Ga naar inhoud
Laan

Jouw JAG in een speelfilm?

Aanbevolen berichten

Laan    623

Binnenkort wordt de Nederlandse speelfilm "mooi" onder regie van Thomas Acda opgenomen in Maastricht. Deze film zal rond februari te zien zijn in de bioscopen. De productiecoordinator heeft ons gevraagd of er iemand is die zijn Jaguar wil laten figureren. Naar alle waarschijnlijkheid worden de opnamen 10 mei aanstaande in de avond gemaakt. In Maastricht dus.

De voorkeur gaat uit naar een originele niet al te nette Jaguar. Een beetje dof of deukjes graag. Hoewel de heer Acda niet heel expliciet is in zijn wens zou je kunnen denken aan een xj series of xj40. Iets in die richting maar vooral niet in concoursstaat.

Belangstelling of vragen? Laat het weten. Liefst met foto zodat eventuele suggesties voorgelegd kunnen worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    419

De voorkeur gaat uit naar een originele niet al te nette Jaguar. Een beetje dof of deukjes graag. Iets in die richting maar vooral niet in concoursstaat.

Helaas voldoet mijn Jag niet aan de gestelde eisen. En dat vindt ik eigenlijk ook helemaal niet zo erg..... :-)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    623

Laat ze lekker een sloper kopen op marktplaats of zoiets ;)

Jammer Kees, die van jou leek me wel geschikt :wink:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
exlid1    3

Ik ben vorig jaar nog benaderd via PM door dat meisje dat er ook een voor een film zocht, die zocht er dus wel een in concoursstaat... :wink:

Maar aan mijn wagen geen polonaise!

Gaat er één of andere flutacteur mee rondscheuren zeker, dagetnie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    353

Robbert, voor een dik bedrag mogen ze de serie 3 zelfs opblazen? :sarcastichand:  zoals in Goeie tijden (weet even niet meer in welk draadje dit was).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
RMelchers    79

Robbert, voor een dik bedrag mogen ze de serie 3 zelfs opblazen? :sarcastichand:  zoals in Goeie tijden (weet even niet meer in welk draadje dit was).

U snapt het!! Als het een schappelijk bedrag is anders ga ik er zelf mee crossen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    623

Mijn zwarte JAG, is geschorst en onverzekerd, als ze betalen kan alles.

Haalt jou zwarte JAG Maastricht? Zou je er een avondje in willen steken? Het hoeft niet voor niks, dus mrb en een verzekeringetje en de peut voor de reis moet kunnen. Zeg het maar, ik speel wel doorgeefluik. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
keesh    817

Zou wel lache zijn als de wagen van een forumlid zou figureren.

Peter van Wijk heeft dit ook een keer gedaan met zijn Jag in de serie Moordvrouw, hele dag op pad en enkele seconden in beeld  :sarcastichand:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pizzaman    649

Peter van Wijk heeft dit ook een keer gedaan met zijn Jag in de serie Moordvrouw, hele dag op pad en enkele seconden in beeld  :sarcastichand:

Nou misschien was de betaling goed (op de achterbank?).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    623

Klopt en hij vond het geweldig. En als het geen 350km x2 zou zijn en zijn xj zag er niet zo mooi uit zou hij het weer doen. Ieder zijn ding. Vandaar deze oproep.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen