Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
XJR

Nieuwe uitlaat voor mijn XJR.

Aanbevolen berichten

XJR    14

@EricS-TR: Zou ik zeker doen. Het geluid is stationair en op constante snelheid mooi bescheiden diep. Alleen bij accelereren wordt hij luider. En bij flink doortrappen natuurlijk nog luider. Het filmpje is natuurlijk voor de show.

Het mooie van de dempers die ik nu heb is dat er geen hinderlijke resonanties hoorbaar zijn tussen de 1500-2500 rpm wat je normaalgesproken wel hebt bij een absorptiedemper.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    109

Het geluid is stationair en op constante snelheid mooi bescheiden diep. Alleen bij accelereren wordt hij luider. En bij flink doortrappen natuurlijk nog luider.

Dat is exact wat ik ook zou willen. Beschaafd zonder belasting, maar "onbeschaafd" op afroep :)

Zijn alleen de dempers vervangen of complete uitlaat?

Laten doen bij JMTuning spotte ik ;). Tevreden over zowel uitlaat als montage/service?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
XJR    14

Inderdaad. JM tuning.
Alleen de dempers en een stuk pijp zijn vervangen. Alles op maat gemaakt.
Verder niks te klagen over het bedrijf. En lekkere koffie!

post-459-0-56179000-1487089781_thumb.jpg post-459-0-95421900-1487089822_thumb.jpg post-459-0-99126200-1487089889_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    280

Mooi hoor, en toch nog passend (als je niet in z,n vrij op het gas stampt:-))

Mijn 4.0 sprchrgr klinkt ook zoiets. (minder he, want alleen achterdempers en een 4.0;-))

Als je beschaafd wil rijden een beschaafd geluid, en als je het niet langer kunt weerstaan, vol het gas erop (met het effect dat het gehoord zal worden)

post-5862-0-58531300-1487096824_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Droops    12

Netjes klinkt idd niet slecht.

Heb het ook even overwogen aangezien 1 demper aan vervanging toe was maar ik kon voor relatief weinig een zo goed als nieuwe demper uit de UK op de kop tikken.

post-6893-0-99104000-1487099147_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
subdriver    7

Vandaag even bij XJR langsgeweest om het in real-life te beluisteren.

Super mod!

P.s. bedankt voor de koffie en je tijd. Was erg leuk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
subdriver    7

Lijkt me een goed plan!

Zondag vlieg ik naar huis en (zoals de planning nu is) kom ik in augustus terug.

Ga er nog een nachtje over slapen maar ik denk dat die JM Tuning uitlaat er wel komt

Je hoort nog van me.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
02NHKD    0

Ik ben vorige maand ook bij NL tuning geweest en eerst maar eens gekozen voor anders sierstukken. Maar nu ik dit geluid hoor! ik ben wel benieuwd wat dit gekost heeft?

post-6682-0-93964500-1496507522_thumb.jpg post-6682-0-11942400-1496507568_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
XJR    14

Vandaag even bij XJR langsgeweest om het in real-life te beluisteren.

Super mod!

P.s. bedankt voor de koffie en je tijd. Was erg leuk!

Hee Carlos. Ik vond het ook zeer aangenaam. En.... mooie LWB heb je. We hadden eigenlijk even een duofoto moeten maken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
subdriver    7

Hee Carlos. Ik vond het ook zeer aangenaam. En.... mooie LWB heb je. We hadden eigenlijk even een duofoto moeten maken!

Die foto maken we nog wel een keertje!  :good:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    280

Mooi hoor, en toch nog passend (als je niet in z,n vrij op het gas stampt:-))

Mijn 4.0 sprchrgr klinkt ook zoiets. (minder he, want alleen achterdempers en een 4.0;-))

Als je beschaafd wil rijden een beschaafd geluid, en als je het niet langer kunt weerstaan, vol het gas erop (met het effect dat het gehoord zal worden)

attachicon.gifxkr.2e.00 (1).jpg

650 euro, 2 rvs einddempers, maatwerk, bescheiden sound, klinkt hoogtoerig bij normaal rijden op bak in S stand. Anders een gewoon wat diepere brom. En bij gas "instampen" een onbeschrijfelijke bleeer, :wink:. Op de snelweg gewoon very comfy:-)..

Niks geks maar draait wel de koppies van autoliefhebbers (kun je als passant niets tegen doen, net als bij passerende mooie dames;-))

Oeps,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    280
2 uren geleden, arie-jag zei:

Rob, dit is binnen opgenomen?

Klinkt hol, nog buiten opname geluidsband liggen?   :music:

Ha ha, nee dit is ut gewoon:-) hol, holler, holst.

Vooral die rare "plop" in het geluid vond ik integrerend..:-)

Je zou denken dat het zo niet hoort, maar kwam het al op andere opnamen tegen (daar waar er ook van die RVS dempertjes opgezet waren)

Maarre...eigenlijk wil gewoon weten hoe een een standaard X100 XKR klinkt. (of een S type R, for that matter)

Is er überhaupt verschil?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen