Jump to content

Wilfried

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Reputation

5 Goed

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Goededag: mijn naam is Wilfried van Galen uit Wervershoof Noord Holland, mijn hele leven al werkzaam in de auto's ( 58 jaar oud)
    20 jaar terug een goed rijdende Daimler XJ40 gekocht uit 1988 , deze heeft 20 jaar in de stalling gestaan en wordt nu door mij onder handen genomen, zeer leuk project en een mooie auto om straks mee door Engeland te toeren.
    tevens een ford mustang convertible 1967 geheel gerestaureerd in mijn bezit en een dagelijkse auto een BMW Z3 en nog een donor XJ6 1987

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. pimgmx bedankt voor de info ik ga hier mee aan de gang als alles weer goed werkt laat ik het je weten gr: Wilfried van Galen.
  2. John sorry voor de late reactie de leidingen stoppen onder auto achter bij de schokbrekers hier is de leiding die van de rechter schokbreker loopt naar links losgekoppeld en op deze aansluiting is de ontluchtingsnippel gemonteerd die eerst aan de linkerzijde zat
  3. goedenavond Pimgmx de leidingen stoppen bij de aansluiting achter op het koppelstuk van de schokbrekers vanwaar de leiding van voor naar achter gaat en de vervolg leiding naar de linker zijde ik heb de linker leiding losgekoppeld en op deze aansluiting mijn ontluchting nippel gemonteerd. ik ontlucht het systeem dus bij de schokbrekers aan de achterzijde. de procedure die ik volg auto uit de veren paar keer pompen tot je druk voelt in het pedaal, auto omlaag en od de wielen en de kofferbak belasten met gewicht waardoor de auto doorzakt motor starten en proberen te ontluchten maar er komt helemaal geen hydraulic oil uit het ontluchtingsnippel.
  4. Goedendag kan iemand mij vertellen hoe ik het hydraulische systeem ontlucht na het verwijderden van de schokbrekers met hoogte regeling aan de achterzijde voor schokbrekers zonder hoogte regeling ik heb al vanuit mijn technische handleiding ( werkplaats handboek) de procedure uitgeprobeerd maar ik krijg het systeem niet ontlucht dus heb geen rembekrachtiging meer op dit moment. XJ40 3.6 1988
  5. allemaal bedankt voor de info ik kom hier weer verder mee.
  6. Goededag kan iemand mij helpen aan een adres waar ik de castrol olie voor mijn rembekrachtiging en hydraulische schokdempers kan kopen ik heb een daimler 3.6 XJ40 bj1987 met hoogteregeling op de achterste schokdempers. het betreft een fles met slang die je kunt aansluiten op het reservoir.
  7. Goedemorgen pimgmx, weet iemand wat het probleem is waardoor ze gaan lekken en is het al wel eens eerder geprobeerd om ze te reviseren wat bedoel je met NOS onderdelen. gr: Wilfried van Galen
  8. Goedemorgen, ik heb een Daimler xj40 met hoogte regeling kan iemand mij vertellen of hier nog schokbrekers voor te koop zijn ergens in de wereld. bj: 1988 3.6 liter
×
×
  • Create New...