Ga naar inhoud
RobPieters

Werkplaats handboek XK8- XKR 1996 tm 2005 beschikbaar

Aanbevolen berichten

RobPieters    1

Hi,

Vorig jaar heb ik de digitale werkplaats handboeken van de XK8 XKR gekocht in pdf.

Compleet met alle werk instructies, schema's, onderdelen etc etc, echt helemaal compleet.

Zijn er liefhebbers voor, is een zip file van 232 mb kan dat via data transfer (we-transfer) aanbieden  voor downloaden.

Interesse? stuur me dan een e-mail naar r.pieters7@chello.nl.

Stel het gratis beschikbaar voor leden van het forum.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
hansvh    268

Bij mijn weten bestaat er geen workshopmanual voor de X300 reeks, alleen een servicemanual. De volledige documentatie set die je nodig hebt voor het sleutelen aan een X300 bestaat (naast specifieke X300 manuals) ook uit een aantal generieke manuals.

Specifiek voor de X300 zijn de X300 Vehicle Service Manual en de X300 Electrical Diagnostic Manual. Generiek zijn de AJ16 Engine Service Manual, de V12 Engine Service Manual, de ZF Automatic Transmissions Service Manual en last but not least de Powertrain Automatic Transmissions Service Manual. Heb je die allemaal dan heb je volgens mij de set met service documentatie compleet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
exlid1    3

Dat denk ik ook, want ik heb stad, land, dorp en buitengebied al afgezocht.

De rest heb ik volgens mij allemaal wel, maar een echte "Haynes" zou toch wel leuk geweest zijn...

Evengoed bedankt voor de info, Hans.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    373

Harro, je kan toch gewoon de workshopmanual van een Ford Mondeo gebruiken, alleen de asbak is anders toch?          

:jester:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
exlid1    3

Harro, je kan toch gewoon de workshopmanual van een Ford Mondeo gebruiken, alleen de asbak is anders toch?

:jester:

Hé! Ik ben nog van vóór de crisis hè!

Heb alleen maar de binnenspiegel van Ford...van de SCORPIO!!! GHIA!!!

Niks Mondeo hier!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen