Jump to content
mauriceje67

S-type mankementje

Recommended Posts

mauriceje67    0

Hallo,na vele onbezorgde kilometers in mijn S-type,heb ik nu toch een probleempje...

Allebei de afstandbedieningen doen het niet meer op de centrale vergrendeling...

Als ik de deur open met de sleutel,gaat het alarm af en die kan ik wel uit zetten met de afstandbediening???

als ik nu de afstandbediening gebruikt,werkt alles weer...deuren gaan weer opslot en weer open.

als ik daarna de vergrendeling er weer opdoe en ik wacht een uurtje of zo,doen ze het weer niet meer...

batterijen van AB zijn goed

hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?

bedankt alvast

groeten Maurice

Shiptronic    57

Als de AB in de 433 band zit, kan die vertroord zijn door een zender op dezelfde band. Bekend voorbeeld hiervan zijn de buitentemperaatuur sensoren. op deze band mag je maar x% van de tijd zenden. Het is bekend dat die goedkope krengen bij een bijna lege batterij continu staan te zenden en zo de band dicht drukken.  Soms is de oplossing simpel en helpt het de auto een paar meter verder te duwen

mauriceje67    0

Accu geeft met een draaiende motor 13,75 Volt,is volgens mij niet erg veel.

Er gaat van de week een nieuwe accu in en toch maar nieuwe batterijen in de afstandbedieningen.

Hopen dat het resultaat opleverd...

vreemde is dat als de deur opengaat met sleutel,het alarm afgaat maar ik dan met de ab wel alarm kan uitzetten...

word vervolgd

mauriceje67    0

Laatst kreeg ik een paar x de deur niet open met uitstappen,door de centrale vergrendeling via de passagierskant te bedienen,

kreeg ik de deur weer open..

Zou het slot aan de bestuurderskant het begeven hebben?

Wat is hier de oplossing voor?

nieuw slot er in?