Jump to content

johnny xj6

Forum Donateur
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

johnny xj6 last won the day on February 1 2019

johnny xj6 had the most liked content!

Community Reputation

38 Beter

About johnny xj6

  • Birthday 06/14/1960
  • Age 60

Contact Methods

  • Website URL
    http://jvostade.deds.nl/

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    eindhoven
  • Hobbies
    oldtimers, blues muziek, met de camper toeren, motorrijden, sleutelen aan oude auto's en motors.

Wie ben ik

  • Voorstellen
    hallo,

    Ik ben john groot liefhebben van oldtimers. Woon in Eindhoven. Ik heb al een fiat 124 sport spider 1978, Chevrolet malubu station 1976 een harley shovelhead uit 1970, chevrolet camper uit 1978, en nu een een jaguar xj6 uit 1984. ik heb hem gisteren (20-03-2017) gekocht. Hij heeft wat tlc nodig, ik ben nieuw in het britsche auto circuit maar heb het altijd mooie auto's gevonden. ook heel de britsche autogeschiedenis is erg interessant.

Recent Profile Visitors

770 profile views
  1. Bedankt voor je bericht. Tja het is voor een project waar ik nog erg aan het twijfelen ben. Eigenlijk is het niet verstandig om weer een nieuw project te beginnen. Ik heb al te veel projecten, te weinig ruimte etc. Maar nu weet al veel meer wat erbij komt kijken. Ik weet nu meer waar ik eventueel aan begin. Bedankt voor het advies.
  2. Dank je wel voor je bericht. Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik het wel doe. Verstand zegt nee, maar
  3. Zouden de benodigde onderdelen van een serie3 op een serie 2 passen.?
  4. Hallo, Heeft iemand al een rechts gestuurde xj s2 of s3 omgebouwd naar links gestuurd. Of heeft hier documentatie oud over. Misschien wil ik dat wel doen maar weet niet wat ik allemaal tegen kom.
  5. Bij een andere topic over het stotteren stond zo'n beetje wat je moest schoonmaken en dat heb ik gedaan. De stekkers incl de 2 witte schoongemaakt, pinnetjes met een schuurpapiertje geschuurd. stekker van de lmm schoongemaakt. van de bobine alle stekkers schoon gemaakt. rotor en verdeelkap schoongemaakt en met een schuurpapiertje de contacten geschuurd. de vacuumslangen vervangen. de aarde aansluiting links boven op de kleppendeksel ,waar verschillende draden op uitkomen losgehaald en opgeschuurd. en voila het heeft geholpen. hij start nu vlot en geen gestotter meer. was even
  6. Hallo, Mijn s3 uit 1984 is plots gaan stotteren bij koude motor, als ik een paar minuten heb gereden is het weg. Het voelde als een slechte bougie maar die heb ik vervangen en het stotteren blijft. Nu heb ik binnen het forum al verschillen topics over het stotteren gelezen maar niet over dat het bij een warme motor weg is. Het voelt aan als een ontsteking probleem maar als ik zo die topics lees kan het van alles zijn. van de injectie heb ik totaal geen kaas gegeten. de bougies zien als ik een ritje op de snelweg heb gereden zijn er allemaal mooi uit, licht bruin . zou het de b
  7. Is ook een karweitje die ooit nog eens op de planning staat maar waar ik ook een beetje schrik voor heb. Hans als ik het goed begrijp snij de dus de rubber 4 en 6 van jouw plaatje los waardoor je ook de kit door kunt snijden. deze rubber moet je dus zeker vervangen. heb je toevallig de onderdeelnummers bij Barrett omdat ik ook al gelezen heb dat daar ook al weer verschil in zit.
  8. Ja zeker. geen ordinaire blerr geluid maar een diepe brom. geluid van luchtfilter valt mee want ik heb het originele filterhuis gehouden alleen met een grotere diameter rvs aanzuigpijp.
  9. ik heb hem nu 3 jaar, omdat hij inhield bij vol gas het filter vernieuwd. Natuurlijk zelden vol gas gereden. Omdat ik nieuwsgierig was het filter doorgezaagd en wel verschoten van hoe het filter eruit ziet. blij dat ik hem vervangen heb en ja inderdaad het zal niet goed zijn geweest voor de pompen. Ik zal hem over een paar maanden nog een keer vervangen en kijken hoe deze er uit ziet. Hij rijd nu wel als een speer . ik heb mijn uitlaat aangepast door het y stuk te vervangen door een y stuk met vrije doorlaat. de oude was erg geknepen de middendempers verwijderd
  10. benzine filter vervangen omdat hij bij volgas ineens inhield. mmmm was volgens mij wel nodig.
  11. Zo nog een beetje afwerken en naar het volgende. De slangen van de stuurbekrachtiging en zitten er ook op. Nog de stuurkogels en fusee kogels vervangen. Uitlaat aan passen. Automaat olie vervangen. Motorolie vervangen. Koelvloeistof vervangen met de blauwe. Etc.
  12. O geen probleem.ik heb meer laswerk gedaan. Dus geen probleem.
  13. Na een belletje toch bij sng barrett besteld. Prijzen vielen eigenlijk ook wel mee. Rond de 65 euro en 35 euro.
×
×
  • Create New...