Jump to content

django

Members
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

django last won the day on February 13

django had the most liked content!

Community Reputation

19 Goed

2 Followers

Profile Information

  • Woonplaats
    venlo
  • Hobbies
    techniek

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. oei veel werk aan de winkel ,,,maar als het water naar binnen komt moet je wel je kunt het ook goed blank slijpen indeuken en dan met gootzink en met s39 en tin dicht solderen,,,daarna strak plamuren ,, scheelt veel gelas op een moeilijk plek
  2. hoi ik heb de serie 1 trieangel er ook nog onderzitten ,,deze schijnt anders te zijn [recht] dan de serie 3 [naar voor gebogen] ik denk dat de wagen met de serie3 trieangel beter rechtuit wil,[minder vaag] groet
  3. hoi ik hoor het graag van je ,als je de onderste triangel [s3] gewisseld hebt, of het beter stuurt er zou verschil in gedrag moeten zitten groet
  4. hoi heb je ook de onderste trieangel verwisseld ?
  5. hoi wat je ziet is de alu koelvloeistof tank [links],,,daarlangs [niet te zien zit remvloeistof tankje ,928 porsche] bij de accu zit inderdaad de alu ruitensproei tank mocht je info willen over de inbouw dat kan ,of komen kijken indien je een aj6 met hp22 wilt inbouwen is het beste dat je de compleet kabelboom en ecu overzet,,,is het makkelijks
  6. hoi Ik heb de ZFbak van de aj16 4liter weer gebruikt,de getrag 265 moet nog eff wachten Het benzine gebeuren doet een megasquirt 1,hij loop er prachtig op Het lpg word geregeld door dampgas injectoren 3.5mm [valtek] die worden aangestuurd door een KMEdiego. De gas installatie presteert prima op vermogen, alleen stationeer ben ik nog niet tevreden,,de valtek valves maken teveel geluid [klakker geluid] De onsteking regeld ook de megasquirt ,voorlopig nog met een VAG bobine en verdeler,de origineel COPs van jaguar kunnen niet wennen aan megasquirt en veroorzaken storingen De intercooler radiator [chicociento]zit voor samen met de oliekoeler,airco,koelvloeistof radiators voor in de gril, het was millimeter werk . Alles toch een half jaar werk ,maar je word beloond, als je aan het gaspedaal komt,reageert de achteras direct met combat power
  7. vooral als je aan het gaspedaal komt
  8. was een 4.2 , heeft wel de 4pots remmen van een xj12 serie2 oja ,en de toerenteller van de 2.8 ik hoop dat jullie het niet erg vinden
  9. Hoi Ja ik was gewend geraakt aan het 4liter aj16 blok,,wat toch wel zeer mooi liep,,,,,zonde en kapitaal vernietiging om het er uit te halen Maar het supercharger blok uit te proberen kon ik niet weerstaan
  10. hoi michelins ,,225/60 achter,,215/60 voor,,rijd hij het mooist,,,is ook het max wat nog kan met een ET30 met 55 band gaat hij al wat meer zoeken,50 is waardeloos. en past ook goed bij mijn geblazen motorblokje
  11. Hoi Deze bbs rs [16 inc en achter 8.5 j en voor 7,5 j] heb ik al meer dan 12jaar op mijn xj zitten ze lopen super trillings vrij
  12. hoi als de weerstand kapot is werken de lage rpm niet meer ,maar de hoogste stand wel klopt dit???
  13. Wellicht interessant voor vroege serie 1 bezitters De 2 ventilators van de vroege [zonder airco]serie1 brengen niet veel wind De met airco uitgeruste modellen blazen wat harder Hoe kan je dat verbeteren,,,na veel zoeken kwam ik uit bij de ventilators van de opel astra F Bij deze past de veel grotere waaier perfect in het slakkenhuis van het schutbord van de serie1 Je moet alleen de ophanging iets veranderen Door moderator verplaats naar het juiste topic.
×
×
  • Create New...