Jump to content

JaguarForum jaarmeeting 2017

Laan
 Share

Recommended Posts

Traditie getrouw wordt de jaarmeeting op 1e pinksterdag gehouden. Dit jaar is dat op 4 juni. We hebben een andere locatie gevonden dan de voorgaande twee jaar. Om de reistijd voor jullie gelijkmatig te verdelen is dit een locatie die behoorlijk centraal ligt: de Wipselberg in Beekbergen. Er is een mooi groot grasveld waar we kunnen staan. Om aan iedereens wensen tegemoet te komen is het mogelijk om gewoon even langs te komen, een lunch te gebruiken of te bbq-en. Ook is het mogelijk te overnachten zodat je er een langweekend op de bosrijke Veluwe van kan maken. Of je gaat voor the whole thing :). Alles voor een acceptabel tarief, zelfs nog wat lager dan eerdere jaren. Alle details en de mogelijkheid je aan te melden worden binnenkort gepubliceerd. Noteer gerust alvast 4 juni jf meeting in je agenda :-)

Via onderstaande link kunnen jullie je aanmelden voor de meeting 2017! Mocht je willen overnachten dan kun je het arrangement rechtstreeks bij Wipselbeg vast laten leggen. Als je nog vragen hebt, dan mail ons via info@jaguarforum.nl

M.v.g
Jaguar Forum
Simone

INFO EN AANMELDEN

• Like 1

De kans bestaat dat ik er weer bij ben zijn er nog acties met het hotel ik wil wel een nachtje op de Veluwe verblijven ???.

Hopend dat Max dan weer wat moois laat zien Simone oh nee hij rijd dat weekend niet.

Is wel mooi daar om een nachtje te verblijven Wim. Het ligt midden in het grote enge dierenbos met veel mogelijkheden voor wandelen of fietsen. Of cruisen met de Jag natuurlijk. :) Er is ook een speciaal tarief voor overnachten. Ik dacht iets van €89 per nacht en als je langer blijft nog minder. Dat is dan voor een kamer inclusief ontbijt.

Ik heb even in de offerte gekeken. Overnachting zondag op maandag €69 per kamer inclusief ontbijt. 3 nachten €178. Toeslag terraskamer €15 per nacht. Heffingen €2,50 p.p.p.n. Alle info en tarieven komen spoedig :)

• Like 1

Ik heb even in de offerte gekeken. Overnachting zondag op maandag €69 per kamer inclusief ontbijt. 3 nachten €178. Toeslag terraskamer €15 per nacht. Heffingen €2,50 p.p.p.n. Alle info en tarieven komen spoedig :)

Oke tnx Mark als je de info paraat heb denk ik dat we voor die prijs de kamer boeken. bvd