Werdy 16 Rapporteer bericht Geplaatst: 11 november 2015 XJS Parts Hard to get parts XJS Voor de: convertible, cabrio, coupe Zend me even berichtje wat je zoekt en mogelijk kan ik je weer op de weg helpen met een adres of een fix. Alleen voor leden bedoeld. Nog geen lid effe lid worden!!! Mvg, Werdy WIE IS ER HIER EEN TROTSE EIGENAAR VAN EEN JAGUAR XJS? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jojo58 0 Rapporteer bericht Geplaatst: 9 mei 2017 Kun jij voor mij kijken voor chrome sierlijsten a-stijl zijn voor de voorruit jaguar xjs cabrii uit 1988 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laan 642 Rapporteer bericht Geplaatst: 9 mei 2017 Ik zou de vraag even via pb stellen aan werdy. Hij is voor het laatst online geweest 15-11 2015 dus grote kans dat hij dit niet ziet. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jojo58 0 Rapporteer bericht Geplaatst: 10 mei 2017 Hoe bedoel je via pb Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
keesh 822 Rapporteer bericht Geplaatst: 10 mei 2017 Hoe bedoel je via pb pb = prive bericht of persoonlijk bericht Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Werdy 16 Rapporteer bericht Geplaatst: 11 mei 2017 Heb al gereageerd mensen, dus wie vragen heeft over de XJS of tips en tricks wil, stel ze maar mvg, Werdy Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Fransh 1 Rapporteer bericht Geplaatst: 23 februari 2018 Op 12-11-2015 om 12:13 AM, Werdy zei: XJS Parts Hard to get parts XJS Voor de: convertible, cabrio, coupe Zend me even berichtje wat je zoekt en mogelijk kan ik je weer op de weg helpen met een adres of een fix. Alleen voor leden bedoeld. Nog geen lid effe lid worden!!! Mvg, Werdy WIE IS ER HIER EEN TROTSE EIGENAAR VAN EEN JAGUAR XJS? ikke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Werdy 16 Rapporteer bericht Geplaatst: 4 april 2018 Op 10-5-2017 om 10:05 PM, keesh zei: pb = prive bericht of persoonlijk bericht Zie nog alles en ben er nog haha alles okay. Vragen over de XJS. Laat maar komen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites