Laan Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Traditie getrouw wordt de jaarmeeting op 1e pinksterdag gehouden. Dit jaar is dat op 4 juni. We hebben een andere locatie gevonden dan de voorgaande twee jaar. Om de reistijd voor jullie gelijkmatig te verdelen is dit een locatie die behoorlijk centraal ligt: de Wipselberg in Beekbergen. Er is een mooi groot grasveld waar we kunnen staan. Om aan iedereens wensen tegemoet te komen is het mogelijk om gewoon even langs te komen, een lunch te gebruiken of te bbq-en. Ook is het mogelijk te overnachten zodat je er een langweekend op de bosrijke Veluwe van kan maken. Of je gaat voor the whole thing . Alles voor een acceptabel tarief, zelfs nog wat lager dan eerdere jaren. Alle details en de mogelijkheid je aan te melden worden binnenkort gepubliceerd. Noteer gerust alvast 4 juni jf meeting in je agenda Via onderstaande link kunnen jullie je aanmelden voor de meeting 2017! Mocht je willen overnachten dan kun je het arrangement rechtstreeks bij Wipselbeg vast laten leggen. Als je nog vragen hebt, dan mail ons via info@jaguarforum.nlM.v.gJaguar ForumSimoneINFO EN AANMELDEN 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Top. Staat genoteerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exlid1 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Komt voor mij nog net een paar dagen te vroeg, Mark... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted January 21, 2017 Author Share Posted January 21, 2017 He jammer. Later dan dit jaar wordt het niet snel. Volgend jaar al 20 mei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exlid1 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Tijd voor een structurele beleidsmeeting met Simoon the Drone voor een andere kalenderinvulling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted January 21, 2017 Author Share Posted January 21, 2017 Mwah, hoeft niet hoor. Er zullen meerdere leuke dagen komen deze zomer. Altijd een herkansing dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xag Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Ik heb hem in de agenda gezet, goede kans dat het lukt. Guus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricS-TR Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Noteer gerust alvast 4 juni jf meeting in je agenda Gedaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petervanwijk Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Top wij komen ook. Begreep van ene Simone C. dat ze wilde dat ik met de Benz moest komen ipv Jaguar..... Moet dat nog even verifieren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted January 21, 2017 Author Share Posted January 21, 2017 Ga je weer taxi rijden? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Top wij komen ook. Begreep van ene Simone C. dat ze wilde dat ik met de Benz moest komen ipv Jaguar..... ... met een autoambulance erachter en daar de Jag op, is wel zo veilig Peter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petervanwijk Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Hahaha ja zie 'm al komen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 Een kleine impressie in wintersfeer deze middag: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Er is een mooi groot grasveld waar we kunnen staan. Er staat een mooi hekwerk omheen. Kunnen we paardenpoep verwachten ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 Dat hekwerk krijgt een opening, extra makkelijk voor het betreden van het veld. Maar houdt paarden voldoende buiten schat ik in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haddock Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Anders gewoon opruimen: beetje scheef insturend erheen TC uit zo uitmikken dat 'n achterwiel er in komt GAS EROP! Depietjebellblijvende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 De kans bestaat dat ik er weer bij ben zijn er nog acties met het hotel ik wil wel een nachtje op de Veluwe verblijven ???. Hopend dat Max dan weer wat moois laat zien Simone oh nee hij rijd dat weekend niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siepieooo Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Staat genoteerd maar of ik er bij ben durf ik nog niet te zeggen. Tevens staat de Daimler geschorst en zullen er nog de nodige centjes ingestoken moeten worden om deze netjes en wel weer op de weg te krijgen...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haddock Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Ga ook m'n best doen. Dedeallereerstemetingnogmeegemaakthebbende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haddock Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 En Aico, mooi komen, hoor. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pauluspp Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Datum genoteerd. Ga zeker mijn best doen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 De kans bestaat dat ik er weer bij ben zijn er nog acties met het hotel ik wil wel een nachtje op de Veluwe verblijven ???. Hopend dat Max dan weer wat moois laat zien Simone oh nee hij rijd dat weekend niet. Is wel mooi daar om een nachtje te verblijven Wim. Het ligt midden in het grote enge dierenbos met veel mogelijkheden voor wandelen of fietsen. Of cruisen met de Jag natuurlijk. Er is ook een speciaal tarief voor overnachten. Ik dacht iets van €89 per nacht en als je langer blijft nog minder. Dat is dan voor een kamer inclusief ontbijt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 Ik heb even in de offerte gekeken. Overnachting zondag op maandag €69 per kamer inclusief ontbijt. 3 nachten €178. Toeslag terraskamer €15 per nacht. Heffingen €2,50 p.p.p.n. Alle info en tarieven komen spoedig 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Ik heb even in de offerte gekeken. Overnachting zondag op maandag €69 per kamer inclusief ontbijt. 3 nachten €178. Toeslag terraskamer €15 per nacht. Heffingen €2,50 p.p.p.n. Alle info en tarieven komen spoedig Oke tnx Mark als je de info paraat heb denk ik dat we voor die prijs de kamer boeken. bvd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Goede berichten. Wordt een nachtje weg dus .. Gezellig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts