Ga naar inhoud

Bart XJSC

Members
  • Aantal items

    83
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

Bart XJSC won de laatste dag op 16 augustus

Bart XJSC had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

16 Goed

Over Bart XJSC

  • Verjaardag 01/26/1974
  • Leeftijd 44

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Soesterberg
  • Leeftijd 44

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Mijn naam is Bart van Schie en woon in Soesterberg. Na verschillende andere auto's gehad te hebben heb ik nu mijn eerste Jaguar aangeschaft. Het is een bordeaux rode XJSC 3.6 handgeschakeld van 1985 en is uitgerust met TWR body kit en velgen.

    Update 04/17: De XJSC is verkocht en in de plaats is een XJ-C 4.2 gekomen. Een origineel Nederlandse coupe die in 1979 bij Lynx in Engeland is omgebouwd naar cabriolet.
  • Leeftijd 44

Recente bezoekers van dit profiel

491 profielweergaven
  1. Bart XJSC

    The Arden British Day 23-09-208

    Nee, het weer is niet goed. Wij blijven thuis. Volgend jaar maar weer.
  2. Bart XJSC

    The Arden British Day 23-09-208

    23 september begint dichter bij te komen, hebben nog meer forum leden zich ingeschreven?
  3. Bart XJSC

    Tank vlotter XJC

    Ik ga nog wel wat rijden de komende tijd dan is er zo weer wat brandstof uit de tank. Wordt vervolgt.....
  4. Bart XJSC

    Tank vlotter XJC

    Dus nog maar eens proberen.... Er zit nu zo'n 25 liter in de tank, kan ik de vlotter er dan nog uithalen zonder dat het eruit spoelt. Ik kan niet goed inschatten hoe hoog deze in de tank gemonteerd is.
  5. Bart XJSC

    Tank vlotter XJC

    De laatste tijd ben ik met de linkertank van mijn xj bezig geweest (rechts functioneert alles prima). De pomp was niet meer goed dus die hebben we vervangen, een terugslagklep gemonteerd maar nu wilt het alleen niet lukken met de tank vlotter. De vlotter die eruit kwam zat vast en dat was wel duidelijk waarom deze het niet meer deed. In het stangetje van de vlotter zit een "kronkel" maar als je nu bij SNG een nieuwe vlotter besteld dan krijg je een recht exemplaar met de opdracht om deze zelf te buigen. Dat heb ik tot 3x toe gedaan maar op de een of andere manier werkt het niet. Als ik de vlotter naast de auto houdt en de arm beweeg dan zie ik de meter op het dashboard bewegen dus in zoverre werkt het wel. Ik heb het idee dat de vlotter in de tank ergens tegen aan loopt maar waar? Iemand een idee? Of een adres waar vlotters te koop zijn met de bocht er wel in gebogen? Groeten, Bart
  6. Bart XJSC

    Backfire en start niet meer xj6

    Is het niet wat om langs een garage te gaan? Je kan natuurlijk diverse onderdelen vervangen en zo het een en ander uitsluiten maar er zitten veel onderdelen aan een Jaguar en het kan dus lang duren voordat je het juiste onderdeel gevonden of vervangen hebt.
  7. Bart XJSC

    Forum Meeting & Puzzelrit 20 Mei 2018

    Was weer een leuke meeting! Mooie auto's gezien en leuke mensen ontmoet. Volgend jaar ben ik er weer bij maar dan met auto. Ik had mijn jongste zoon mee en die miste wel het springkussen.... Bart
  8. Bart XJSC

    Forum Meeting & Puzzelrit 20 Mei 2018

    Voor mij geldt hetzelfde, XJ staat in de garage. Hoop dat deze op tijd klaar is en anders kom ik zonder de Jag even kijken.
  9. Bart XJSC

    X308, Bak gerepareerd

    Sluit mij aan bij bovenstaande woorden! Knap dat je er aan durft te beginnen en goed afmaakt
  10. Na de E-type en XKSS gaat jaguar nu ook weer een aantal D-Types produceren. Ik hoop dat de ontwerpafdeling hier nog eens naar kijkt want de huidige nieuwe Jaguar modellen maken mij niet heel enthousiast. http://www.quotenet.nl/Nieuws/Gaaf-Jaguar-gaat-25-nieuwe-D-Types-maken-foto-s-video-210590
  11. Bart XJSC

    groene olie lekkage

    Groene olie? Is het geen koelvloeistof, voelt ook altijd wel wat vettig.
  12. Bart XJSC

    Jaguar XJ 6 series 3 als eerste auto?

    Hallo allemaal, we moeten Johan niet bang maken. Rationeel is er veel te bedenken om het niet te doen maar als je goedkoop wilt, moet je gewoon een of ander japanner of koreaan kopen. Maar dat willen wij zelf toch ook niet? Anders wordt het nooit wat met die groep jonge Jaguar rijders.
  13. Bart XJSC

    Eric X350 4.2 LPG Onderhoudservaring

    In het algemeen kan je wel zeggen "dik rijden is dik betalen" wat op zich niet erg is maar rubbers van de veerpoten die je ieder 50.000 km moet vervangen zou mij ook irriteren. Is er nooit een modificatie of beter onderdeel voor ontwikkelt?
  14. Bart XJSC

    series 2 met XK of AJ6 met motormanagement

    Het kan ook met de originele 4.2 (+turbo) en een Nissan 5 bak. Lijkt me ook nog behoorlijk wat werk maar je bent wel snel weg bij het stoplicht. https://petrolicious.com/articles/this-jaguar-xj6-has-been-engineered-to-go-sideways
  15. Bart XJSC

    valve cover XKR

    Valve seals (kleprubbers) is wat anders dan een klepdekselpakking. Ik weet niet hoe makkelijk het klepdeksel er vanaf kan worden gehaald maar volgens mij is dat wel te doen.
×