Jump to content

De Pietse

Members
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

De Pietse last won the day on February 7 2017

De Pietse had the most liked content!

Community Reputation

8 Goed

About De Pietse

  • Birthday 12/10/1993
  • Age 25

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Overijssel
  • Hobbies
    Sleutelen
  • Age 25

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Heey
    ik ben Arjan, Werk als automonteur in het dagelijks leven (hiervoor Vrachtwagen monteur)

    Ik heb nu samen met mijn vader een 1980 Jaguar XJ6 gekocht, en daar moet het 1 en ander nog aan gebeuren
  • Age 25

Recent Profile Visitors

539 profile views
  1. Heb al een nieuwe revisie set erin zitten, zware punt met naar rechts sturen is het zelfde gebleven vandaar moet ik een ander stuurhuis hebben
  2. Nee heb ik helaas niks aan, Ik moet gewoon een series 3 stuurhuis hebben. Mijne is overleden Ik heb hier een stuurhuis van een 1 serie liggen, en dat past dus niet op een 3 serie I.v.m de langere schacht van de 1 serie stuurhuis
  3. Nee op een serie 3 moet hij op heb een serie 1 stuurhuis gekocht maar dat past niet
  4. Heb rond gekeken op SNG maar kan geen stuurhuizen vinden, ik heb zelf dus 2 stuurhuizen hier. een 1 serie en een 3 serie maar die 1 serie past dus niet onder de 3 serie of ik moet het stuurstokje wat op het stuurhuis zit van een 1 serie weten te bemachtigen
  5. Time Left: 1 month and 27 days

    • Gezocht
    • Gebruikt

    zoals de titel zegt ben ik opzoek naar een goed stuurhuis voor een xj6 series 3 van 1980

    NO VALUE SPECIFIED

  6. Hallo ik heb mijn stuurhuis van een series 3 lek en een zwaar punt inzitten, na revisie nog steeds.. dus nu ben ik opzoek naar een series 3 stuurhuis of eventueel stuurstok van een series 1 en leidings, want heb weer eens iets op de kop getikt wat het zelfde leek maar niet is de leidings zitten verkeerd en de schacht is te lang dus mijn vraag heeft iemand nog een stuurhuis of de onderdelen van een series 1 liggen voor het ombouwen mvg Arjan
  7. Hallo Na lang niet actief te zijn geweest zowel hier als met de jaguar, die heeft een goed jaar stil gelegen ben ik weer eens met de auto bezig geweest. kop is er weer af geweest e.d, alleen nu zit ik met het vacuumsysteem weet niet meer precies hoe het zat, en kan niks vinden kwa schema voor de serie 3 gaat voornamelijk om het geen onder de motorkap, had het systeem naar binnen eerst afgesloten de hoofdleiding natuurlijk van de rembekrachtiger naar het spruitstuk Ik weet dat de leiding van het onstekings rechtstreeks op het spruitstuk zit onderaan. En de brandstof drukregelaar ook aan de bovenkant van het spruitstuk. Dan heb je een grotere ijzeren leiding van de cruise control richting het gasklep huis op een montagebout ervan en dan houd ik een tuitje over op de zijkant van het gasklephuis en een elektronisch vacuum geregeld klepje naast het gasklephuis en de slang wat van het vacuumreservoir afkomt wie kan mij helpen Mvg, Arjan
  8. Ik heb de Jaguar inmiddels terecht, toch de timing iets verzet en kabelboom los gehad en een aantal stekkers vervangen en die witte stekkers er tussen uitgeknipt en nieuwe eraan gemaakt Was van 1 injector een stekker kapot en van die extra lucht klep ook de stekker weg gerot toevallig nog een sloper Datsun staan met de zelfde stekkers haha maar goed auto rijdt weer fijn, nog nooit zo mooi gelopen en dat schakelen nu ook nadat we de bak schoon hebben gemaakt en nieuw filter ingezet hebben
  9. Hallo mensen Ik zit met het vermoeden dat de Luchtmassa Klep/Meter kapot Vind het zo raar omdat de auto voor de tijd gewoon liep, dus dat die klep zomaar kapot kan gaan als ik een schroevendraaier tussen de klep leg, zodat hij open blijft dan blijft de auto lopen en kun je gas geven haal je de schroevendraaier eruit smoort hij hem en kun je geen gas geven en daarna valt hij uit heeft iemand hier verstand van of eventueel een luchtmassa meter om te proberen mocht je in de buurt van Overijssel - Vroomshoop wonen
  10. zoverre hij loopt weer op 6 cilinders dus XJeej super bedankt voor de injectoren hoopte dat hij nu goed was maar we wilde een stukje testrijden maar zo snel je het gas in trapt smoort de motor hem (te weinig lucht) en ploft hij in de uitlaat
  11. Heb ze al schoongemaakt van te voren maar ze waren van binnen aangetast door roest dus moeten andere in
  12. Probleem was idd vacuum grote slang onder op het inlaatspruitstuk lag eraf nu loopt hij weet stationair Ook loopt hij op 4 poten dit komt doordat er 2 injectoren niet fijn meer zijn Wie heeft nog injectoren liggen?
  13. Jup. motorblok is als nieuw. Heb nieuwe zuigerveren, Koppakking, Inlaat, Uitlaat Enz. (alle motorpakking zijn vervangen, ook gasklephuis e.d) Vervroeging is aangesloten rechtstreeks aan de onderzijde van het inlaat spruitstuk
  14. Die had ik inderdaad al bekeken, Was zelf meer op zoek naar een schema waar staat welk vacuum slang waar op aangesloten zit aangezien de motor 2 of 3 maand uit de auto is geweest is met in elkaar zetten, mischien wel iets verkeerd aangesloten
  15. Wil nog even paar extra massa maken, maar heb vandaag met proberen even paar startkabel van de accu naar het motorblok extra massa gemaakt maar dat had geen verschil. Ik zat zelf ook te denken aan een Vacuum probleem. alleen kan geen fatsoenlijk schema vinden van een serie 3 (wel van serie 1/2 maar die zijn met carbs en dit is injectie)
×
×
  • Create New...