Ga naar inhoud
arie-jag

Jaguar & Daimler lifestyle en onderdelenbeurs 2015

Aanbevolen berichten

arie-jag    313

Zondag 25 oktober is het weer zover!

Dan is in Druten weer de jaguar&Daimler onderdelen en lifestyle beurs.

Voor ieder die nog spulletjes nodig heeft een sporthal vol met: onderdelen voor klassieker&modern, nieuw&gebruikt, diverse bedrijven, particuliere verkopers, miniatuurauto’s, boeken, tijdschriften, poetsmiddelen, kleding en kunst en nog dingen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt maar gewoon leuk zijn om te hebben. :buba:

De beurs word georganiseerd door de JDHC en is voor leden en kinderen onder 12jaar gratis toegankelijk en voor niet leden tegen een kleine vergoeding.

Lokatie:

Sporthal De Heuvel, Heuvel 40,  6651DE Druten.

U bereikt de locatie via de N322, die ligt tussen Zaltbommel (A2) en Beunigen (A50).

www.sporthaldeheuvel.nl

Op zondag 25 oktober a.s. van 10.30 tot 16.00 uur

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    313

Zat net te deken dat naast veel spul gekocht te hebben vorig jaar ook nog behoorlijk wat Forum-people ontmoet daar, Robbert, Bert, Mika, Rob, Peter en nog wat waar ik de naam alweer vergeten ben, ik weet het heel slecht van mij... :twitch:

Dit jaar nog iemand met plannen naar Druten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
julian    96

Wij kunnen niet.had ik anders de stype in miniatuur kunnen vinden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JWT67    35

Ik ben van plan om er even een kijkje te nemen. Bijna elk jaar ga ik er heen want je weet maar nooit of er iets wordt aangeboden wat je altijd al had willen hebben.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    313

Had van Robbert ook al begrepen dat hij komt dus het word al wat drukker met Forum leden, leuk!

Ben mijn lijstje "heb ik nodig" al aan het samenstellen, hopelijk kan ik weer wat onderdelen afvinken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fasett    87

Dit jaar nog iemand met plannen naar Druten?

Spreek een ontmoetingsplek en tijd af en plaats een JF logo op een koffietafel. Eerder gedaan en je ontmoet weer nieuwe leden en de bekenden natuurlijk.

Ben zelf dit jaar niet in de gelegenheid helaas. Demo detailen, nu bij de Saab Style event en onderdelendag in Lochem. Eerste keer, ben benieuwd.

Jullie veel plezier daar.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    313

Als er intresse is voor een meeting wat dan van 14.00 bij de koffie bar?

Ik ken maar weinig mensen vangezicht en/of van naam (veel hier gebruiken van die avatars enzo) maar via mijn foto ben ik wel herkenbaar, intussen iets korter geknipt en weer wat grijzer maar nog genoeg lijkend.

Zie wel wie even hallo wil zeggen.

Intussen dooje klaar met rare "niet via leveranciers aan te komen" spulletjes klaar gezet om hopelijk op de beurs te vergelijken of laten zien en kunnen bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pizzaman    615

Vrouw is dan jarig, ik denk de "keus" wordt...ehhh... makkelijk.   :feminist:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    313

Heel makkelijk, jouw kado aan haar is dat ze een eigen dag krijgt, helemaal voor haar zelf!!!

Jij neemt namelijk ook de kinderen mee voor haar, jij lekker naar de beurs en op de parkeerplaats de kids op de achterbank met een Ipad, effe niet vergeten raampje op een kiertje te laten voor als het zonnetje gaat schijnen.  :sarcastichand:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
jaghart    33

Arie, en alle anderen natuurlijk, ik ben erbij morgen, 14:00 koffiebar is wat laat voor mij maar zal er rond 12;00 even rondhangen. Ik kom met mijn Jaguar x300 jade groen. Verder ga ik ook mijn lijstje afwerken. Ik ben er nog nooit geweest, heb er zin in. Een paar "Jaguarforum-koppen" herken ik wel van andere meetings. Meestal begint bij mij de lol al op de parkeerplaats....tot morgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    313

Parkeerplaats is inderdaad problem.

Zodra ik uitstap ga ik altijd eerst buiten  rondkijken en raak dan met mensen in gesprek, kost je zo een uur en die heb ik eigenlijk hard nodig om door de bakken te struinen.

Zie je wellicht 12 uur wel even.

Die Jade Groen zijn er niet veel van van dus word zeker snel herkend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

iedereen tot straks, veel plezier ( ik ben redelijk klein, 170, weinig haar bovenop en rijd een British racing Green Jag XJ6, maak graag een praatje ....;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
RMelchers    79

Tot zo heren! 

Doe jezelf een lol en zet de auto niet onder de bomen daar. Eigenlijk nergens in dit seizoen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
RoyvdStad    46

Heren,

Ook ik ben vandaag even naar Druten geweest (klein stukje vanaf Duitsland) met de XK8.

Paar kleine items gekocht (folders van de XK8 en de dealer nummerplaten).

Het is maar een klein beursje natuurlijk maar leuk, voor mij als groot Arden fan trof ik iets heel erg leuks aan namelijk de Arden getunde Daimler Serie III, wat een geweldig ding, een tijd met de verkoper staat praten over de auto al had voor hem een verkoop praatje over hoe speciaal die Daimler was geen zin aangezien ik alles afwist van deze auto's. Vraagprijs 19 duizend.

post-885-0-49442300-1445791716_thumb.jpg post-885-0-31968900-1445791733_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JaqqeS    4

Ik was vandaag helaas verhinderd  :-( . Ik hoop dat iedereen een mooie dag heeft gehad en misschien gevonden heeft wat ie zocht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
RMelchers    79

Was leuk al waren de prijzen wat hoog voor mij, ooooooit als ik mijn auto nog heb wil ik dit doen: 

post-5264-0-01974600-1445816930_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pauluspp    288

Was leuk al waren de prijzen wat hoog voor mij, ooooooit als ik mijn auto nog heb wil ik dit doen:

Je hoeft toch niet te wachten om je dashboard te slopen? Kost niks. :wink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
RMelchers    79

Je hoeft toch niet te wachten om je dashboard te slopen? Kost niks. :wink:

Totale restauratie dan. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen