Jump to content

Mijn net nieuwe x type total loss na hagel bui ter grote van tennisballen

Recommended Posts

Robbert O.    22

Er kwamen gewoon duizenden ijsballen uit de lucht vallen van ruisen de 8 en 12 cm groot.

Ik zag het op TV. Leek wel een middeleeuws bombardement.

Als het goed is zou je van de schade-uitkering een soortgelijke auto weer moeten kunnen kopen. Het mooist zou zijn wanneer je er precies zo een op marktplaats vindt en die advertentie aan de schade-expert kunt laten zien. Maar goed, zegt de leek... :blind:  Sterkte ermee!

keesh    1320

Het mooist zou zijn wanneer je er precies zo een op marktplaats vindt en die advertentie aan de schade-expert kunt laten zien. Maar goed, zegt de leek...

De prijzen liggen  ong. tussen 2000 en 6000, dus gemiddeld 4000 en dat zijn dan nog vraagprijzen. 

Jakko    5

Klopt. Op marktplaats staan er maar 5 te koop tussen de 4 en 9k. Vergelijkbaar met iets meer km gelopen is 5990 euro op dit moment. Dat is behoorlijk gunstig. Dit heb ik uitgeprint inclusief briefje erbij geschreven

keesh    1320

Klopt. Op marktplaats staan er maar 5 te koop tussen de 4 en 9k. Vergelijkbaar met iets meer km gelopen is 5990 euro op dit moment. Dat is behoorlijk gunstig. Dit heb ik uitgeprint inclusief briefje erbij geschreven

Schade experts kijken verder dan marktplaats en reken je niet té rijk :)

Laan    882

De ene x is de andere niet, maar ik had laatst een total loss geval met een x. Man kreeg €4750. Auto is door de verzekeraar verkocht aan bieder.

wvdl    126

Da's apart, alsof jongeren geen liefde voor klassieke autos kunnen hebben?

Dat zijn juist de jongeren die je moet hebben als verzekeringsmaatschappij: jongeren met liefde voor hun auto, die er zuinig op zijn

Maar goed, weer OT (excuses aan de topicstarter voor dit kleine excurs)

IPF    25

Oef, lees net dit verhaal pas: heftige boel...

Al iets verder met de afhandeling?

Succes!

Frajo    0

Wat zonde en wat sneu voor je! Zag de verwoesting(en) voorbij komen in de nieuws bulletins en tegen die hagel bleek niets bestand. Hopelijk rijd je binnenkort weer op de weg en kan je dit vervelende voorval gauw vergeten.

Jakko    5

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Gaan spoedig aan de slag ermee.nu eerst de biedingen afwachten en dan kijken wat er gaat gebeuren....

Jakko    5

Heb besloten om mijn X type volledig te laten uitdeuken en spuiten.Originele kleur emerald green. Zitten rond de 300 deuken in van hele kleine tot 20cm grote. Heb een bedrijf gevonden die aangesloten zit bij alle verzekerings maatschappijen en al 50 jaar een erg goede naam heeft in onze omgeving.Voor raam is net vervangen.Als ik zelf ook nog een achterklep en motorkap regel. Word de auto incl afneembare trekhaak en stralen poedercoaten,spuiten velgen gemaakt. En de prijs valt net in de vergoeding die ik heb gekregen. Dus ik kom er prima vanaf!!

Heb alleen een heel klein beetje blaadjes onderaan de dorpels in het hoekje van de voor portieren. Iets van niks maar wil het wel even goed bekijken en bijwerken. Kunnen die dorpels er goed vanaf?

keesh    1320

Heb besloten om mijn X type volledig te laten uitdeuken en spuiten.Originele kleur emerald green. Zitten rond de 300 deuken in van hele kleine tot 20cm grote. ........En de prijs valt net in de vergoeding die ik heb gekregen. Dus ik kom er prima vanaf!!

Heb je vast de hoofdprijs gekregen van de verzekering of je hebt een beetje overdreven. ;)

jaguar38s    74

Ja goed op die dorpels letten, gewoon de plastic kappen eraf halen.

Verroeste dorpels is een bekend probleem van de X-type.

Er staat deze maand ook een artikel hierover in het JEC blaad.

Dus gelijk aanpakken.

Groeten,

Peter Jan

rover114    846

Heb besloten om mijn X type volledig te laten uitdeuken en spuiten.Originele kleur emerald green. Zitten rond de 300 deuken in van hele kleine tot 20cm grote. Heb een bedrijf gevonden die aangesloten zit bij alle verzekerings maatschappijen en al 50 jaar een erg goede naam heeft in onze omgeving.Voor raam is net vervangen.Als ik zelf ook nog een achterklep en motorkap regel. Word de auto incl afneembare trekhaak en stralen poedercoaten,spuiten velgen gemaakt. En de prijs valt net in de vergoeding die ik heb gekregen. Dus ik kom er prima vanaf!!

Heb alleen een heel klein beetje blaadjes onderaan de dorpels in het hoekje van de voor portieren. Iets van niks maar wil het wel even goed bekijken en bijwerken. Kunnen die dorpels er goed vanaf?

Dorpelbekleding is eenvoudig te verwijderen, is een kunststof kap.

Ik duim voor je dat het mee valt, (vaak is het zichtbare stukje roest een voorbode van meer narigheid.)

Jakko    5

Ik ben naar autoschade Schrurs gegaan in Soerendonk. Waar je ook geen gaat zorg dat het een vertrouwd adres is. Want de auto er mooi laten uitzien is een. Maar dat de auto er over 2 jaar ook nog mooi uitziet is een tweede. Ik spreek uit ervaring helaas..succes