Henkiebb Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Hallo, Ik ben mijn '69 E-type om aan het bouwen van 2x stromberg naar 3x SU. Nu moet ik ook mijn choke kabel vervangen, en heb er eentje bij SNG gekocht die volgens hun zou moeten passen. Als ik de kabel via het originele gat naar buiten laat komen, is de kabel te kort. Betekent een langere kabel, of een nieuw gat! Ben nu op zoek naar een foto van een originele 4.2 E-type met triple SU en handchoke waarbij ik kan zien waar de kabel (bij het schutbord) naar binnen gaat! Alvast bedankt voor de foto! Henk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkiebb Posted March 31, 2016 Author Share Posted March 31, 2016 Ik heb bij SNG een langere choke kabel gekocht. Probleem opgelost! Allen bedankt voor de vele foto's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XJeej Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Het spijt mij, maar een E-type heeft niet iedereen. Ik zou graag bij de club horen maar het past niet binnen mijn budget anders had ik je wel willen helpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pizzaman Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Ik heb er ook geeneen, zou graag ook eens foto's zien van hoe dat zat. Hebben die SU's ook een "lifting pin" net als bij een Mini? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XJeej Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Ik heb ze wel op mijn SU's, om de zuiger omhoog te duwen neem ik aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pizzaman Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Ja dat zijn ze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkiebb Posted April 4, 2016 Author Share Posted April 4, 2016 Mijn carbs hebben ook lifting pins, die je (volgens mij) gebruikt bij het afstrellen van de sproeierhoogte. Mijn choke is inmiddels aangesloten (moet je het hele dashbord demonteren), en werkt (met de langere kabel) perfect. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts