Jump to content

alboreto

Club Donateur
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

alboreto last won the day on January 22

alboreto had the most liked content!

Community Reputation

37 Beter

About alboreto

  • Birthday 01/05/1961
  • Age 59

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Hobbies



    XJ 12 SERIE 3 BJ 1988
    JAGUAR XJS V12 HE BJ 1987
  • Age 59

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Goede middag allen,Albert is de naam woonachtig aan zee in Middelkerke(België) en ben technieker op de baan van heftrucks,hoogtewerkers en verreikers.
    Daimler XJ40 van bouwjaar 1991
  • Age 59

Recent Profile Visitors

479 profile views
  1. Ik ben echt wel eens benieuwd wat hier uiteindelijk uitkomst zal van zijn🤔
  2. 9 op de tien een dode batterij
  3. Hé Bram, dan rest er de conclusie dat de radiator te goed koelt, iets anders kan toch echt niet meer,denk dat je in het voorjaar als het wat warmer wordt, een ander beeld zal krijgen. Hoeveel kmters heb je trouwens gereden in dit koude weer om te testen?
  4. Uitgevonden op speciaal. verzoek van...........LUCAS 🤭
  5. Dan zal je harder moeten rijden Bram, wordt ie warmer😁
  6. Bram, ik vroeg je of het dubbelwerkende waren,om volgende reden: De dubbelwerkende kunnen onmogelijk verkeerd gemonteerd worden,de enkel werkende zouden in uw geval zoals reeds vermeld werd, misschien verkeerd geplaatst zijn?
  7. Misschien, heb het huidige twee tanken systeem toch nooit echt begrepen. De meeste rijden op één tank en eigenlijk heb je dan pakweg 50l/kg op één kant extra gewicht. Niet dat dit veel uitmaakt op een auto van bijna 2ton maar toch. Bij vrachtwagens gaan ze de twee tanks ook onderaan gaan verbinden en retour komt daar maar op één tank terug. Ik zou de twee retours openlaten en denk dat het zou kunnen.
  8. Mwha weet niet, als je nu op originele manier de retour naar een kant leid,dan lukt dat ook. Als je beide retours open laat,dan zal de flow inderdaad wellicht niet gelijk zijn aan beide zijden, maar aangezien ze onderling verbonden zijn via de aanzuig moet dat toch nivileren?
  9. Bram 61, zijn dit net zoals bij de HE uitvoering ,dubbel werkende thermostaten?
  10. Ik kan erin komen Bram 61, Heb zelf naast de XJ12 een XJS V12 en daar heb ik ook serieus probleem mee gehad ivm overhitting, dus ik begrijp je verbazing.
  11. Even een bedenking 🤔de retourkleppen van de benzinetanks zijn aangevraagd. Maar vandaag even een idee lanceren, zou het kwaad kunnen om uit de twee tanken tergelijketijd aan te zuigen? Keuze valve er van tussen,T stuk ertussen en retour valven er van tussen halen? Waarom niet eigenlijk? 🤔🤔🤔
  12. Als je inderdaad steeds weer uitkomt op de " super radiator" dan zou je kunnen proberen om thermostaten te pakken te krijgen die pas openen op hele hoge temperaturen. Lijkt me proberen waard en geen grote kost.
  13. Heb je gecheckt wanneer ze precies openen,op welke temperatuur? Ze kunnen dan wel open en toe gaan maar dient wel op juist temperatuur te zijn
  14. Bram, zitten er de juiste thermostaten in? Heeft niemand voor jou, er lagere temperaturen thermostaten ingebouwd omdat er problemen.waren? Is maar een idee?
×
×
  • Create New...