Jump to content

Interieur bekleding

Henkiebb
 Share

Recommended Posts

Voor mijn '69 series II 2+2 E-Type ben ik op zoek naar bekleding voor mijn interieur. Nu ben ik zelf uitgekomen bij Lakewell in Belgie, die een compleet interieur restauratiekit aanbieden voor €2740,-. Dit is zonder vulling voor de stoelen/bank!

Iemand ervaring met Lakewell kits, of heeft er iemand ervaring met andere aanbieders/bekleders?

alvast bedankt.

• Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik heb de bekende loslatende hemel opnieuw laten bekleden bij een erg goed bedrijf in Culemborg. Er stonden heel wat oldtimers en wat ik van kon zien was dit top!

Kreeg dit adres via een forumlid die er zijn Citroën SM heeft laten bekleden. Ook niet het simpelste motiefje...:wink: Als je adresgegevens wilt, stuur een PB.

Ik vind dat wel duur, heb ze gezien voor nog geen 1000 euro heel je interieur van voor naar achter,

in elke gewenste kleur, in elk gewenst patroon en da's dan een dikke Amerikaan met kilometers koeienhuid.

Ik ken er ook die dat gedaan hebben, niks op aan te merken, die kwamen met een hoop oud roest, hooi, pulp en muizennesten

plus een foto van hoe het moest worden en gingen weg met iets wat inderdaad verdacht veel op die foto leek (en mooi!).

Dus TENZIJ het mooi origineel gegarandeerd superkwaliteit spul is (dat kan de prijs waard zijn) dan is het bepaald niet goedkoop...

Nou dan mag jij me vertellen waar ik het interieur van mijn Cadillac eldorado conv. voor 1000 euro kan laten bekleden :twitch: , heb diverse prijzen opgevraagd ook met korting via via en zonder btw maar kwam nergens onder de 2000 euro en dan had ik nog niet eens zware kwaliteit leder..

Ik heb een compleet nieuw interieur, inclusief stoelvullingen, matten en hemel bestel bij www.basjaguartrim.com in UK voor mijn serie 1 FHC voor € 2.500,- Heb het in Maastricht op de beurs besteld en in Antwerpen opgehaald grote kans dat het bedrijf volgende week in Essen (D) staat, succes

Ik heb een compleet nieuw interieur, inclusief stoelvullingen, matten en hemel bestel bij www.basjaguartrim.com in UK voor mijn serie 1 FHC voor € 2.500,- Heb het in Maastricht op de beurs besteld en in Antwerpen opgehaald grote kans dat het bedrijf volgende week in Essen (D) staat, succes

Bedankt voor de link! Ik ga eens vergelijken. Zie dat ze alleen in Canada en USA zitten! Heb je het adres in Engeland?

Ik ben zeer tevreden over bekleding-express.nl. Ze bestellen het leer, eens het binnen is (dat kan wel even duren) houden ze je interieur even bij - het zijn geen standaardsets, blijkbaar halen ze het oude interieur uit elkaar om na te maken. Toen (3-4 jaar geleden) deden ze 2 voorzetels en de achterbank voor 800€ (dus dan moet je niet zelf zitten klooien). Herstelling van een andere stoel en een armsteun kwam samen op 150€. Waar nodig hebben ze de zetels zelfs bijgevuld. Hoewel de wagen nog niet gebruikt wordt zit het interieur er nu 3 jaar in en het ziet er nog altijd perfect uit.

Wat mij op valt is dat je nergens info kunt vinden (althans ik niet...) over foam en rubber diagram voor de ruigleuning van de '69 E-type stoelen. Lakewell levert die wel, en heeft het over rubber ringen???

Heeft er iemand fot's van zijn/haar stoelen waarbij het leer is verwijderd? Van mijn stoel is de ruigleuning qua vering/vulling ver weg. Zonder kussen krijg ik het in mijn rug, en kan ik na een ritje niet meer uit de auto komen...:wink:

Alvast bedankt.

.....Zonder kussen krijg ik het in mijn rug, en kan ik na een ritje niet meer uit de auto komen... :wink:

In dat geval zou ik, met gebruik van origineel patroon bekleding,

gewoon de opvulling "op maat" laten maken. 

Kan wel niet 100% origineel zijn, maar de staat van je rug lijkt me belangrijker.

Anders heb je straks een mooi "museumstuk"...

• 1 month later...

Ik heb welleens overwogen om bij Tommy Seats supplies te gaan, maar heb toen mijn mercedes maar verkocht, want deze had nogal wat kuren. ik weet nog dat ik bij hem kwam toen hij in een heel klein garage werkte.  Hij vraagt volgens mij zo rond de 600 euro voor een interieur. Maar dat zal je met hem moeten overleggen:

http://www.tss-autointerieur.nl/