Jump to content
wavn

Achterhoek Tour 2015

Recommended Posts

Daimler 4 ever    103

Inderdaad, dank voor de steunende woorden, en ik heb Siepieoo reeds een PM gestuurd. Kent iemand zijn telefoonummer en kan hem dan bellen/bereiken misschien ?

Voor het geval hij hier niet leest vandaag !

Heb hem per pm al gezegd, omdat hij in de ''buurt'' woont, dat hij zeker moet gaan, er zijn  vast mensen bij wie hij dan ook kan meerijden.

En 6 september maken we er een groot feest van ja !!

Tot dan, lieve mensen .

AJ

rover114    795

Inderdaad, dank voor de steunende woorden, en ik heb Siepieoo reeds een PM gestuurd. Kent iemand zijn telefoonummer en kan hem dan bellen/bereiken misschien ?

Voor het geval hij hier niet leest vandaag !

Heb hem per pm al gezegd, omdat hij in de ''buurt'' woont, dat hij zeker moet gaan, er zijn vast mensen bij wie hij dan ook kan meerijden.

En 6 september maken we er een groot feest van ja !!

Tot dan, lieve mensen .

AJ

Sterkte arend.

En uhh: " kop dur veur" zoals de grunningers dat zeggen.

Laan    866

Waarom zou dat niet mogelijk zijn met een x type? Tuurlijk ben je welkom! :-)

keesh    1214

INFO

Morgen is het zo ver dat we de achterhoek weer wat mooier gaan maken met onze Jag's.

We hebben tot nu toe een lijst welke leden belangstelling in deze tour tocht hebben. Kijk even of je er bij staat of dat je er toch vanaf wil zien wat ik mij niet kan voorstellen.

• JohnP
  • Pauluspp
  • Laan
  • RoyvdStad: 2 auto's
  • Six
  • Sonsan
  • Xag
  • keesh
  • zoon wavn
  • wavn
  • paperboy62
  • Qlincy
  • robertvl
  • jaguar rene
  • Siepieooo

siepieooo    86

Ik heb de X-type snel even door de wasstraat gehaald en kom morgen naar de achterhoek. Mooi dat ik nog kan meedoen.

Ik zal zorgen voor een paar lekkere blokjes kaas die ik in mijn dagelijks werk maak.

Daimler4ever; er komt vast een volgende meeting waar we elkaar wel spreken, soms komen er nu eenmaal dingen tussendoor die belangrijker zijn.

Voor de rest, tot morgen!post-6157-0-35385800-1436023656_thumb.jpg

Xag    365

De bedoeling is om de XJ nog even te wassen vanavond maar aangezien dat tegenwoordig met de hand moet is het geen aantrekkelijk vooruitzicht met deze temperatuur. :-(

Guus

Pauluspp    288

De bedoeling is om de XJ nog even te wassen vanavond maar aangezien dat tegenwoordig met de hand moet is het geen aantrekkelijk vooruitzicht met deze temperatuur. :-(

Guus

Wel lekker snel droog! :wink:

Xag    365

Ik sta voor de garage naar de auto te kijken of ik er mee wegkom om hem niet te wassen...

Eigenlijk niet. Ik ga de emmers maar vullen dan.

Guus

rover114    795

Ik sta voor de garage naar de auto te kijken of ik er mee wegkom om hem niet te wassen...

Eigenlijk niet. Ik ga de emmers maar vullen dan.

Guus

Advies mijnerzijds, wacht ff tot de zon weg is.

Vlekt verschrikkelijk als tie droog bakt in de zon.

Xag    365

Zo, hij is weer schoon. De zon was voor de garage al weg en ik heb hem afgedroogd met m'n Monello droogdoeken dus hij is er helemaal klaar voor. Ben wel erg benieuwd wat het weer gaat doen morgen.

Guus

post-1365-0-70780700-1436033639_thumb.jpg

Xag    365

Nu al 22 graden hier, maar of we de rit "droog" kunnen rijden.............??

Volgens de weersverwachting toch nog 25-30 graden dus gewoon korte broeken weer. De rest maar afwachten en als het te bar wordt moeten we misschien iets eerder stoppen.

Guus

wavn    49

Ik denk toch dat we geluk met het weer hebben / krijgen: buien trekken nu naar het oosten weg; hele dag verder droog; volgende charge pas vanavond (vanuit het westen).

John P    19

Net weer even buienradar voor de komende uren bekeken en ook code geel gehoord van het KNMI, het is voor mij hobby en geen " heilig moeten". Het weer blijft altijd een onzekere factor en een paar buien is geen enkel probleem maar deze gok neem ik niet. Jammer maar helaas.

Volgende keer beter.

Groet uit het westen.

John.

Daimler 4 ever    103

Ik wens jullie een hele fijne dag toe.geniet van de mooie rit.

Daimler for ever sterkte

Dank beste mensen, het komt hier snel weer op z'n pootjes terecht. Het betreft niet direct mij lichamelijk/persoonlijk, maar hele dierbare naaste vrienden die vandaag en morgen mijn

hulp echt nodig hebben,dus ben ik er vvor hen. De V12 ''bestaat'' even niet dan. 

Fijne dag allemaal en ik heb in Zeeland flink naar het westen staan blazen, dus de zware onweders-fronten slaan jullie regio over, wedden ? ''At your service''

En nog een klassieker : ''I'll be back'' (soon) :sarcastichand:

Xag    365

Weer thuis na een leuke dag met veel gezelligheid, een zonnetje, een buitje en een mooie tocht door de Achterhoek. Willem en Marjo bedankt voor het organiseren en de ontvangst bij jullie thuis!

Het wachten is even op de foto's van Frans maar hier al twee plaatjes om in de stemming te komen.

Guus

post-1365-0-50962200-1436127783_thumb.jpgpost-1365-0-88727100-1436127793_thumb.jpg

• Like 3