Jump to content

deepfreeze

Members
  • Posts

    143
  • Joined

  • Last visited

Reputation

32 Beter

About deepfreeze

  • Birthday 09/18/1958

Contact Methods

  • Website URL
    www.uitlaatservicebanjer.nl

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    almere
  • Hobbies
    teveel

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Hi, inge en Frank zijn wij.
    hebben een Stype uit 2002.
    heerlijke hobby het hebben van een oudere Jag, het heeft zijn charmes.

Recent Profile Visitors

1,064 profile views
  1. ik heb mijn boekhouder gevraagd, of ik mijn S op de zaak kon zetten, hij zei van niet, (ik heb een honden uitlaatservice) ik weet niet of dat zo is, ik snap wel dat ik nieuweklanten, niet een intake gesprek kan afnemen, en dan met de S kan voorrijden hahahaahah. misschien toch een andere bussiness opzetten dan maar,,, groet inge en frank
  2. hi het gaat hier niet over pakkingen,maar slangetjes en dergelijke, P0171 en 174m geven aan dat het mengsel niet goed is, met miss fires tot gevolg. het is een vrij eenvoudige test, werkt het, dan weet ik waar het ligt, werkt het niet,dan verder zoeken. en we komen jou kant nog uit hoor ray... mvg inge en frank
  3. morning all, nou ik blijf gezellig bezig met fouten op sporen, ik ben nu op het punt beland, waar ik met een ,,,jawel,, rookmachiene, lekken ga opsporen. het blijkt namelijk, dat er ergens een vacuum lek zit, (denk ik) het schijnt erg makkelijk te zijn, volgens youtube, haal de lucht aansluiting voor het filter los, sluit een slang daarop aan, en rook erin , en dan zien waar het lekt, ik hoop ergens, dat dit de oplossing is, lekkende gedeelte vervangen, en dan weer rijden,,, hoop ik,,, we gaan het zien vandaag, of morgen,, keep you posted on progress. mvg inge en frank
  4. ben er achter, het gaat om de inlaat pakkingen, 12 in totaal, blijkbaar
  5. nee nog lang niet vrees ik,, maar ik ga er een bundel van maken, om de kosten terug te verdienen, hahahahh jij bent mn eerste klant dan, gesigneerd exemplaar mvg Inge en Frank
  6. ik weet het niet Raymond de garage zei dat er een lek zat, ik vermoed op de motor, ik heb er naar gevraagd, geen uitsluitsel nog. de mo\tor schud bij kouden start, als de motor op bedrijfs warmte is, is dat weg,, hij zei dat dat van de 2e pakking afkwam, waar dus een lek zou zitten. dat gezegd hebbende, eerst kwam dat schudden van de kats af, volgens anderen, dus ook omdat de sensors op de kats verkeerde waardes aangaf, dus vernieuwd, incl de andere eventuele oorzaken, de auto rijdt nu goed, op het schudden na ... van het voorjaar rijden we toch even langs bij jou, maken we er een uitje van. mvg frank en Inge
  7. morning: na het vervangen van het gasklep huis, het volgende: de auto moet eerst opwarmen, voordat er mee gereden kan worden, en schijnt een lekkage te zitten in de '2e pakking' deze trekt valse lucht, waardoor de motor in het begin (koud dus) 'schud' ook de lampjes motor management brand, en de mededeling beperkte motor prestatie, die verdwijnt als de motor warmer wordt, de auto rijdt daarna perfect. 2 vragen: kan vals lucht 2e pakking dit schudden veroorzaken? en wat houd 2e pakking in, waar zit die? mvg Inge en Frank
  8. nou de uitslag is bekend Raymond: gasklephuis was kapot, ze dachten eerst dat het de ECU was, verder is geconstateerd dat er een lek zit, in de 2e pakking, deze zit blijkbaar ergens op de motor. en trekt valse lucht, dus moet echt wel gedaan worden, verder heeft mijn reguliere garage, de beide katalysatoren verbindingen, niet goed gesloten, dat wordt dus morgen geregeld. de auto rijdt weer, de pakking(en) zowel het inlaatspruitstuk, en dan de 2e pakking, worden volgende maand vervangen,
  9. ik ook,,,,,, ben bang dat de garage iets fout heeft gedaan
  10. Morning Raymond ik ook, wilde vrijdag heen rijden DSC uitgezet, kwam niet ver, wilde het er niet op gokken, de auto wordt opgehaald van de week, en nagekeken, daarna een beslissing nemen, ik post een uitslag volgende week,,
  11. hoi Ray, dat wil ik ook, en moet ergens beginnen,,, op advies van Jagpoint, gan ik dus heen rijden,,, we gaan het beleven
  12. en in principe is dat het ook WIm, een tocht naar mogelijke problemen in mijn midlive droom. ik probeer gewoon te achterhalen, wat het probleem kan zijn, dus alles wat aangedragen wordt, neem ik mee op deze tocht. net als de problematiek over de benzine boven de 2 euro,, ook een ongoing story
  13. deze snap ik niet helemaal Raymond: de verkeerde weg? ik laat de auto uitlezen, daarna gaan ze de auto nalopen,, en eventuele problemen oplossen, is dat de verkeerde weg? ik laat mij leiden door mensen die er verstand van hebben, ik heb er wel verstand van, maar niet zoveel dat ik bepaalde problemen zelf kan oplossen, daar heb ik anderen voor,,
  14. jup die heeft ze, zojuist een stukje gereden, na de DSC uitgezet te hebben, ging goed, het enige dat blijft branden is de ABS melding, en de handrem, en je hebt gelijk, de motor storing baart mij ook zorgen, alhoewel deze nu niet omhoog kwam,,, ik ga van de week naar de bilt,, daar kunnen ze haar uitlezen, en ik kan de auto daar achterlaten, slechts 40 km verderop, en je rijdt niet eg lekker met een probleem in je auto,,, ik houdt jullie op de hoogte, spannende tijden
  15. further more: The anti-lock brake system (ABS) modulates brake pressure on each wheel independently to maintain vehicle stability during braking. The ABS continually monitors the rotational velocity of each wheel anytime the ignition switch is in the run position and determines if a tire is skidding when the brakes are applied. Only then does the ABS intervene to modulate the brake pressure to the skidding wheel. The modulation continues until the wheel rotates freely. The brake pressure is then restored and the modulate/restore cycle is repeated whenever skidding is detected. This cycle occurs at a rate of several times per second. The ABS module is capable of detecting the following system conditions: [ul][*]hydraulic valve failure[*]wheel speed sensor failure[*]ABS power relay short circuit[*]interconnect failures to the ABS sensors, power and ground to the ABS module[*]over/under voltage conditions [/ul]The ABS provides self-diagnostics and displays failure messages via the ABS indicator in the instrument cluster. Failure of the ABS module, for whatever reason, will not compromise the normal operation of the brake system. The Dynamic Stability Control (DSC) system includes the: [ul][*]anti-lock brake system.[*]yaw/lateral control.[*]full speed traction control. [/ul]The DSC system manages the braking system to enhance the driver control of the vehicle. The DSC system continually monitors the steering wheel angle, master cylinder brake pressure, front and rear wheel speeds, vehicle yaw and lateral rate acceleration. The yaw/lateral rate sensor supplies a signal to the DSC module, via a serial link, which monitors the vehicles rate of acceleration from its central axis in a sideways direction, and also the vehicles angular rotation around it's central axis. The driver input parameters are continually monitored via the brake master cylinder dynamic stability control sensor, the brake pedal travel sensor and the steering wheel angle sensor. DSC is enabled/disabled via the traction control ON/OFF switch. Self-diagnosis of the DSC system is provided via the instrument cluster message centre. dus het staaat met elkaar in verbinding,,,
×
×
  • Create New...