Jump to content

Lana

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Goed

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Goedemorgen. Ik ben process engineer, woon in Apeldoorn en heb een serie 1 jaguar met een AJ6 motor.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ja, ik heb inderdaad een slang van ongeveer 2 meter op de drukbeker met een vernevelkopje op het einde. Ik heb een buis, met een fohn aan het einde geplakt. Er gaat dus warme lucht in de bus. Wanneer je de drukbeker aan het vullen bent, de slang in de buis steken, zodat de boel niet stolt. Als je dan weer verder gaat, en gewoon doorwerkt heb je geen last van stolling. mocht dat wel zo zijn, even de fohn erop en kan je zo weer verder. zonder sonde slang kom je niet goed in bijvoorbeeld de dorpels.
  2. nee, bier is niet goed voor je. Vanavond nog even de chroom rand in het voorruit rubber gezet. Wat een kutklus is dat zeg. Achter moet nog, zie er nu al tegenop.
  3. Ik heb de xj6 een behandeling gegeven met Mike Sander Fett. als het gaat om roestbescherming van de holle ruimtes is dit het beste wat er is. Frituurpan, drukbeker en een emmer vet, en gaan! De deuren goed behandeld en de dorpels, en de onderste delen van de A, B en C pillars. en de achterste wielranden van binnen. Dat zijn wel de meest bekende roestplekken volgens mij. Nu dit gesmeer over is, kan ik het interieur er weer in maken.
  4. Ik heb dat nog niet eerder gezien, die mistlampen. Ze lijken ook op de bumper gemonteerd. Heeft dan eigenlijk weinig van doen met de uitsparingen die er zitten. De roostertjes zouden er nog gewoon achter kunnen . Komt bij dat ik zelf een compleet nieuwe draadboom heb gemaakt, en daarbij heb ik geen mistlampen meegerekend voor naar voren toe. Dat zou betekenen dat ik meteen al weer extra draden bij de boom langs moet trekken. Dat ga ik maar niet doen Wel bedankt voor het aanbod overigens!
  5. Ik weet niet zo heel goed wat je bedoeld. De uitsparingen onder de binnenste koplampen moeten roostertjes in, en die heb ik maar die moeten dus met wat kit vastgezet worden en daarvoor wacht ik op wat warmer weer.
  6. Bedankt Hans. ik moet de lenskapjes voor de knipperlampen nog even wassen en de luchtroostertjes moeten een dotje kit hebben omdat de pennetjes afgebroken zijn. En tis eigenlijk wat koud voor kit. MAar dan is de voorzijde verder klaar. Achter brand het licht ook al, nu bezig met het chroom op de kofferklep.
  7. het gaat heerlijk. De jaguar staat strak in de verf. Vorige week heb ik de voor en achterruit weer terug geplaatst. Nu bezig met het terugmontern van alle Chroom onderdelen. Tevens alvast weer de voorbumper gemonteerd. Vraagje: hoe zit de totale koplamp assembly eruit? het is jaren geleden dat ik het uit elkaar gehaald heb. MEt name de stelschroefjes heb ik niet meer scherp.
  8. Dat ben ik natuurlijk. Mijn auto was klaar. Toen heb ik hem uitgeleend aan de buurman, die erin wilde trouwen. Hij heeft toen een frontale botsing gehad, nog voor hij bij zijn bruidje was. Ik ben toen gestart om de auto weer klaar te maken, en besloot om deze dan ook maar meteen helemaal strak te maken en alle roest aan te pakken. Er zat roest bij de dorpels, de voetenbakken en onder de achterbumper. Alle roest weggehaald, alles gelast. Maar toen kochten we ons eerste huis. Wat een complete ruine was. Daar heb ik bijna 4 jaar aan lopen te bouwen. Nu is d
  9. Dat heb ik zelf gedaan. Jaren terug.
  10. So, I quit working on the jag over 4 years ago. In the meantime, we bougt our first house, which was a ruin and needed 3 years of working on it, next to our jobs. Also, we had two kids. And I started my own company. Oh, and I also bought a camper, which had been sitting for 30 years in a barn, but we just went on holiday with it the last 2 weeks A 1978 volkswagen LT with al that sorted, I dug up the jaguar today! Our house came with a huge workshop, and what better way to fill that than with a lift. so the jaguar had to go move. But would it start? Of course!
  11. In theorie wel. in de praktijk merk je er niets van. niet in het normale verkeer.
  12. heb je de klepspeling gecontroleerd, en de kleptiming?
×
×
  • Create New...