Jump to content

kachelklep E-type

HG_E-type
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb mijn kachel schoongemaakt en weer terug geplaatst.

Nu was (toen ik de auto kocht) er geen directe verbinding van de dashboardhandel naar de kachelklep.

Kan iemand mij een detail plaatje/foto sturen hoe deze verbinding tot stand komt?

Bijgaand een paar foto's van wat ik bedoel. Het gaat om de verbinding van de handel die aan de kabel (gemarkeerd met A) zit naar het handeltje van de klep (gemarkeerd met B).

Deze kunnen nu onafhankelijk van elkaar bewegen.

Ik denk dat ik wat mis.

post-5849-0-59064700-1433964116_thumb.jpg post-5849-0-92147700-1433964576_thumb.jpg post-5849-0-62201000-1433964584_thumb.jpg

Alvast bedankt.

Harrie

• Replies 16
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hallo .

Ik heb er jammer genoeg geen foto van deze kant maar daartussen wat jij b noemt moet een erg korte sterke veer zitten die op de 2 nokken past .

ongeveer 1 -1,5 cm die door een kabel van het dashboard omgezet wordt, zodat de klep in de kachel omslaat .

In het onderdelen boek staat hij als nr 6  bij serie 1 =  onderdeel nr C26094 genoemd . bij barratt kan ik hem niet vinden

Aan de andere zijde buitenkant zit een trekveer ongeveer het zelfde type als aan de carburateurs nr C26075 bij barratt C15587

De andere kabel is om de kraan naar de kachel open te zetten daar heb ik een foto van.

Dit is even wat ik er nog van weet ik heb de auto niet meer anders kon ik even kijken .

Mocht ik nog meer info hebben laat ik het weten.

post-3169-0-87138900-1434043782_thumb.jpg