keesh Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 Vanochtend rond vijf uur werd ik wakker van een beep geluid. Wist eerst niet waar het vandaan kwam. Na wat onderzoek kwam ik in mijn garage uit, mijn Jag stond deze beeps te maken. Dezelfde geluiden als bij het sluiten en openen van mijn Jag maar minder luid. Niets of niemand was in mijn garage, Jag stond niet op slot en sleutel zat niet in het contact. Met afstandbediening het geluid uitgezet. Jag start nog normaal en rijdt probleemloos als altijd. Iemand ooit meegemaakt? Op internet ook deze verhalen gevonden maar geen oplossing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaguar-jack Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 Ik dacht dat ik veel mee had gemaakt wat betreft Jags! Maar dit nog niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harryxk8 Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 misschien een auto die gewoon om een beetje aandacht vraagt rond de kerst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shiptronic Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 Schreeuw om aandacht, of hij heeft de inbreker weggejaagd Maar even goed vertroetelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bernhardn Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 niet iets van lage accu spanning misschien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted December 30, 2016 Author Share Posted December 30, 2016 niet iets van lage accu spanning misschien? Accu van 100Ah is nog niet zo oud en laatste rit was 160km. En vocht lijkt mij ook niet waarschijnlijk omdat mijn garage is verwarmd en de Jag daar al een dag of twee stond. Schreeuw om aandacht, of hij heeft de inbreker weggejaagd Maar even goed vertroetelen Vertroetelen doe ik hem elke dag, al 11½ jaar lang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank117 Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 Vanochtend rond vijf uur werd ik wakker van een beep geluid. Wist eerst niet waar het vandaan kwam. Na wat onderzoek kwam ik in mijn garage uit, mijn Jag stond deze beeps te maken. Dezelfde geluiden als bij het sluiten en openen van mijn Jag maar minder luid. Niets of niemand was in mijn garage, Jag stond niet op slot en sleutel zat niet in het contact. Met afstandbediening het geluid uitgezet. Jag start nog normaal en rijdt probleemloos als altijd. Iemand ooit meegemaakt? Op internet ook deze verhalen gevonden maar geen oplossing. Ik heb met mijn vorige X300 verschillende keren hetzelfde meegemaakt, al stond die toen wel op slot. Heb toen hier en daar eens mijn licht opgestoken, bleek in de één van de microswitchen van de achterdeursloten te zitten. De boel gedemonteerd en de switchen schoongemaakt met contactcleaner en perslucht, was voor een tijdje goed. Tot het weer opnieuw begon. Dan heb ik maar de stekker uit de alarmunit getrokken, uiteraard dan nergens meer last van gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricS-TR Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 ..... en de Jag daar al een dag of twee stond. Aha. Voelde zich verwaarloosd waarschijnlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoeipoes Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Ongeveer een half jaar geleden ook zoiets meegemaakt. Op een nacht werden we wakker van een bliep geluid. Bleek dat mijn alarm te zijn die vals was afgegaan. Volgens de buren heeft is tie een paar uur bezig geweest. Vreemd was ook dat de richtingaanwijzers niet meededen wat normaal wel het geval is bij het afgaan van het alarm. Omdat dit geen tweede keer mag voorkomen heb ik de stekker van de sirene losgekoppeld. Helaas bliept ie niet meer bij openen en afsluiten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shiptronic Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Heb het zelf nu 2x keer gehad, meestal in de zomer, 1x was het een opgesloten vlieg in het interieur. De andermaal geen dader kunnen ontdekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petervanwijk Posted January 18, 2017 Share Posted January 18, 2017 Vanochtend rond vijf uur werd ik wakker van een beep geluid. Wist eerst niet waar het vandaan kwam. Na wat onderzoek kwam ik in mijn garage uit, mijn Jag stond deze beeps te maken. Dezelfde geluiden als bij het sluiten en openen van mijn Jag maar minder luid. Niets of niemand was in mijn garage, Jag stond niet op slot en sleutel zat niet in het contact. Met afstandbediening het geluid uitgezet. Jag start nog normaal en rijdt probleemloos als altijd. Iemand ooit meegemaakt? Op internet ook deze verhalen gevonden maar geen oplossing. Uiteindelijke oplossing gevonden? Ik merk bij die van mij dat geluid wat meer hees aan het worden is. Ook een rare gewaarwording overigens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted January 18, 2017 Author Share Posted January 18, 2017 Niet gevonden maar heb nu wel een extra piep na het agsluiten. Dus er is iets mis met het alarm . ik zit te denken aan de sensoren in het hemeltje. Stekkertje los ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts