Ga naar inhoud
Laan

Jouw JAG in een speelfilm?

Aanbevolen berichten

Laan    623

Je berichtje stond er al tussen voor ik het wist pizzaman. Maar ter aanvulling, zijn vrouw neemt hij mee hoor :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
RMelchers    79

Haalt jou zwarte JAG Maastricht? Zou je er een avondje in willen steken? Het hoeft niet voor niks, dus mrb en een verzekeringetje en de peut voor de reis moet kunnen. Zeg het maar, ik speel wel doorgeefluik. :)

In dat geval rij ik liever met mijn eigen auto (de blauwe) 

Doe maar PM, een voorwaarde vooraf; volledige betaling, geen aanbetaling, van het overeengekomen bedrag. 

Echter verwacht ik van de gastheer een aanbod wat ik niet kan weerstaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
exlid1    3

Je berichtje stond er al tussen voor ik het wist pizzaman. Maar ter aanvulling, zijn vrouw neemt hij mee hoor :)

Hij NAM haar niet mee, ze GING helaas mee...voor de zekerheid...:wink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
petervanwijk    22

Binnenkort wordt de Nederlandse speelfilm "mooi" onder regie van Thomas Acda opgenomen in Maastricht. Deze film zal rond februari te zien zijn in de bioscopen. De productiecoordinator heeft ons gevraagd of er iemand is die zijn Jaguar wil laten figureren. Naar alle waarschijnlijkheid worden de opnamen 10 mei aanstaande in de avond gemaakt. In Maastricht dus.

De voorkeur gaat uit naar een originele niet al te nette Jaguar. Een beetje dof of deukjes graag. Hoewel de heer Acda niet heel expliciet is in zijn wens zou je kunnen denken aan een xj series of xj40. Iets in die richting maar vooral niet in concoursstaat.

Belangstelling of vragen? Laat het weten. Liefst met foto zodat eventuele suggesties voorgelegd kunnen worden.

Ehm........meneer Laan? Hoe schat jij de staat van mijn Jag in? :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
keesh    817

Als hij weer van stal komt, heeft dat de nodige sporen nagelaten, zoals katten, kippen en hanen en konijnen waar hij mee heeft samengehokt. Dus ik denk dat de Jag dan wel redelijk aan de wensen voldoet :sarcastichand:  

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    623

Ehm........meneer Laan? Hoe schat jij de staat van mijn Jag in? :P

Ze hebben vast wel wat visagisten. Paar emmers blubber en hier daar een lel met een hamer en hij is helemaal goed :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
petervanwijk    22

Komt een vrouw bij de dokter. Daar rijdt de hoofdrolspeler in een x300.

Bijna goed. Is een X308 en de voormalige Jaguar van Jan Mulder een of andere voetbalvirtuoos hier uut het Noord'n :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
keesh    817

Kees Mark Toppers......hahaha. Heb nog wel een ''Caravan'' staan ;)

Ik dacht dat de caravan nu het kippenhok was. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen