Jump to content
keesh

Technische dag Noord-Nederland

Recommended Posts

paperboy62    214

Wij zijn er ook.....

Met 4 volwassenen,

Diner kijken we nog even voor.

Lekker ritje van de ene garage naar de andere en dan 350 km heen en 350 km terug. :sarcastichand:

Maar zo leer ik je ook kennen Raymond je heb mee hier verschillende keren geholpen met je kennis en nu ga ik je IRL zien tof. De planning is om ook dit jaar eens bij je langs te komen maar ik moet even het geschikte moment vinden.

rover114    795

Lekker ritje van de ene garage naar de andere en dan 350 km heen en 350 km terug. :sarcastichand:

Maar zo leer ik je ook kennen Raymond je heb mee hier verschillende keren geholpen met je kennis en nu ga ik je IRL zien tof. De planning is om ook dit jaar eens bij je langs te komen maar ik moet even het geschikte moment vinden.

Bij de volgende technische meet zuid?

:-)

isabella    743

Haha......

We kennen elkaar allemaal op het forum en wij mogen ook diverse mensen verwelkomen uit het Noorden, dus wij komen ook!

Vorige keer was het ook erg leuk om er bij te zijn.....

We gaan lekker in een huisje in Drente (dacht ik) en dan ga ik weer eens bier drinken en ...nee, niet roken.....

Even langs Hendrikus, en gewoon eens weg..

Maar ik ken Geert jan goed en ik wil graag weer eens langs, mooie gelegenheid nu.

(En even tussen ons....de werkelijk reden is natuurlijk die vreselijk lekkere Groningse worst, man.....je weet niet half...die is ZOOOOO lekker)

• Like 2

paperboy62    214

Bij de volgende technische meet zuid?

:-)

Ik was van plan om toen te komen maar door een klein probleem wat buiten mijn macht lag kon ik niet komen. Als je dan de reacties hoort van andere toch wel spijt daarom nu naar Groningen.

Baily    2

Ja ik kom ook langs op 7 maart, denk zonder eten. Mocht dit wijzigen, laat ik het tijdig weten.

Groeten, Baily

Pizzaman    760

Ik heb de dag gereserveerd in de agenda... moet raar gaan wil ik er niet zijn.

Vrouw + kleine gaan mee. Dat betekent verplicht KFC... 

Pizzaman    760

Ook geinteresseerd in techniek?

De kleine wel, verder gaat het er gewoon om eens wat andere Jags te zien.

Voor de vrouw overweeg ik een X-type station... misschien ook aanwezig.

Xag    365

Ik heb met Geert Jan afsproken om iets over OBD-II en de netwerken in Jaguars te vertellen. Just de basics, ik ben geen expert maar misschien vinden jullie het wel interessant.

Guus

• Like 1

Xag    365

Ik heb het niet gevraagd, jullie moeten het maar aanhoren :wink:

Of koffie gaan drinken :-)

Guus

Laan    866

Mooi Guus.

Was ook van gj de vraag, " wat willen de aanwezigen weten.."

Misschien kan GJ nadenken welke items leuk zijn om te vertellen om zo leden naar zijn toko te trekken. M.i. Is dat de opzet van een dergelijke meeting.

Pizzaman    760

Nou, het ziet er naar uit dat het voor me wordt verziekt, andere verplichtingen!

Misschien kom ik de eerste helft nog meemaken.

Sowieso kom ik straks bij Werkman voor de Yatour 'nep-cd-wisselaar'.

petervanwijk    22

Misschien kan GJ nadenken welke items leuk zijn om te vertellen om zo leden naar zijn toko te trekken. M.i. Is dat de opzet van een dergelijke meeting.

Feit is dat de kettingspanners, bak spoelen etc al regelmatig zijn belicht. Maar misschien is een optie om te laten zien hoe je de koplampen moet verwijderen en deze kunt cleanen om zodoende weer wat meer helderder kunt krijgen. Ik spreek hier over de X300. Maar goed dit is een suggestie wat thuis een optie is met een beetje uitpluiswerk maar misschien is het een idee om het daar te laten zien? 

• Like 1

exlid1    3

Feit is dat de kettingspanners, bak spoelen etc al regelmatig zijn belicht. Maar misschien is een optie om te laten zien hoe je de koplampen moet verwijderen en deze kunt cleanen om zodoende weer wat meer helderder kunt krijgen. Ik spreek hier over de X300. Maar goed dit is een suggestie wat thuis een optie is met een beetje uitpluiswerk maar misschien is het een idee om het daar te laten zien? 

Is ook al een topic over hé, Peet. :wink:

Koplampen X300 kunststof of glas?

Bericht nr. 6

paperboy62    214

Ik heb in mijn X een nieuwe (lees 2 de hands) koplamp unit laten zetten omdat de linker (bestuurderskant) stuk was. Schijnt een probleem van de X te zijn. Echter hij moet nog gesteld worden en ik heb G.J. hierover gemaild of dit kon tijdens de technische dag. Hij zou hier tijd voor vrijmaken dus misschien naar aanleiding hiervan kan Gert-Jan een uitleg geven over de koplampen van meerdere types.