taxeren wordt nu wel krap. Kan er nog eentje bij, anders wordt het een hele lange dag voor taxateur Verstrate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemmie Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSWanneer er Porsche meetings waren waar ik voorheen altijd heen ging, dan werd er altijd achter de lijst met namen vermeld welk type Porsche men mee kwam, Wellicht een idee om dat hier ook te doen. Maar misschien had dat met het aanmelding traject al meegenomen kunnen worden. Misschien iets voor de volgende keer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemmie Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSForumlidnaam Type Jaguar LaanKhrushchev420GJagsterXagJag42paperboy62Rover114AlibabaX308fransHarVoMassaut62keeshvvangeusmarcel heereEsquirejag3010ewoudwosnhel5NoudXJC12henrijagXagCgersJohnHruud-typeBijkmanlaanwjroboudpaulushejaguar1995sovereign4literjagerikKingHOvibonjoviBart XJSCisabellaMakelaarErikCeesBemmie XETom RoelofsJohn PJaghartJoepthPaddy66xjcwwH.HuiskampHenk willemsHenk van EmbdenPaCoRombo319hansvhE-type OTS FlatfloorjaqFrau1948XJRKoostrucker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemmie Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSIk heb de aftrap gegeven, voor diegene die zin heeft, even copy/pasten en je type Jag erachter zetten 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaghart Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Forumlidnaam Type Jaguar Laan Khrushchev 420G Jagster Xag Jag42 paperboy62 Rover114 Alibaba X308frans HarVo Massaut62 keesh vvangeus marcel heere Esquire jag3010 ewoudwo snhel5 Noud XJC12 henrijag Xag Cgers JohnH ruud-type Bijkman laanwj roboud paulushe jaguar1995sovereign4liter jagerik KingH Ovibonjovi Bart XJSC isabella MakelaarErik Cees Bemmie XE Tom Roelofs John P Jaghart XJ X300 1994 4.0 Joepth Paddy66 xjcww H.Huiskamp Henk willems Henk van Embden PaCo Rombo319 hansvh E-type OTS Flatfloor jaq Frau1948 XJR Koostrucker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaghart Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSwordt een beetje een rommeltje, maar ik vind het wel leuk om te zien wie en wat er allemaal komt..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pauluspp Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSIndien mogelijk kom ik even langs. Leuk om weer eens bekenden en nieuwe leden te ontmoeten maar dat "even" is afhankelijk van mijn conditie op dat moment.Uiteraard betaal ik, net als vorig jaar, mijn € 10 bijdrage ter plekke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Indien mogelijk kom ik even langs. Leuk om weer eens bekenden en nieuwe leden te ontmoeten maar dat "even" is afhankelijk van mijn conditie op dat moment.Uiteraard betaal ik, net als vorig jaar, mijn € 10 bijdrage ter plekke. Zou leuk wezen je weer eens te spreken Paul. Alvast groeten uit Noord-Holland dan weet jij genoeg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSIk betaal ook de intree op locatie als dat goed is... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSDegene die besluiten om toch langs te komen zonder zich te hebben opgegeven kunnen ook wel ter plekke de €10 per auto voldoen als het bezwaarlijk is dit over te maken. Wil men gebruik maken van lunch en bbq, dan moet dat wel van tevoren worden overgemaakt. We moeten de aantallen namelijk van tevoren doorgeven en dan ook een op een betalen aan de Wipselberg. Wil je je nog aanmelden voor lunch bbq, of juist afmelden of iets veranderen, doe dit dan a.u.b. uiterlijk morgen. Daarna sluit de inschrijving voor lunch en bbq, maar kun je desgewenst nog wel a la carte iets nuttigen aldaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMelchers Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSGoed idee Mark, weet nog niet zeker of ik erbij kan zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenkXKR Posted May 31, 2017 Share Posted May 31, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Gaaf! We gaan makkelijk over de 60 Jaguars. Voorgaande jaren kwamen er juist de laatste dagen voor de meeting nog veel aanmeldingem binnen, Leuke lineup.Heb ook interesse, maar kan helaas nog geen toezegging doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted May 31, 2017 Share Posted May 31, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSEr wordt op de Wipselberg al hard gewerkt op de komst van de meeting 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricS-TR Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERSOnze Pinsterweekendplanning is helaas gewijzigd, maar dat betekent ook dat ik waarschijnlijk wel naar de meeting kan komen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts