Jump to content

LeapingXJR

Club Donateur
  • Content Count

    563
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

LeapingXJR last won the day on June 4

LeapingXJR had the most liked content!

Community Reputation

184 Toppertje

About LeapingXJR

  • Birthday 05/14/1968
  • Age 51

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.jaguarforum.nl/forum/topic/13673-leapingxjr-rené-topic/
  • Age 51

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Leiden
  • Hobbies
    Heb een oranje Harding reddingssloep van 8X3 meter. En Horloge´s.........
  • Age 51

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Hallo,

    Mijn naam is Rene woonachtig in Leiden en ben trotse bezitter van een X350 XJR Black on Black uit 2004.

    Ik werk sinds 99 bij de KLM en wat specifieker de motorenshop. Dit is het revisiebedrijf van de KLM, waar wij bijna alle type General Electric motoren totaal kunnen overhaulen voor klanten en natuurlijk KLM zelf zoals CF6-50, -80, -80E, GEnx, CFM56-7.

    Ben gelukkig getrouwd en zijn trotse ouders van een 1 eiige tweeling (jongens).

    Groet Rene
  • Age 51

Recent Profile Visitors

1187 profile views
  1. Ik zou gewoon alles vervangen volgens kroon gaat er 1,7 liter in dus dat zijn de kosten niet. En ik weet niet of de oude en nieuwe olie samen gaan.
  2. Klopt.... als je op de kroon olie site kijkt is het LHM+ voor de XJ40 hydraulische niveau regeling.
  3. Heerlijk.....[emoji1417] Sent with One Max.... Tapatalk
  4. Mijn vrouw heeft ook nog eens een Visa gehad 25 jaar geleden......Het enige wat knalde waren de 2 voor veerpoten die bijna door de motorkap kwamen(roest)🙈😂
  5. Ik heb ook geen goede ervaringen met centreer ringen. muv van een set centreer ringen van aluminium die ik ooit eens heb gehad op een set velgen. Maar die zijn niet in alle maten te verkrijgen.......maar kunststof zuigt. Sent with One Max.... Tapatalk
  6. Daarom als vermeld op het TUV blad 63.4 "ohne ring" zonder centreer ring[emoji6] Sent with One Max.... Tapatalk
  7. Idd vanaf de boot....maar het is een drama heb net een rondje leiden stad achter mijn kiezen. Heel erg druk en niet relaxed varen tussen de dagjes mensen met huur bootjes met mijn 8.00X3.00 mtr P.s 20" omdat ik nieuwe 20" banden had gekocht voor de set Callisto. Sent with One Max.... Tapatalk
  8. Het wachten is begonnen........Een mix tussen de "callisto" en de "performance" velg met de eisen die ik van een velg wil. TEC/ ASA licenced by BBS. Voor de techneuten: 5x108_et45_ml 63,4.pdf Voor de visuele:
  9. De 5x108 van de "moderne" Jag is het naafgat altijd 63.4 mm. Sent with One Max.... Tapatalk
  10. Nee hoor Anton ik pak mijn verlies. De coater kan er in principe ook niets aan doen, onder de noemer "onvoorziene omstandigheden". De 19" hebben ze perfect gedaan. Het komt echt door het previous richten. Ik laat ze wel richten denk ik en vraag om een richtrapport. Dan verkopen onder vermelding van gerichte set....as is. Ze zien er perfect uit en ongelast er is vast wel iemand die deze set wil. Heb wel een mooie aftermarket set gezien....... Wordt vervolgd. Sent with One Max.... Tapatalk
  11. Weet ik Aad, Qua comfort valt het wel mee hoor het is maar 13mm band hoogte verschil oftewel 14%. Het verschil wat ik wel erg merk is het respons in het stuur, ook mede door de polyurethaan bussen in de draag armen. Die geven een hoop door aan het stuur. Maar ik ga er even een nachtje over slapen😉
  12. Helaas.......😭 Ik heb de 20" callisto´s terug van de poedercoater en terug onder de XJR, maarrrr heb nu onbalans wat ik eerst niet had met deze velgen. De callisto velg staat er al om bekend dat het niet de sterkste velg van Jaguar is, dit gaat van "vervormen tot scheuren" te lezen in diverse fora. De velgen zijn niet gescheurd en /of gelast maar ik zag wel sporen van richten, met name kleine centerpuntjes op diverse plekken voordat ik ze naar de poedercoater gingen . Mijn vermoeden is ook dat de velgen in het verleden koud gericht zijn maar door het straal en oven proces van het poedercoaten weer terug zijn gegaan zijn in de staat van voor het richten (memory). Jammer omdat je dit model velg niet zo vaak ziet.....Is eigenlijk maar geleverd op 1 modeljaar van de X350 de Portfolio. Zit nu dus in dubio Banden demonteren en velgen opnieuw laten richten met kans op .......??? Op de 19" performance velgen blijven rijden. Of nieuwe set 20" aftermarket aanschaffen ( maar daar heb ik zeer specifieke eisen in, zoals steek, max.load, geen absoluut geen centreerringen en velg model moet bij de XJR passen) en dan wordt de keuze om uit te kiezen al een stuk minder. Zal zeer zeker Deutschland worden vanwege TUV und Gutachten. Duzzz dat..... moest het even kwijt Grrrrr☹️
  13. Ton (toca) had nog wel een leuk detail aan het eind, wat mij niet was opgevallen die dag........we zijn geen stoplicht tegen gekomen [emoji23]......inderdaad. Sent with One Max.... Tapatalk
  14. Wij zijn weer thuis, we zijn het begin nat begonnen en droog geëindigd. Het was een TOP dag.................Raymond en Joke en de rest die het georganiseerd hebben jullie hebben het perfect geregeld👍 Super dag gehad en wat een opkomst. Groetjes Rene en Margreet en de twins
  15. Ready, steady.....go [emoji594] Sent with One Max.... Tapatalk
×
×
  • Create New...