Henkiebb Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Ik rijd nu driekwart jaar mijn E-type coupe, en ik merk dat er veel stof in de auto wordt geblazen. Nee, de ventilator staat niet aan, maar door de rijwind, en de luchthapper komt er veel verse lucht binnen, die het stof mee neemt. Vooral op het (zwarte) dashbord komt veel stof te liggen, maar natuurlijk krijgt ook de rest van de auto een laagje stof (inclusief de rijder/bijrijder)! Heeft er iemand al eens aan een interieurfilter gedacht, of aangebracht? Ik zat te denken om een bestaand interiieurfilter aan te passen, zodat het in de (zwarte aanzuigbuis past. Heeft iemand het wiel al uitgevonden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JagS3 4.2 Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 ik niet, maar dat moet te doen zijn lijkt me, is in ieder geval wel fijn als je niet in een stofnest rondrijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts