Jump to content
mauriceje67

lekkage dakraam s type

Recommended Posts

mauriceje67    0

Heren goedemorgen,

Tot mijn grote verbazing,kwam ik gister tot de conclusie dat er veel water in de auto lag achter de passagiers stoel..

De afvoerkanalen van het open dakje zaten verstopt,dit is de 2de x al in nog geen half jaar tijd :fuckyou:

Tijdens het rijden valt mij ook op dat ik wind geruis hoor bij het open dak,dus ik vermoed dat het rubber van het open dak niet helemaal lekker meer is.

Heeft iemand enig idee of dit rubber makkelijk te vervangen is en of het een standaard rubber bij de dealer is?

Er moet wat aan snel wat aan gebeuren...zo zonde

bedankt alvast voor jullie reacties

groeten Maurice

sweetspeed    67

Nog een andere manier waarop er water in het tussen voorstoel en achterbank terecht kan komen is via de deurrubbers van de achterdeuren.

Als de afwateringsgaatjes daarvan dicht zitten loopt het water zo uit je rubber via de dorpel naar binnen. Tip (Met dank aan Raymond); even twee kleine sneetjes in de lengte vh rubber aanbrengen en dat probleem is verholpen.

mauriceje67    0

Bedankt voor jullie reacties

Dakje gaat ik er in het voorjaar dus gewoon uithalen..windgeruis hoort niet bij een jag.. 

Deurrubbers ga ik ff nakijken,toen ik achterdeur open maakte kwam er wel water van de dorpel af..

Waar moeten de sneetjes precies inkomen?