Simone Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Via onderstaande link kunnen jullie je aanmelden voor de meeting 2017! Mocht je willen overnachten dan kun je het arrangement rechtstreeks bij Wipselbeg vast laten leggen. Als je nog vragen hebt, dan mail ons via info@jaguarforum.nl M.v.g Jaguar Forum Simone INFO EN AANMELDEN 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarVo Posted March 20, 2017 Share Posted March 20, 2017 AANMELDEN Hallo Simone, Mij lukt het niet om de link te openen. Suggestie? Gr. Harry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koen2709 Posted March 23, 2017 Share Posted March 23, 2017 AANMELDEN Hallo Simone, Mij lukt het niet om de link te openen. Suggestie? Gr. Harry Openen op de computer werkte bij mij. Ik heb helaas geen Jaguar meer, maar ik wil wel graag komen kijken. Moet ik dan bij aantal auto's 0 of 1 invullen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jagster Posted March 23, 2017 Share Posted March 23, 2017 AANMELDEN Hallo Simone, Mij lukt het niet om de link te openen. Suggestie? Gr. Harry Hi, werkt het als je de URL intikt? Dat is: jaguarforumclub.nl/event/jaguar-forum-meeting-2017 Greetz, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted March 23, 2017 Share Posted March 23, 2017 AANMELDEN Je kan wel het terrein op lopen, ook zonder aanmelding. Er kunnen tenslotte ook andere hotelgasten of passanten zijn die we niet wegsturen. Wil je meedoen als forumlid, dus met naambadge, koffie en om gebruik te kunnen maken van lunch of bbq (optioneel) dan kun je opgeven 1 auto. Er wordt niet gecontroleerd of je die ook echt bij je hebt en of die van het juiste merk is. Vreemde merken kunnen buiten het veld parkeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarVo Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 AANMELDEN Gelukt. Door omstandigheden een late reactie. Bedankt Kees/Peter. Gr. Harry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 AANMELDEN Is het een idee om hier ook aan te geven wie zich allemaal opgegeven heeft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jagster Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 AANMELDEN Hi, Lijkt mij een prima idee. Ik heb mij opgegeven, kom met JAG + passagier. Blijf een nachtje over, zodat we bij de BBQ een drankje kunnen doen. Greetz, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 AANMELDEN Binnenkort worden alle JF leden per pb door JF uitgenodigd. Dus ook degene die zich al hebben opgegeven, schrik niet, je hoeft je dus niet nogmaals op te geven als je al in de lijst hierboven staat en ook de aanmelding al via het aanmeldformulier hebt ingediend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 AANMELDEN Hi, Lijkt mij een prima idee. Ik heb mij opgegeven, kom met JAG + passagier. Blijf een nachtje over, zodat we bij de BBQ een drankje kunnen doen. Greetz, Peter voor mijn geld hetzelfde peter BBQ en een biertje en dan gezellig slapen aldaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 AANMELDEN voor mijn geld hetzelfde peter BBQ en een biertje en dan gezellig slapen aldaar. Idem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xag Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 AANMELDEN Volgens mij heb ik me op 12 maart toch echt aangemeld en betaald. Misschien kan dat even nagekeken worden? Guus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 AANMELDEN Volgens mij heb ik me op 12 maart toch echt aangemeld en betaald. Misschien kan dat even nagekeken worden? Guus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xag Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 AANMELDEN Ah, gelukkig we zijn er weer! Bedankt, keesh. Guus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert O. Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 AANMELDEN Er is iets tussen gekomen waardoor ik 4 juni verhinderd ben. Helaas. Ik wil mij dus graag afmelden. Het goede nieuws is: ik ga dat weekend wel een flink stuk toeren met de Jag (alleen dus een heel andere kant op) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 AANMELDEN Deze week is iedereen per pb uitgenodigd. Er is gebleken dat er iets in de verzending is misgegaan zodat veel leden niets hebben ontvangen. Vandaag is de verzending opnieuw gestart en dat werkt tot dusver goed. Mocht je twee maal dezelfde uitnodiging ontvangen, excuses voor het ongemak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 AANMELDEN Tot nu toe 2 keer niets ontvangen maar misschien wat ongeduldig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pauluspp Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 AANMELDEN +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 AANMELDEN Geduld heren, morgen rond deze tijd zouden ze wel verzonden zijn denk ik, ruim 6800 mailtjes versturen gaat niet zo snel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xag Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 AANMELDEN Ja, als je alles twee keer verstuurd... Guus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exlid1 Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS +1Ja, wat is het nou man, wees eens een keer duidelijk! Een, geen een, twee, 1 plus 1 is 2, soms 3, ik kan er geen touw meer aan vast knopen zo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haddock Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pauluspp Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Ja, wat is het nou man, wees eens een keer duidelijk! Een, geen een, twee, 1 plus 1 is 2, soms 3, ik kan er geen touw meer aan vast knopen zo... ...nog ééntje dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milko Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Nou.. wie weet komt het er toch echt eens van... na 4 jaar, ofzo... Vrouwlief is geinformeerd. Ik heb er zin in, nu zij nog! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haddock Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 INFO AANMELDEN DEELNEMERS Uitnodiging binnen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts