Jump to content

Rob Vermeulen

Members
  • Content Count

    891
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Rob Vermeulen last won the day on December 16 2020

Rob Vermeulen had the most liked content!

Community Reputation

76 Toppertje

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Limburg
  • Hobbies
    Alles wat met auto's te maken heeft

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Hallo,

    Ik ben Rob Vermeulen geboortejaar 1986 en was in het bezit van een rode xj6 serie II tot december 2012 sindsdien heb ik een silver frost jaguar xjc 6.
    Ik werk in het dagelijks leven in de civielebetonbouw bij één van Nederlands grootste wegenbouwers.

    Groeten,

    Rob Vermeulen

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja dat is geen leuke klus die downpipe er af halen.
  2. En wat voor jumpstarter? een professionele of hobby versie? Ik vraag dit omdat de accu die in de auto past niet echt aan de grote kant is. En de ouderwetse startmotors vragen erg veel ampere. En de lichtere jumpstarters zijn meestal de kabels zo licht van dat deze bij lange na de stroom niet leveren die deze motoren nodig hebben.
  3. Wat voor nieuwe accu heb je er in gezet?
  4. Massa punten is altijd een goede ja. Draait de motor te langzaam om te starten? De startmotor kan je ook smeren als ik het goed heb.
  5. Ook niet met een kniestuk voor je dopsleutel er bij? Ik weet nog dat het inderdaad niet echt gemakkelijk was en het kost hier en daar wel wat vel zeg maar.
  6. Uit betrouwbare bron weet ik dat hij verwarmingsmatjes in de bestaande stoelen heeft laten maken.
  7. Ik heb het gedaan met gewoon de dopsleutel vanaf onder maar wel met 4 verlengstukken zodat de ratel nog ruim onder de auto zit.
  8. Is ook een schitterende auto met leuke eigenaar die onthoud ik wel.
  9. De v12 van Jan-Willem is van eind 1974 en is in januari als ik het mij goed herinner op kenteken gezet en heeft dus het vroege type aanduiding. Die van mij is van April 1975 en heeft de late uitvoering. Ze zijn ergens begin 1975 begonnen met de late uitvoering.
  10. De L staat voor LWB en C voor Coupe Voor de series 1: rechts de inhoud dus 2.8, 3.4, 4.2 of 5.3 met daar achter een L als het een LWB was en er onder de tekst litre. Amerikaanse uitvoeringen rechts Xj en dan cilinderaantal en een L voor LWB Dus XJ 6L bijvoorbeeld. Voor de series 2: Voor 1975 stond rechts Xj en dan cilinderaantal en een L voor LWB Dus XJ 6L bijvoorbeeld. Na 1975 stond rechts de inhoud dus 2.8, 3.4, 4.2 of 5.3 met daar achter een L als het een LWB was of C in geval van Coupe. Amerikaanse uitvoeringen zijn afwijkend. die bleven de
  11. Hoi Werner, Klinkt inderdaad als verzopen. Wat je kunt doen is beide carburateurs een slagje armer te zetten. Als startpiloot geen effect heeft krijgt hij hoogst waarschijnlijk te veel brandstof. Groeten Rob
  12. Die klopt ook wel aardig. Ben ondertussen wel benieuwd aan het worden naar die series 1. Is ook een erg mooie kleur dat willow green.
  13. haha ja dat klopt. Geen idee waarom ze die dingen duurder verkocht hebben. Hij is minder praktisch door die 2 missende deuren, minder beenruimte het dak kregen de plaatwerkers niet strak dus hebben ze er maar een beetje vinyl op geplakt. En een raamframe aan de deur maken was ook al te veel gevraagd. En dan krijg je er nog veel windgeruis en een niet regenwater dichte auto ook met roesten als gevolg. Snap er niets van buiten de C van kort krijg je alleen maar minder als een sedan het had de C van karig moeten zijn Ik snap niet waarom iemand een C zou willen hebben.
  14. Bij mij staat er het zelfde als bij Arie alleen dan nog een C achter de 4.2.
  15. Kijk ook ff naar het gewicht van de bak die verschillen ook nog het nodige. En het zal verschil maken in zowel veren als schokdempers
×
×
  • Create New...