Ga naar inhoud
Leonneke

Forum lid THEO ernstig ziek - een opkikkertje

Aanbevolen berichten

Leonneke    170

Godverdomme. En dat mag nu eens gewoon blijven staan. Want dat is wat ik dacht en voelde toen ik net een mailtje ontving. Het mailtje is van Sabine, de vrouw van Theo. Ze hebben vandaag de doos met kaarten en leukigheidjes ontvangen. Ze vinden het heel, heel fijn, maar ik laat de tekst van Sabine liever spreken.   Hieronder de letterlijke tekst .................

Hallo Leon,

Bij deze wil ik jou en alle jaguar-forum mensen    heel, heel ……………..hartelijk bedanken voor de fantastische actie voor Theo opgezet , ongelooflijk wat een mooie kaarten en wat een verhalen.  Heel ontroerend.

Ik heb Theo vanmiddag alle kaarten voorgelezen, het mooie  boek laten zien en alle andere verrassingen uit de doos. ik weet zeker dat hij dit enorm waardeert, alleen kan hij zich op het moment heel moeilijk hierover uiten.
Namens Theo en mij dus nogmaals heel erg bedankt, super gewoon, we hebben er geen woorden voor.

Sinds woensdag verliest Theo heel veel kracht en energie,  en heeft de ziekte in de lever weer de kop opgestoken. Theo is dapper aan het vechten en wil niet opgeven, maar we realiseren ons dat het een oneerlijke strijd is……………

Zou jij namens Theo en mij dit berichtje op het forum willen plaatsten.

Heel veel liefs van  Theo -XJS en Sabine

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
keesh    819

Rillingen en kippenvel als ik het lees. Laten we hopen dat Theo genoeg kracht kan vinden om te overwinnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    420

Dit is inderdaad een prima actie geweest. Even een moment aan iets anders denken. Daar deden we het voor!

Vooral heel veel kracht en sterkte gewenst!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
deepee    45

als ik dit lees word ik stil en ingetogen ... maar uiteindelijk overheerst ook bij mij optimisme en hoop. Sterkte en niet opgeven Theo & Sabine !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
paperboy62    147

En ook hier koude rillingen. Ik kan  nu zeker zeggen dat ik de juiste beslissing heb genomen en toch iets van me heb laten horen. Tevens  wens ik Theo en Sabine de kracht om door te gaan en niet op te geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leonneke    170

Hallo allemaal, beste forumleden;

Vanavond kreeg ik van Sabine het bericht dat Theo de strijd heeft moeten opgeven. Gisterenavond is Theo overleden. Hieronder een foto van Theo zijn grootste en laatste trots, zijn witte XJS. Deze auto importeerde hij vanuit de U.S.A. Daarnaast een foto van Theo en Sabine, genomen in de herfst van 2010 tijdens de prachtige meeting in Kleve.

Ik start met de tekst van Sabine ............. :

Hallo Leon,
Ik moet jou het droevige bericht brengen dat Theo gisteren is overleden,
na het leveren van een moedige strijd. Maar van deze ziekte kon hij niet winnen, onmogelijk.

Leon ik heb jou de rouwbrief bijgevoegd, je bent altijd van harte welkom.

Met vriendelijke groet,
Sabine

Lieve Theo, namens mezelf:  Ik had zo graag nog dat stukje met je gaan rijden. In je XJS. Eerst het stukje vlaai, het bakje koffie en dan het ritje. Helaas heeft het leven anders beslist.
Ik ga je missen kerel !!! Leonneke.

Ik heb zojuist de rouwkaart nog toegevoegd. 

post-2491-0-79030300-1426632495_thumb.jpg

post-2491-0-20607800-1426632509_thumb.jpg

post-2491-0-90214500-1426633876_thumb.jpg

post-2491-0-82612800-1426634193_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Khrushchev    190

Wat een ontzettend naar bericht! Ik ben blij dat je die actie hebt georganiseerd, Leon, met de kaartjes. Hebben we hem toch nog met z'n allen een glimlach kunnen geven.

Theo, rust in vrede. Sabine, andere familie & vrienden, heel veel sterkte gewenst met het verlies.

Het is niet eerlijk. :-(

Hier nog een topic van Theo van 6 jaar oud waar hij zijn XJ81 DD6 toont.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    656

Ben er stil van.

Sterkte gewenst aan Sabine, familie en vrinden.

(Je actie was echt net op tijd Leon, dat geeft mij in elk gebal een goed gevoel. )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pauluspp    288

Ik heb Theo één keer ontmoet tijdens een TD bij Raymond. Een enthousiaste aardige boom van een kerel. Triest dat iemand zo komt te overlijden. Sterkte voor de nabestaanden en fijn dat we hem inderdaad nog een glimlach konden ontlokken. Dank Leon voor het initiatief!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
julian    96

Ik ook heel stil van.gedachte gaan naar sabine en familie en vrienden.Blij dat onze kaarten nog laatste steun konden geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
deepee    45

Wat een opgave om los te komen van verdriet bij de leegte die Theo nalaat.

Veel sterkte en innige deelneming aan Sabine, de familie en vrienden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
RedCat    88

Een man wiens gemoedelijkheid, zachtaardigheid en oprechte vriendschappelijkheid voor een oppervlakkige kennis als ik mij altijd bij zal blijven.

Leon bedankt voor het tijdige initiatief en de coordinatie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leonneke    170

Een laatste berichtje in dit topic.

Vandaag samen met DeePee naar de crematiedienst van Theo geweest. Dit was in het Limburgse plaatsje Pey-Echt. De kerk zat werkelijk propvol. Vrienden en kennissen van de schutterij, muziek- en carnavalsverenigingen en autoliefhebbers. Theo had buiten zijn beide Jaguars ook nog wat andere prachtige auto's in zijn bezit. Hij kon zich enorm druk maken om misstanden en onrecht. Als hij op z'n praatstoel zat, dan zag je z'n bloeddruk letterlijk stijgen.

Zijn karaktereigenschappen werden tijdens de dienst breed uitgemeten en dat resulteerde regelmatig in gelach. Na de dienst waren DeePee en ik alweer bezig om de België meeting een schop onder de kont te geven. Misschien kunnen we dat dan als de laatste bijdrage van Theo aan dit forum zien.

Een laatste woordje wil ik hier best nog kwijt: Theo, bedankt dat ik je heb mogen leren kennen. Ik heb vooral veel lol met je gehad en dat is voor mij echt goud waard. Dat wat ik nog voor je moet regelen, zal ik voor je regelen. En graag wil ik afsluiten met de woorden die je zelf graag bezigde en die ook in je dienst nog eens werden herhaald. Het is zo af en toe gewoon DIKKE SHIT !!!!!

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.