Ron62 Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 In de kofferbak van m'n XKR x100 vond ik deze kabel bij de audio-installatie. Waar is deze kabel voor en waar moet deze op worden aangesloten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansvh Posted July 20, 2016 Share Posted July 20, 2016 Fotootje van de connector zelf? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted July 20, 2016 Share Posted July 20, 2016 Misschien het kabeltje voor de speakers die het niet doen ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron62 Posted July 25, 2016 Author Share Posted July 25, 2016 M.i. niet van de speakers. Er zitten 3 connectoren in de versterker aangesloten. De zwarte Alpine kabel en twee blokken. Er is geen ruimte meer voor andere aanslutingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wvdl Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Heb ooit eens een keer gelezen over een stekkertje achterin een XK8 die alleen gebruikt werd bij de dealer, bij het 'in gebruik nemen", als de auto nieuw/klaar gemaakt wordt voor de klant. Het uiteinde van die kabel/stekker blijft in de auto achter. Kan het zo 1-2-3 niet meer terug vinden. Hopelijk zijn er anderen die uitsluitsel kunnen geven... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Misschien voorbereid voor de CATS(Computer Active Technology) suspension welke een optie was voor de XK8 en standaard onder een XKR zitten ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansvh Posted July 26, 2016 Share Posted July 26, 2016 wvdl, on 25 Jul 2016 - 19:30, said:wvdl, on 25 Jul 2016 - 19:30, said:wvdl, on 25 Jul 2016 - 19:30, said:wvdl, on 25 Jul 2016 - 19:30, said: Heb ooit eens een keer gelezen over een stekkertje achterin een XK8 die alleen gebruikt werd bij de dealer, bij het 'in gebruik nemen", als de auto nieuw/klaar gemaakt wordt voor de klant. Het uiteinde van die kabel/stekker blijft in de auto achter. Kan het zo 1-2-3 niet meer terug vinden. Hopelijk zijn er anderen die uitsluitsel kunnen geven... Dat is 'm inderdaad. Er zit maar één zwarte 2-voudige Econoseal connector (zoals op de foto) in de kofferbak en die is voor het Transit Isolation Device. Dat is een module die er voor zorgt dat de accu automatisch wordt losgekoppeld op het moment dat het contact wordt afgezet en vice versa. Deze module wordt vóór aflevering van de auto door de dealer verwijderd. Op het schema kun je zien dat die module ook een verbinding heeft met de controle modules voor deuren en ramen. Ik kan me zo voorstellen dat het fijn is als die werken wanneer de accu losgekoppeld is . Lijkt me trouwens sowieso een handige module als je de auto slechts af en toe gebruikt. BT44 is de bewuste connector trouwens. BT49 is een enkelvoudige steek-connector, die zou je dus ook ergens los moeten zien liggen. Goed zoeken ! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts