Jump to content
Naga

Naga's Daimler Double Six (1995)

Recommended Posts

rover114    711

@harro: dank voor het medeleven!

 

@Haddock: wie is dat? :)

Da's de man van gebruikte jaguaronderdelen.

 

Maar mss wil werkman hem ook wel overnemen van je.

( of wellicht adviseren over reparatie )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naga    6

Da's de man van gebruikte jaguaronderdelen.

 

Maar mss wil werkman hem ook wel overnemen van je.

( of wellicht adviseren over reparatie )

 

Thx!

Ik heb Hendrikus een mail gestuurd!

 

Werkman? Wie is dat? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
paperboy62    175

of bij Richard Wenink van jags parts & cars te Gorinchem hier ben ik een paar keer geweest voor onderdelen. Misschien kan hij wat voor je betekenen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laan    807

Lekker verhaal. Je zet hem er neer en als hij na 5 dagen gestart wordt, ligt er koelvloeistof op de straat en staan de cilinders ermee vol? Is er iets ontploft?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vic97    73

Zonde van zo'n prachtige Daimler zeg! Zou er een zescilinder aan die versnellingsbak gekoppeld kunnen worden zonder al te veel problemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
haddock    475

Laan's post lijkt me niet heel onzinnig.

Wat is er in die 5 dagen gebeurd?

Moeilijk hard te maken, natuurlijk, maar toch?

 

Deietwatachterdochtige

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laan    807

Hoe lek kan een kop of pakking zijn he? En ik begrijp dat er voordien niks aan de hand was. Motor liep niet rottig? Geen witte rookwalm? En dan na 5 dagen stilstaan zit alle koelvloeistof ineens ergens anders. jaja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
rover114    711

Hoe lek kan een kop of pakking zijn he? En ik begrijp dat er voordien niks aan de hand was. Motor liep niet rottig? Geen witte rookwalm? En dan na 5 dagen stilstaan zit alle koelvloeistof ineens ergens anders. jaja...

Hier sluit ik me volmondig bij aan.

Out of the blue de hele motor rot is wel heel vreemd.

Als tie gewoon Goed liep toen ie er neer gezet is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
exlid1    3

o.. Niet bij mij. 

Jij hebt een oud ding...:wink:

 

Ik sluit me ook bij de voorgaande heren aan, wie zal het zeggen wie er waar mee gescheurd heeft.

Niet volmondig overigens, wij eten hier op andere tijden.  :twitch:

Hopelijk krijg je binnenkort nog een vette bekeuring binnen over die dagen, dat zou wat zijn!  :rtfm:  :codemafia:

 

Zou je nog bij hun buren of wat verderop in de straat naar wat camerabeelden kunnen vragen?

Is toch een gek verhaal.

Je pakkingen knallen er hooguit uit als je de nodige toeren maakt, niet bij starten, stilstaan of naar binnen rijden, en al helemaal niet bij zo'n V12, die staan bekend als onverwoestbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laan    807

Jij hebt een oud ding...:wink:

 

Ik sluit me ook bij de voorgaande heren aan, wie zal het zeggen wie er waar mee gescheurd heeft.

Niet volmondig overigens, wij eten hier op andere tijden. :twitch:

Hopelijk krijg je binnenkort nog een vette bekeuring binnen over die dagen, dat zou wat zijn! :rtfm::codemafia:

 

Zou je nog bij hun buren of wat verderop in de straat naar wat camerabeelden kunnen vragen?

Is toch een gek verhaal.

Je pakkingen knallen er hooguit uit als je de nodige toeren maakt, niet bij starten, stilstaan of naar binnen rijden, en al helemaal niet bij zo'n V12, die staan bekend als onverwoestbaar.

 

 

 

The Mother Off All Motors die V12. Heb de dd6 gisteren naar de stalling gereden. Wat machtig ding is het toch. De souplesse waarmee je in een seconde of 8 120 rijdt is indrukwekkend en ook wel een beetje verslavend. Ik kan me voorstellen dat als je dat met een koude motor doet het fout kan gaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
JohnJagXJ    1

Jammer dit te vernemen. Deze Daimler heb ik ook nog over getwijfeld toen die te koop stond. Mocht je er de ruimte voor hebben, ze brengt veel meer op in onderdelen dan wat je er nog in de handel voor zal krijgen als compleet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naga    6

Hey! Normaal krijg ik notificaties in de mail als er posts zijn. Maar nu niet meer dus. Vandaar mijn wat vertraagde reactie. 

 

Tja mannen, wie zal het zeggen. Eens dat het wat "ongelukkig" en "plotseling" lijkt. Aan de andere kant: de monteur is een engel van een jongen die ik ook in mijn privekring heb als kennis. Zegt nog niets, maar het zou mij echt enorm verbazen als hij een verhaal verzonnen heeft.  Het gaat om de pakkingen aan de (ik meen) rechterkant. Links is nog goed, alleen advies van de motorspecialist was om wel echt beiden te vervangen. Klinkt ook logisch. 

 

Dank voor de tips voor mensen die ik de auto klan aanbieden. Ik ga er achteraan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Djurre1980    110

Ik heb ook nog de originele lamswollen matten.

Het lamswol en dus de bovenkant is perfect, maar de zwarte onderkant komt los van het lamswol zeg maar.

Ik denk dat ik ze gewoon een keer naar een lokale kleermaker breng die de onderkant gewoon weer op de bovenkant moet vastnaaien.

Ze zijn zeer zeldzaam en niet meer te krijgen, zeker niet voor een normale prijs, dus restaureren voor een zacht prijsje lijkt mij de beste optie.

 

Edit: ik lees net pas dat de Daimler overleden is waarvoor mijn oprechte deelneming.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...