Jump to content

JaguarForum jaarmeeting 2017

Laan
 Share

Recommended Posts

Ik zal de plaats en datum met het thuisfront communiceren. Plaats zal wel geen probleem zijn omdat moeders dan weer een legitiem excuus heeft om haar kleindochter in Brummen te bezoeken. :wink:

Nu ik lees dat Brummen zo dicht bij is. Is het voor mij een legitiem excuus om meerder dagen hier te verblijven om ook een kijkje te nemen bij Nico Aaldering. Ben groot fan van die man.

De tarieven staan in bericht 23. Verder is het inmiddels officieel vastgelegd met de Wipselberg, dus je kan desgewenst al rechtstreeks boeken. Wel effe melden dat je gebruik wil maken van het JF arrangement :) Aanmelding voor de meeting komt komende week online. Joel vertstrate komt weer voor taxeren van den Jag voor een vriendenprijs en ook Steve van Balen, driven 2 shine, is aanwezig met een scala aan auto cosmetica.

• Like 1

De tarieven staan in bericht 23. Verder is het inmiddels officieel vastgelegd met de Wipselberg, dus je kan desgewenst al rechtstreeks boeken. Wel effe melden dat je gebruik wil maken van het JF arrangement :) Aanmelding voor de meeting komt komende week online. Joel vertstrate komt weer voor taxeren van den Jag voor een vriendenprijs en ook Steve van Balen, driven 2 shine, is aanwezig met een scala aan auto cosmetica.

Er stond bij dat er nog meer info kwam vandaar mijn vraag maar ik kom er zo dan wel uit.

Guus

Ik had de Wipselberg gebeld voor het JF arrangement daar wisten ze van niks. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden door hun boekingskantoor echter ik zit nog steeds te wachten. Dit is op de dag zodra ik de prijzen zag van jou Mark. dus bericht 23

De bevestiging hebben we woensdag verstuurd Wim. Dus ik denk dat het vandaag of morgen ook voor hun boekingskantoor zichtbaar is. Als het goed is kan je dan ook gewoon online boeken. Maar we gaan maandag nog even bellen voor de zekerheid.

• 1 month later...

De bevestiging hebben we woensdag verstuurd Wim. Dus ik denk dat het vandaag of morgen ook voor hun boekingskantoor zichtbaar is. Als het goed is kan je dan ook gewoon online boeken. Maar we gaan maandag nog even bellen voor de zekerheid.

Mark,

Ik heb de hele tijd de site van het hotel in de gaten gehouden voor de beste prijs. Maar ik zie tot mijn stomme verbazing dat het hotel overgenomen is door Fletcher hotels ( het was tot deze week van Princess hotels). En tevens dat de periode rond juni is volgeboekt. Nu is mijn vraag gaat de meeting wel door op bewuste locatie.

INFO EN AANMELDEN

Mark,

Ik heb de hele tijd de site van het hotel in de gaten gehouden voor de beste prijs. Maar ik zie tot mijn stomme verbazing dat het hotel overgenomen is door Fletcher hotels ( het was tot deze week van Princess hotels). En tevens dat de periode rond juni is volgeboekt. Nu is mijn vraag gaat de meeting wel door op bewuste locatie.

Voor alle duidelijkheid dit:

De Wipselberg is inderdaad overgenomen door Fletcher. Helaas is ons daar geen toestemming voor gevraagd, maar we hebben de garantie gekregen dat dit geen invloed heeft op gemaakte afspraken. Ok, vooruit dan maar.. Hierdoor is blijkbaar de boekings mogelijkheid voor dit hotel online via hun website even uit de lucht. Natuurlijk kun je wel de bekende sites raadplegen voor tarieven en beschikbaarheid maar die geven geen juist beeld van de werkelijkheid. Dit komt door de overname en door enige onmin door een alberthein actie waar Fletcher niet geheel gecharmeerd van is, zo las ik ook in de krant. Na contact met dit dit hotel is ons aangeraden een boeking even telefonisch te doen. Mocht dit problemen opleveren, laat het dan even weten. Dan kunnen we dit kortsluiten met onze contactpersoon bij de Wipselberg. Er is voorlopig genoeg ruimte en voor het beloofde tarief. We kunnen natuurlijk niet garanderen dat dit eindeloos beschikbaar blijft. Dus wil je naar de meeting komen en een overnachting boeken, wacht dan niet langer dan nodig is, er zal geen lastminute tarief voor JF komen.