Jump to content
Il Grande

Nieuwe koplampen XJR6

Recommended Posts

Il Grande    3

Geacht forum,

Afgelopen week nieuwe koplampunits gemonteerd.

De lichtopbrengst was sterk teruggelopen en in de linkerkant zat geen "beeld" meer waardoor

deze niet meer af te stellen was.

Het verschil met de nieuwe units is bizar groot, het lijkt wel xenon zo fris als de kater weer uit zijn

oogjes kijkt!

Bijgaand een paar foto,s waarop tevens goed te zien is dat glas en reflectorhuis permanent met

elkaar verlijmd zijn.

Groeten, Jurgen

post-6753-0-58968200-1473596243_thumb.jpegpost-6753-0-89612800-1473596255_thumb.jpegpost-6753-0-29743900-1473596284_thumb.jpeg

exlid1    3

Dat zal inderdaad een wereld van verschil zijn, Jur.

Toen ik mijn huidige wagen kocht en de lichtopbrengst daarvan ongeveer drie keer zo groot was als die van mijn vorige eveneens X300 voor de lampenschoonmaak, en ook nog steeds twee maal zo groot als na de lampenschoonmaak, en dat allemaal met de standaard lampen en lampjes, zag ik hoe ik al die jaren voor niets zo geleden had.

Mijn zoon, een ware xenonfanaat, zei hetzelfde als jij: "Zo! Dat lijken wel xenon lampen! Wat een licht zeg!"

Hij was net zo verbaasd als ik, en het waren dus gewoon standaard H1 lampjes, nog niet eens ultra of nightvision of zoiets.

Die komen er echter wel in als ze eens vervangen moeten worden, moet je dan nog eens kijken.

Wat heb jij er ingepropt?

Trouwens, dat interieur ziet er ook nog prima uit hoor.

Il Grande    3

Hallo Harro,

Standaard H1 lampjes bij de pomp gekocht.

Ultra of night vision zegt me niks, sterker nog ik wist niet eens dat er alternatieven voor

de H1 lampen zijn.

Jur