Jump to content

Stooftaker

Members
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Stooftaker last won the day on October 2

Stooftaker had the most liked content!

Community Reputation

28 Beter

About Stooftaker

  • Birthday 03/24/1974

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Vlijmen
  • Hobbies
    Auto's Car Audio (Sound Quality! ) Hardlopen (trail en obstacle) geluidskwaliteit jureren (international headjudge sound EMMA)

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Ik ben Jeroen Stoof, 46 jr jong 3 dochters en een Daimler Sovereign 4.2 uit 1982 als vervanger van de Citroen XM die ik bijna 12 jaar heb gereden.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. T lijkt wel sinterklaas net mijn pepperpots met nieuwe bandjes terug mogen ontvangen.
  2. Dat is dan aan de vorige eigenaren te wijten. sticker heb ik trouwens ook niet gezien. Leuke gadget, zou deze sticker nog te koop zijn?
  3. ondertussen staat er hier al 6 dagen geen Daimler voor de deur..... Madame of Daimy zoals ik haar we liefkozend noem staat bij de spuiter om wat probleemplekjes grondig de kop in te drukken. Tevens staat ze momenteel op winterbanden op de velgen die eronder zaten toen ik haar kocht. De pepperpots die ik bij de winterbanden wist te kopen die liggen op hun beurt dan weer bij de bandenboer waar ik zojuist 4 nieuwe bandjes besteld heb. Het zijn de banden van Vredestein geworden Sprint Classic 98W vind het een van de mooiere banden met de aardigste prijs. Die ik dan weer aa
  4. Of zou schuren behandelen en polyester het antwoord moeten zijn?
  5. Is toch een volledig los onderdeel wat met 6 boutjes vast zit.
  6. Iemand idee hoe de ventilatiebak van metaal heet die het interieur via de hoedenplank verbind met de buitenlucht enerzijds en anderzijds de ontluchting van de tanks naar buiten doorvoert? Heb deze afgelopen weekend gedemonteerd om wat ruimte te maken blijkt dat ongeveer het complete tussenschot doorgerot is. Heb al even gezocht bij Barrat maar kan niet vinden.
  7. hahahaa lol, nee hoor geen spijt aan deze zijde. Als ik een V12 had gevonden naar mijn smaak en budget had ik die gekocht. Kwam echter deze mooie rooie eerder tegen. Bij SNG idd geen alternatieven, wel adres voor revisie meegekregen hier vlakbij, dus als dat de optie is dan wordt dat het, is er meer mogelijk dan is er keuze.
  8. Goedemorgen, Had een nieuwe dynamo besteld bij Barrat maar blijkt nu niet meer leverbaar. Zijn er andere modellen dynamo die ook passen? Die van een V12 bijvoorbeeld? Heb overigens afgelopen zaterdag een heel erg knappe set Pepperpots opgehaald in Apeldoorn. Veel mooier dan die er nu onder liggen, die zijn een keer geschuurd en gespoten door beun de haas lijkt het.
  9. Is idd super om achter zaken te komen. En kennis te delen.
  10. Nee ongekoeld is van veel inder belang dan vroeger bij de Loodplaten accu's. Die werden warm na lange tijd laden (dynamo!) en konden ook niet goed tegen hogere spanning. De huidige accu's kunnen en meer hebben EN zitten nu ook niet meer in de bak opgesloten waardoor er sowieso meer luchtstroming is. (heb vanwege de Audio hobby met een ander autootje samen met de buurman een sponsor (batterijcentrum Holland) die wel eens wat verteld) En de bak die idd heerlijk industrieel is, die gaat mooi op de plank in mijn schuur.
  11. Wellicht dat deze bak ook nog op vroege series 3 gebruikt is John? Of wellicht langer geleverd werd in Duitsland (waar de mijne uiteindelijk vandaan komt) De verlengde draadbussen heb ik er ook op zitten op de genoemde haken, alleen dan met een sleuf erin.
  12. De oude accu had de polen OP de accu staan, vrijwel alle (zo niet alle?) nieuwe accu's hebben de polen lager staan dan de bovenzijde. Polen komen dus niet boven de bak uit en daardoor kon ik de polen er niet terug op zetten zonder met de polen de metalen bak te raken. Daarnaast kan ik alleen maar zeggen dat mijn huidige beugel vele malen mooier is dan deze bak
×
×
  • Create New...